jukkapalme Skrevet 18. juli 2023 #17461 Del Skrevet 18. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Ja sant, jeg hadde digget islandsk d 😆 Men det har hun ikke fantasi til 😜 Samme her Haha, nei neppe 😂 Kanskje hun snikleser denne tråden og plutselig bytter navn på produktet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. juli 2023 #17462 Del Skrevet 18. juli 2023 Syns danskene er veldig gode på krim. 🕵️♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17463 Del Skrevet 18. juli 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Samme her Haha, nei neppe 😂 Kanskje hun snikleser denne tråden og plutselig bytter navn på produktet Da krever du prosenter 🤑😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17464 Del Skrevet 18. juli 2023 Nå er jeg dum og drikker kaffe sent på kvelden igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juli 2023 #17465 Del Skrevet 18. juli 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Da krever du prosenter 🤑😂 Jepp! Minst 50%! Da blir jeg riiiik! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2023 #17466 Del Skrevet 18. juli 2023 jukkapalme skrev (25 minutter siden): Ja, men jeg orker ikke den dama 😂 Dronningen av dobbeltmoral, jeg blir helt matt 👍👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. juli 2023 #17467 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg er stup trøtt, innrømmer at det er på tide å finne senga 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli 2023 #17468 Del Skrevet 18. juli 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Jeg er stup trøtt, innrømmer at det er på tide å finne senga Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. juli 2023 #17469 Del Skrevet 18. juli 2023 Athena Freyja skrev (3 timer siden): Syns danskene er veldig gode på krim. 🕵️♀️ Sett Dicte? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #17470 Del Skrevet 19. juli 2023 (endret) Jeg liker for så vidt Dicte veldig godt...men hun er så egenrådig og STRI! Gjør som hun vil. Blåser i reglene som hun jo skal følge og kan havne i ei lei knipe. Jeg liker nemlig regler og gjør ting etter boka. ...og i min lille røde står det skrevet med rødt blekk...at i morgen skal du Hoppe stå veldig tidlig opp og være hos Meny når de åpner...så skal du kjøpe deg en eske eller to med saftis på tilbud....for "da har du en stund i frysen"... Ja, for det står det sannelig og da må jeg jo adlyde. (og jeg skrev det med rødt blekk også, men jeg rotet og det ble sort igjen....akk ja sann. ) Endret 19. juli 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #17471 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg liker for så vidt Dicte veldig godt...men hun er så egenrådig og STRI! Gjør som hun vil. Blåser i reglene som hun jo skal følge og kan havne i ei lei knipe. Jeg liker nemlig regler og gjør ting etter boka. ...og i min lille røde står det skrevet med rødt blekk...at i morgen skal du Hoppe stå veldig tidlig opp og være hos Meny når de åpner...så skal du kjøpe deg en eske eller to med saftis på tilbud....for "da har du en stund i frysen"... Ja, for det står det sannelig og da må jeg jo adlyde. (og jeg skrev det med rødt blekk også, men jeg rotet og det ble sort igjen....akk ja sann. ) Er det noen som har orden på skrivesakene sine er det Hoppe! Er hun der Dicte like vrang og umulig som Vera? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #17472 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Er det noen som har orden på skrivesakene sine er det Hoppe! Er hun der Dicte like vrang og umulig som Vera? Vera er en voksen dame. Dicte er en opprørsk tenåringsjente som tror at hun er voksnere enn hun er mentalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #17473 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vera er en voksen dame. Dicte er en opprørsk tenåringsjente som tror at hun er voksnere enn hun er mentalt. Uff da, høres ikke ut som noe for meg med mindre hun er VELDIG pen og sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli 2023 #17474 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Vera er en voksen dame. Dicte er en opprørsk tenåringsjente som tror at hun er voksnere enn hun er mentalt. Hun løste vel sakene da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #17475 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Uff da, høres ikke ut som noe for meg med mindre hun er VELDIG pen og sånn Hun er dansk. Det er alt jeg vet og den smaken er som...det du vet. (Ei blond milfeberte. Hilsen Ordet ) Cid skrev (4 minutter siden): Hun løste vel sakene da? Jo, det gjorde hun jo. Blir tatt til fange og blir full og gjør "mange dumme ting" med en kollga på jobben etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 19. juli 2023 #17476 Del Skrevet 19. juli 2023 Utrolig irritert i dag. Best å logge av. Snakkes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli 2023 #17477 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hun er dansk. Det er alt jeg vet og den smaken er som...det du vet. (Ei blond milfeberte. Hilsen Ordet ) Jo, det gjorde hun jo. Blir tatt til fange og blir full og gjør "mange dumme ting" med en kollga på jobben etc. som deg? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #17478 Del Skrevet 19. juli 2023 Fant80 skrev (2 minutter siden): Utrolig irritert i dag. Best å logge av. Snakkes! Den er grei. Snakkes. Cid skrev (1 minutt siden): som deg? 😄 CID! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juli 2023 #17479 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Den er grei. Snakkes. CID! Mente det med at du et dansk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #17480 Del Skrevet 19. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Mente det med at du et dansk. Er Hoppe dansk? Trodde hun var fra Småland jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå