Entern Skrevet 2. august 2023 #17821 Del Skrevet 2. august 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Eller bobler😜 Funker sikkert 🥂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august 2023 #17822 Del Skrevet 2. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Funker sikkert 🥂 Cassidy Tvillingene gjetter at man kan få det meste til å funke bare man går inn for det vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. august 2023 #17823 Del Skrevet 2. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at man kan få det meste til å funke bare man går inn for det vi.😉😉 Det tror jeg dere har helt rett i 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august 2023 #17824 Del Skrevet 2. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det tror jeg dere har helt rett i 😀👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. august 2023 #17825 Del Skrevet 2. august 2023 Noe av det beste med turen jeg og mamma skal på i desember er at hun egentlig driter en lang marsj i hvilket hotell, så jeg får bestemme 🥳 Også tror jeg hun syns bestillingen er vanskelig siden «ta det du, du som er så god på det» 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august 2023 #17826 Del Skrevet 2. august 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Noe av det beste med turen jeg og mamma skal på i desember er at hun egentlig driter en lang marsj i hvilket hotell, så jeg får bestemme 🥳 Også tror jeg hun syns bestillingen er vanskelig siden «ta det du, du som er så god på det» 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2023 #17827 Del Skrevet 3. august 2023 Titania skrev (8 timer siden): Noe av det beste med turen jeg og mamma skal på i desember er at hun egentlig driter en lang marsj i hvilket hotell, så jeg får bestemme 🥳 Også tror jeg hun syns bestillingen er vanskelig siden «ta det du, du som er så god på det» 🙈 Hurra 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. august 2023 #17828 Del Skrevet 3. august 2023 Entern skrev (32 minutter siden): Hurra 🥳🥳🥳 Hun ble anbefalt et hotell av en hun jobber med. Mulig hotellet er bra, de har gode anmeldelser og sånn. Men når jeg blir stresset av å se at rommene ser ut som sirkus, da får jeg ikke spesielt lyst til å bo der 🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august 2023 #17829 Del Skrevet 3. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Hurra 🥳🥳🥳 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august 2023 #17830 Del Skrevet 3. august 2023 Titania skrev (47 minutter siden): Hun ble anbefalt et hotell av en hun jobber med. Mulig hotellet er bra, de har gode anmeldelser og sånn. Men når jeg blir stresset av å se at rommene ser ut som sirkus, da får jeg ikke spesielt lyst til å bo der 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2023 #17831 Del Skrevet 3. august 2023 Titania skrev (8 timer siden): Hun ble anbefalt et hotell av en hun jobber med. Mulig hotellet er bra, de har gode anmeldelser og sånn. Men når jeg blir stresset av å se at rommene ser ut som sirkus, da får jeg ikke spesielt lyst til å bo der 🙈😅 Det forstår jeg 😅 hyggelig rom er viktig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2023 Forfatter #17832 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg ønsker meg regn i kveld og natt, takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2023 Forfatter #17833 Del Skrevet 3. august 2023 Hihi...det styrtet en stor håndfull og så var det borte igjen. Jaja, nå får dere se hvordan en lager sånn bomullsklissklass på pinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august 2023 #17834 Del Skrevet 3. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg ønsker meg regn i kveld og natt, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2023 #17835 Del Skrevet 3. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg ønsker meg regn i kveld og natt, takk. Her jeg er kom det et regnskyll på ettermiddagen i dag igjen🌧️🌧️🌦️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august 2023 #17836 Del Skrevet 3. august 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Her jeg er kom det et regnskyll på ettermiddagen i dag igjen🌧️🌧️🌦️ Cassidy Tvillingene har hatt nydelig sensommervær med sol her i Bergen i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2023 #17837 Del Skrevet 3. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har hatt nydelig sensommervær med sol her i Bergen i dag. Så fint😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august 2023 #17838 Del Skrevet 3. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så fint😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en følelse begge to av at om noen uker når skolene starter igjen, at da kommer finværet for fullt her i Bergen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2023 #17839 Del Skrevet 3. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en følelse begge to av at om noen uker når skolene starter igjen, at da kommer finværet for fullt her i Bergen. Ja det er sånn typisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august 2023 #17840 Del Skrevet 3. august 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Ja det er sånn typisk Cassidy Tvillingene synes at det der slår til hver år vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå