jukkapalme Skrevet 18. juli 2023 #17441 Del Skrevet 18. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jo på profilside Ja, men jeg tenkte på i selve trådene. Der ser man ingenting på mobil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2023 #17442 Del Skrevet 18. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Sikkert sorbèt.... Sikkert sorbet rosa er lakse-sorbet og lilla syntetisk ett eller annet sorbet 😵😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli 2023 #17443 Del Skrevet 18. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja ikke sant det er sinnssykt, bare post «SE er teit» og vips 100 likes 🤣🤣🤣🤣 Det er litt viktig for meg at jeg har flere laiks enn poster faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17444 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg er aldri på Ramoelys, tror jeg, eller kanskje den Tor Mikkel Wasa og Laila tråden er der? Det er som å bli trukket mot et togkrasj 😱 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2023 #17445 Del Skrevet 18. juli 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ikke jeg😶🌫️ Jobba på da flickan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #17446 Del Skrevet 18. juli 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Gyrodactulus salaris høres finere ut ja. Jeg går og vasker munnen med grønnsåpe 😇 Det står det respekt av, men hvor lenge har du tenkt å gå da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2023 #17447 Del Skrevet 18. juli 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Jeg er aldri på Ramoelys, tror jeg, eller kanskje den Tor Mikkel Wasa og Laila tråden er der? Det er som å bli trukket mot et togkrasj 😱 Hele Rampelys er togkrasj på togkrasj på togkrasj🚇💥🔥🚄💥🔥🚆💥🔥🚉💥🔥🚊💥🔥🚞💥🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2023 #17448 Del Skrevet 18. juli 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Nja.. det er mye klokt som skrives der om man er litt inni det. Som bør likes. Syns jeg. Noe fjas også. Det er det. Men noen av debattene syns jeg er viktige å ta. Har definitivt lært viktige ting av Rampelys, spesielt hvor pill råttent alt influenser relatert er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juli 2023 #17449 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg er veldig sjelden på rampelys. Har ikke lest i SE-tråden på sikkert ett år. Den dama irriterer meg så grenseløst, så best å holde seg unna tråden. Har aldri fulgt henne noe sted heller og nekter å kjøpe produktene hennes. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2023 #17450 Del Skrevet 18. juli 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg er veldig sjelden på rampelys. Har ikke lest i SE-tråden på sikkert ett år. Den dama irriterer meg så grenseløst, så best å holde seg unna tråden. Har aldri fulgt henne noe sted heller og nekter å kjøpe produktene hennes. Det er jo den morsomste tråden 😵😵💫🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17451 Del Skrevet 18. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det står det respekt av, men hvor lenge har du tenkt å gå da? Går i ring og pisker ondskapen ut av meg selv nå 🥺 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juli 2023 #17452 Del Skrevet 18. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det er jo den morsomste tråden 😵😵💫🫣 Ja, men jeg orker ikke den dama 😂 Dronningen av dobbeltmoral, jeg blir helt matt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17453 Del Skrevet 18. juli 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig sjelden på rampelys. Har ikke lest i SE-tråden på sikkert ett år. Den dama irriterer meg så grenseløst, så best å holde seg unna tråden. Har aldri fulgt henne noe sted heller og nekter å kjøpe produktene hennes. Samme her. Blir ikke noe «Glød» her i huset. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #17454 Del Skrevet 18. juli 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Går i ring og pisker ondskapen ut av meg selv nå 🥺 Selvpisking mens man går rytmisk er en egen underverdensportsgren. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juli 2023 #17455 Del Skrevet 18. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Samme her. Blir ikke noe «Glød» her i huset. Ikke her heller, ikke om det så var den eneste selvbruningen i verden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17456 Del Skrevet 18. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Har definitivt lært viktige ting av Rampelys, spesielt hvor pill råttent alt influenser relatert er. Jeg synes influenserne er så kjedelige mennesker. Men jeg er jo sikker noen tiår over målgruppa da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17457 Del Skrevet 18. juli 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Ikke her heller, ikke om det så var den eneste selvbruningen i verden. Jeg irriterer meg over at hun bruker svensk «ø» med tødler over og, det er så affektert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17458 Del Skrevet 18. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Selvpisking mens man går rytmisk er en egen underverdensportsgren. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juli 2023 #17459 Del Skrevet 18. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg irriterer meg over at hun bruker svensk «ø» med tødler over og, det er så affektert. Ja, teit. Da hadde det vært kulere med Glöð som er det islandske ordet for glød. Svensk blir bare dumt, syns jeg. Men det beste hadde jo vært om hun brukte det norske ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli 2023 #17460 Del Skrevet 18. juli 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, teit. Da hadde det vært kulere med Glöð som er det islandske ordet for glød. Svensk blir bare dumt, syns jeg. Men det beste hadde jo vært om hun brukte det norske ordet. Ja sant, jeg hadde digget islandsk d 😆 Men det har hun ikke fantasi til 😜 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå