Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja 😊

Gikk tur på Løren, Økern og Hasle 😅

Aldri vært der før faktisk 😅

Spør @Frøkenfryden om områdene jeg nevnte 😅😆😀

Bra områder! ☺️ økern har vel tatt seg opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja 😊

Gikk tur på Løren, Økern og Hasle 😅

Aldri vært der før faktisk 😅

Spør @Frøkenfryden om områdene jeg nevnte 😅😆😀

Ikke jeg heller 😛 Og skal sannsynligvis ikke dit noen gang heller 😅 Men sikkert fint der 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Bra områder! ☺️ økern har vel tatt seg opp.

Var hyggelig. Likte faktisk den gamle delvis overgrodde industriparken på Økern og 😊 var stemningsfullt på sin måte😊

Hasle virket veldig hyggelig hadde tilmed en slags bydelspub (var formiddag så prøvde ikke ut😅) og likte Løren mange fristende spisesteder der 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakky skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg heller 😛 Og skal sannsynligvis ikke dit noen gang heller 😅 Men sikkert fint der 😁

Det er vel på grensen mellom indre og ytre Oslo Øst tror jeg. 😅 Ja var fint der 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg er lei meg fordi bestis har det vondt. Moren hans er på vei ut av tiden. Og jeg har opplevd akkurat det samme. Allikevel slenger jeg ut floskler og later som at det kan gå bra. Det er så dumt, men allikevel kan jeg ikke sette meg som dommer og si at det går den veien han tror… 😓

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at jeg er lei meg fordi bestis har det vondt. Moren hans er på vei ut av tiden. Og jeg har opplevd akkurat det samme. Allikevel slenger jeg ut floskler og later som at det kan gå bra. Det er så dumt, men allikevel kan jeg ikke sette meg som dommer og si at det går den veien han tror… 😓

:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ane Rikke skrev (20 minutter siden):

Det er alltid vanskelig når man mister foreldre :klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (13 minutter siden):

Det er alltid vanskelig når man mister foreldre :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (9 minutter siden):

Tragisk med alle drukningsulykkene i det siste :sukk:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:sukk::sukk:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (2 timer siden):

:klem:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (11 timer siden):

Var hyggelig. Likte faktisk den gamle delvis overgrodde industriparken på Økern og 😊 var stemningsfullt på sin måte😊

Hasle virket veldig hyggelig hadde tilmed en slags bydelspub (var formiddag så prøvde ikke ut😅) og likte Løren mange fristende spisesteder der 😊

Oo🤩 ikke kjempekjent der jeg heller, dårlig på oppdagelsesferd i egen by🥹

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg er så barnslig at det hadde vært gøy og gjemt masse mini-ender rundt pulten til ene favorittkollegaen mens han har ferie 🙈😬

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (28 minutter siden):

Oo🤩 ikke kjempekjent der jeg heller, dårlig på oppdagelsesferd i egen by🥹

Jeg har alltid likt oppdagelsesferd i egen by, kanskje bortsett fra ytre by (begge sider) fordi der er det ikke så mye variasjon. 😅Lenge siden jeg hadde oppdaget nye steder nå så det var en fin opplevelse 🥰 vil nok gå den turen igjen 😀 jeg liker jo det aller meste av arkitektur egentlig så alltid noe fint å se 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (3 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg er så barnslig at det hadde vært gøy og gjemt masse mini-ender rundt pulten til ene favorittkollegaen mens han har ferie 🙈😬

På gamlejobben hadde vi en sånn secret santa ting, en av medarbeiderne mine gjorde sånn 😆 dekket pulten og PCen min med gule lapper en gang😆men ga meg også dyrt godteri🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 timer siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 timer siden):

Jeg har alltid likt oppdagelsesferd i egen by, kanskje bortsett fra ytre by (begge sider) fordi der er det ikke så mye variasjon. 😅Lenge siden jeg hadde oppdaget nye steder nå så det var en fin opplevelse 🥰 vil nok gå den turen igjen 😀 jeg liker jo det aller meste av arkitektur egentlig så alltid noe fint å se 🥰

Entern skrev (5 timer siden):

På gamlejobben hadde vi en sånn secret santa ting, en av medarbeiderne mine gjorde sånn 😆 dekket pulten og PCen min med gule lapper en gang😆men ga meg også dyrt godteri🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...