Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Athena Freyja skrev (17 minutter siden):

Spiser potetgull (mexican fiesta) og drikker Urge, 

Åå det er digg pottis🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg fyller søndagen med amerikansk drama, SF og skrekk med en to sesongers serie ved navn "From" og jeg ser både "Lost" og "the Doom" i den....en handling som går og går, men kommer ikke av flekken..., masse problemer, panikkslagne folk som forsøker å beholde roen om dagen, til ingen nytte...for her er det bare elendighet hele natta. Tja...syns jeg har sett alt sammen før, men jeg skal holde ut og se alt.

Jeg skravler høyt med meg selv  :skravle:  og diskuterer/protesterer på ting de gjør, eller ikke gjør,
når det blir helt feil og rett og slett for

:kjefte: ---> DUMT!!!     

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilhører dem som kjenner en husmoderlig følelse av orden når jeg ser på program med Dr.Pimpelpopper-damen. Da faller liksom alt på plass og tingene blir som de skal være igjen...og jeg kan godt se på de programmene mens jeg spiser et måltid. Blod og gørr plager meg ikke.  :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg tilhører dem som kjenner en husmoderlig følelse av orden når jeg ser på program med Dr.Pimpelpopper-damen. Da faller liksom alt på plass og tingene blir som de skal være igjen...og jeg kan godt se på de programmene mens jeg spiser et måltid. Blod og gørr plager meg ikke.  :nigo: 

O:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

O:

Sett deg ned, trekk pusten og slapp av. Det var kanskje litt harde opplysninger
og jeg skjønner det om du blir uvel. :klem: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Sett deg ned, trekk pusten og slapp av. Det var kanskje litt harde opplysninger
og jeg skjønner det om du blir uvel. :klem: 

Du er tøff :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Du er tøff :)

Jeg har vært lenge på KG? :lur: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Har hatt så mye sånne infiserte hårsekker og sånn at jeg trenger ikke Dr. Pimplepopper :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden):

Oijj... @Entern har akkurat passert femti tusen trivelige laikser....GRATULERER! :tommelopp2:

Takk takk 😊😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (26 minutter siden):

Takk takk 😊😊

Cassidy Tvillingene gratulerer deg også med å ha passert femtitusen likes.:strix::strix:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene gratulerer deg også med å ha passert femtitusen likes.:strix::strix:

Tusen takk:klem2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer meg over enkelte som jeg en gang kjente...følger dem på nett innimellom og da har de stadig
splitter nye kjærester og er kjempelykkelige. Hvordan klarer de det? :klo: Kanskje det er litt mer fart 
på de yngre menneskene i verden? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg undrer meg over enkelte som jeg en gang kjente...følger dem på nett innimellom og da har de stadig
splitter nye kjærester og er kjempelykkelige. Hvordan klarer de det? :klo: Kanskje det er litt mer fart 
på de yngre menneskene i verden? 

Folk er forskjellige vettu også må man ikke stole på ting folk legger ut på SoMe, kanskje de egentlig er kjempedeprimerte:vetikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Folk er forskjellige vettu også må man ikke stole på ting folk legger ut på SoMe, kanskje de egentlig er kjempedeprimerte:vetikke:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at slike snutter er noe jeg har sett en del på i det siste og jeg aner faktisk ikke hvorfor. 
Kanskje jeg bare trenger å ta del i ekte menneskers liv og glede akkurat nå og nei, jeg skal ikke ha og 
vil ikke ha heller!!! :fnise:  Må være kjapt ute her med enkelte som leser meg som en tekopp med blader i. lol

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg innrømmer at slike snutter er noe jeg har sett en del på i det siste og jeg aner faktisk ikke hvorfor. 
Kanskje jeg bare trenger å ta del i ekte menneskers liv og glede akkurat nå og nei, jeg skal ikke ha og 
vil ikke ha heller!!! :fnise:  Må være kjapt ute her med enkelte som leser meg som en tekopp med blader i. lol

🥰🥰

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...