Entern Skrevet 1. august 2023 #17781 Del Skrevet 1. august 2023 MarianneE skrev (21 minutter siden): Brette klær er hakket verre. Oppvask med et glass vin og en podcast gjør det gjennomførbart Jeg pleier også å høre podcast når jeg vasker opp, vanligvis Lørdagsrådet 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #17782 Del Skrevet 1. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg pleier også å høre podcast når jeg vasker opp, vanligvis Lørdagsrådet 😀 Cassidy Tvillingene pleier å sette på musikk på fullguffe når vi vasker opp.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. august 2023 #17783 Del Skrevet 1. august 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Ja det burde jeg virkelig, usikker på om det er plass til det på kjøkkenet 😅 Det finnes sånne små du kan ha på kjøkkenbenken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august 2023 #17784 Del Skrevet 1. august 2023 MarianneE skrev (30 minutter siden): Brette klær er hakket verre. Oppvask med et glass vin og en podcast gjør det gjennomførbart Det synes ikke jeg er ille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august 2023 #17785 Del Skrevet 1. august 2023 Athena Freyja skrev (5 minutter siden): Det finnes sånne små du kan ha på kjøkkenbenken Det jeg har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. august 2023 #17786 Del Skrevet 1. august 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Jeg pleier også å høre podcast når jeg vasker opp, vanligvis Lørdagsrådet 😀 Min all-time favoritt er og blir Med All Respekt. Morrapuler ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2023 #17787 Del Skrevet 1. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene pleier å sette på musikk på fullguffe når vi vasker opp.👨🦰👩🦰👍👍 Det hender det jeg gjør og, vanligvis noe deprimerende 🤣 Athena Freyja skrev (1 time siden): Det finnes sånne små du kan ha på kjøkkenbenken Godt tips 👍 MarianneE skrev (1 time siden): Min all-time favoritt er og blir Med All Respekt. Morrapuler ❤️ Ja MAR er alltid gøy ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #17788 Del Skrevet 1. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det hender det jeg gjør og, vanligvis noe deprimerende 🤣 Godt tips 👍 Ja MAR er alltid gøy ❤️ Cassidy Tvillingene foreslår at du setter på Skomværsvalsen når du ser på skumvannet i oppvask kommen.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. august 2023 #17789 Del Skrevet 1. august 2023 De gangene jeg sminker meg så pleier jeg å sminke meg som dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. august 2023 #17790 Del Skrevet 1. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (43 minutter siden): Cassidy Tvillingene foreslår at du setter på Skomværsvalsen når du ser på skumvannet i oppvask kommen.🤣🤣 Haha god idé🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #17791 Del Skrevet 1. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Haha god idé🤣 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2023 #17792 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg prøver å stå opp, men jeg har en katt på 6 kilo liggende oppå meg. Han vil virkelig IKKE dyttes ned heller 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. august 2023 #17793 Del Skrevet 2. august 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): Jeg prøver å stå opp, men jeg har en katt på 6 kilo liggende oppå meg. Han vil virkelig IKKE dyttes ned heller Denne katten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2023 #17794 Del Skrevet 2. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Denne katten? Ikke så langt unna, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2023 Forfatter #17795 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg bruker aldri sminke og kjenner meg befridd for et åk jeg aldri har villet bære rundt på. Det samme gjelder fenomenet "mote". Jeg er ikke tiltrukket, så da lar jeg det være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. august 2023 #17796 Del Skrevet 2. august 2023 jeg liker å pynte meg sånn av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august 2023 #17797 Del Skrevet 2. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg bruker aldri sminke og kjenner meg befridd for et åk jeg aldri har villet bære rundt på. Det samme gjelder fenomenet "mote". Jeg er ikke tiltrukket, så da lar jeg det være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2023 Forfatter #17798 Del Skrevet 2. august 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): jeg liker å pynte meg sånn av og til. Det kan jeg se på dine naturtro bilder til venstre her og er det noen som kler slik outfit...så er det @Athena Freyja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august 2023 #17799 Del Skrevet 2. august 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Det kan jeg se på dine naturtro bilder til venstre her og er det noen som kler slik outfit...så er det @Athena Freyja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2023 Forfatter #17800 Del Skrevet 2. august 2023 Sånne bilder av danske bakelser ser veldig fristende ut...skulle ønske at jeg bodde i danmark og kunne dra på spiseturnè en mnd nå. Ligge i gode senger og få alt betalt av...KG? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå