Entern Skrevet 22. juli 2023 #17581 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tenkje seg til..😳 Ja sånn har det blitt 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #17582 Del Skrevet 22. juli 2023 Jeg syns det er trist når folk ikke takker for bursdagshilsen jeg sender Kan man ikke vente det mer..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #17583 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (2 timer siden): Ja sånn har det blitt 😳 Prinsessa vart målbunden😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #17584 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Jeg syns det er trist når folk ikke takker for bursdagshilsen jeg sender Kan man ikke vente det mer..? Synes man alltid skal takke for sånn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #17585 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Prinsessa vart målbunden😶 Og @Hoppetaujenta vant halve Nordstrand? 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #17586 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Og @Hoppetaujenta vant halve Nordstrand? 😆 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juli 2023 #17587 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg syns det er trist når folk ikke takker for bursdagshilsen jeg sender Kan man ikke vente det mer..? Opplever det på Facebook selv, jeg har skrevet gratulasjonsmelding de siste 2 to bursdagene uten å ha fått noe takk mens alle dem andre har fått en takk.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #17588 Del Skrevet 22. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Opplever det på Facebook selv, jeg har skrevet gratulasjonsmelding de siste 2 to bursdagene uten å ha fått noe takk mens alle dem andre har fått en takk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #17589 Del Skrevet 22. juli 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Opplever det på Facebook selv, jeg har skrevet gratulasjonsmelding de siste 2 to bursdagene uten å ha fått noe takk mens alle dem andre har fått en takk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juli 2023 #17590 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hehe går greit tenker bare at det ikke er vits å prøve flere ganger 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #17591 Del Skrevet 22. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hehe går greit tenker bare at det ikke er vits å prøve flere ganger Bra det går fint 😊 ja like greit å droppe det da😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. juli 2023 #17592 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg syns det er trist når folk ikke takker for bursdagshilsen jeg sender Kan man ikke vente det mer..? Jeg har en tendens til å glemme det ganske lenge, med den dustehjernen min 😶 Men takker når jeg kommer på det, da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #17593 Del Skrevet 22. juli 2023 Titania skrev (11 minutter siden): Jeg har en tendens til å glemme det ganske lenge, med den dustehjernen min 😶 Men takker når jeg kommer på det, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #17594 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (9 timer siden): Og @Hoppetaujenta vant halve Nordstrand? 😆 Kan hun godt få, ikke min bydel😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #17595 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (9 timer siden): Og @Hoppetaujenta vant halve Nordstrand? 😆 Må bo ved Moxnes da😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #17596 Del Skrevet 23. juli 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Kan hun godt få, ikke min bydel😉 Bor ikke du der da? Eller på Søndre 🤔 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Må bo ved Moxnes da😎 Da må hun passe på solbrillene sine 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #17597 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Bor ikke du der da? Eller på Søndre 🤔 Da må hun passe på solbrillene sine 😎 Søndre. Det er stor forskjell. Det er utkantens Grønland vs. Frogner. høhø ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #17598 Del Skrevet 23. juli 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Søndre. Det er stor forskjell. Det er utkantens Grønland vs. Frogner. høhø ja Vet det er stor forskjell (litt som å kalle Bronx for Ytre Manhattan 🤣) 😀 Søndre Nordstrand ble vel kalt Søndre N. for å gi bedre assosiasjoner 😁 Ser for meg unge uskyldige Fryden som har fått leilighet: Fryden: «Eg trur dao nasten ikkje! Eg haor fått skaffa meg leilighet pao Nordstrand!!!🥳» Mann: «Søndre Nordstrand…😒» Fryden: «E dao forskjell pao di?😳» Mann: «Søndre Nordstrand = Holmlia.😕» Fryden: 😱😱😱😭😭😭 Bare tuller altså 😜😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #17599 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Vet det er stor forskjell (litt som å kalle Bronx for Ytre Manhattan 🤣) 😀 Søndre Nordstrand ble vel kalt Søndre N. for å gi bedre assosiasjoner 😁 Ser for meg unge uskyldige Fryden som har fått leilighet: Fryden: «Eg trur dao nasten ikkje! Eg haor fått skaffa meg leilighet pao Nordstrand!!!🥳» Mann: «Søndre Nordstrand…😒» Fryden: «E dao forskjell pao di?😳» Mann: «Søndre Nordstrand = Holmlia.😕» Fryden: 😱😱😱😭😭😭 Bare tuller altså 😜😆 Haha. Ja🥹 PS: Kjøpte helt vilkårlig sted uten peiling😂 Livet er ikke alltid etter en plan. Mye mer skog her da! De har bygget og bygget siden. Bodd her leeenge😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #17600 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Vet det er stor forskjell (litt som å kalle Bronx for Ytre Manhattan 🤣) 😀 Søndre Nordstrand ble vel kalt Søndre N. for å gi bedre assosiasjoner 😁 Ser for meg unge uskyldige Fryden som har fått leilighet: Fryden: «Eg trur dao nasten ikkje! Eg haor fått skaffa meg leilighet pao Nordstrand!!!🥳» Mann: «Søndre Nordstrand…😒» Fryden: «E dao forskjell pao di?😳» Mann: «Søndre Nordstrand = Holmlia.😕» Fryden: 😱😱😱😭😭😭 Bare tuller altså 😜😆 Ytre Manhattan😂 PS2: liker meg her, liker at det ikkje er snobbete og sånn jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå