Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (4 minutter siden):

Du og de frierne dine 🙊

Som ikke finnes. ;)  Jeg har aldri kjent noen som har snakket så mye om kyssing, avkledning og hoppe til køys...
som en viss en jeg kjenner. Det er fakta! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Som ikke finnes. ;)  Jeg har aldri kjent noen som har snakket så mye om kyssing, avkledning og hoppe til køys...
som en viss en jeg kjenner. Det er fakta! 

Jeg spøker bare 😛 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Jeg spøker bare 😛 

Det sier du nå ja...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englebassen Cid flakser og flyr og gjør seg klar til...løping litt senere i dag. ;) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

9f862394-6f1d-4cf2-b1f0-a3f29df5b0f6?fit
   Nybakt rett fra ovnen og med god knasende skorpe på. :)  Morn-morn til alle sammen. 

Nam Nam Cassidy Tvillingene blir skikkelig sultne nå.:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fyller søndagen med amerikansk drama, SF og skrekk med en to sesongers serie ved navn "From" og jeg ser både "Lost" og "the Doom" i den....en handling som går og går, men kommer ikke av flekken..., masse problemer, panikkslagne folk som forsøker å beholde roen om dagen, til ingen nytte...for her er det bare elendighet hele natta. Tja...syns jeg har sett alt sammen før, men jeg skal holde ut og se alt.

Jeg skravler høyt med meg selv  :skravle:  og diskuterer/protesterer på ting de gjør, eller ikke gjør,
når det blir helt feil og rett og slett for

:kjefte: ---> DUMT!!!     

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

9f862394-6f1d-4cf2-b1f0-a3f29df5b0f6?fit
   Nybakt rett fra ovnen og med god knasende skorpe på. :)  Morn-morn til alle sammen. 

Tygge tygge tygge..

Borte vekk. Ingen boller igjen :sjokkert:

Tusen takk for maten tante- Ordet fra en annen tråd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Jeg fyller søndagen med amerikansk drama, SF og skrekk med en to sesongers serie ved navn "From" og jeg ser både "Lost" og "the Doom" i den....en handling som går og går, men kommer ikke av flekken..., masse problemer, panikkslagne folk som forsøker å beholde roen om dagen, til ingen nytte...for her er det bare elendighet hele natta. Tja...syns jeg har sett alt sammen før, men jeg skal holde ut og se alt.

Jeg skravler høyt med meg selv  :skravle:  og diskuterer/protesterer på ting de gjør, eller ikke gjør,

The Doom?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Høres kjempebra ut jo 😀😀😀😀

Cid skrev (31 minutter siden):

The Doom?

Har heller ikke hørt om m.m. det er dataspillet Doom 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Høres kjempebra ut jo 😀😀😀😀

Har heller ikke hørt om m.m. det er dataspillet Doom 😅

Husket tittelen litt feil, men den er slik som dette her. Fullstendig fanget og klaustrofobisk
etter hvert som de oppdager hvordan alt står til. Veldig mange episoder....  
7340112729837.jpg:lur: 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Husket tittelen litt feil, men den er slik som dette her. Fullstendig fanget og klaustrofobisk

Den så jeg på og veldig mange episoder hadde den vel ikke 😛 rundt 40 til sammen på 3 sesonger, greys med 400+ episoder er veldig mange 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Den så jeg på og veldig mange episoder hadde den vel ikke 😛 rundt 40 til sammen på 3 sesonger, greys med 400+ episoder er veldig mange 😅

Jeg ble veldig lei fort, for det var det samme og det samme stadig vekk og jeg trodde det var èn sesong
og gikk nesten i bakken da jeg skjønte at det var en del mere. :dåne: Tror ikke jeg så den ferdig noen gang
og så gikk dvd-spilleren min i stykker... :vetikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg ble veldig lei fort, for det var det samme og det samme stadig vekk og jeg trodde det var èn sesong
og gikk nesten i bakken da jeg skjønte at det var en del mere. :dåne: Tror ikke jeg så den ferdig noen gang
og så gikk dvd-spilleren min i stykker... :vetikke: 

En sesong har vanligvis 20-24 episoder så Dome hadde korte sesonger. Sesong 1-2 av lost hadde flere episoder enn hele Dome serien 😛 jeg likte Dome jeg.  Oppkalte meg etter Big Jim Rennie her med en periode 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

En sesong har vanligvis 20-24 episoder så Dome hadde korte sesonger. Sesong 1-2 av lost hadde flere episoder enn hele Dome serien 😛 jeg likte Dome jeg.  Oppkalte meg etter Big Jim Rennie her med en periode 😄

Den passet ikke for meg der og da i livet. Kanskje den hadde passet om jeg så den igjen om litt. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Ikke sett eller lest, litt rart siden jeg har lest masse King inkl. hele Dark Tower 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (4 minutter siden):

Ikke sett eller lest, litt rart siden jeg har lest masse King inkl. hele Dark Tower 😅

Bra jeg kunne bidra med litt nytt da. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Den passet ikke for meg der og da i livet. Kanskje den hadde passet om jeg så den igjen om litt. :) 

Han fra From spilte Michael i Lost. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden):

Bra jeg kunne bidra med litt nytt da. :) 

Ja 😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...