Boetica Skrevet 15. juli 2023 #17301 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Mesternes Mester er også ok 😊 Flere er bra, når folk har noe å vise frem, annet enn skamløshet 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17302 Del Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Enig i det. Ikke at det trenger å være noe galt med reality - realityprogrammer der deltakerne faktisk presterer noe er bra. Jeg liker blant annet Symesterskapet og sånne typer program. Det jeg mente var at jeg liker kjente kokker mye bedre enn kjente realitydeltakere hellstrøm framfor en hvilken som helst ex on the beach kjendis 😛 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17303 Del Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Flere er bra, når folk har noe å vise frem, annet enn skamløshet 🙂 Nettopp👍 Kongen Befaler er jo også litt reality aktig på en god måte 😊😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. juli 2023 #17304 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det jeg mente var at jeg liker kjente kokker mye bedre enn kjente realitydeltakere hellstrøm framfor en hvilken som helst ex on the beach kjendis 😛 Ja absolutt 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17305 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det jeg mente var at jeg liker kjente kokker mye bedre enn kjente realitydeltakere hellstrøm framfor en hvilken som helst ex on the beach kjendis 😛 Enig👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. juli 2023 #17306 Del Skrevet 15. juli 2023 Dagens middag: torskegryte - uten kjeftbruk, armer og bein 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17307 Del Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Dagens middag: torskegryte - uten kjeftbruk, armer og bein 😄 Bra du ikke fikk kjeft da 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #17308 Del Skrevet 15. juli 2023 Pleier ikke bli så emosjonell av podcast. Utsatt NRK-dokumentar om drapene på Valdresekspressen lenge.. hørt de fleste utgavene av «Hele historien», men ikke den. Tenkte det ville bli vanskelig, men slo til i dag under middaglaging. Det ble røft. Er jo min buss. Folk som har mistet og forteller på min dialekt. Forvirra politi uten våpen fordi ingen jo dreper hverandre inni ei bygd i Sogn. Må høre ferdig.. kanskje ikke i kveld da.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #17309 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg spiser chips med pulverdip og rømme, men smakene passer ikke sammen og alt er veldig sterkt for min smak. Lurer på om jeg bare må kaste alt sammen og ikke tenke mer på det. Impulskjøp = Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg trenger en kokk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17310 Del Skrevet 15. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Pleier ikke bli så emosjonell av podcast. Utsatt NRK-dokumentar om drapene på Valdresekspressen lenge.. hørt de fleste utgavene av «Hele historien», men ikke den. Tenkte det ville bli vanskelig, men slo til i dag under middaglaging. Det ble røft. Er jo min buss. Folk som har mistet og forteller på min dialekt. Forvirra politi uten våpen fordi ingen jo dreper hverandre inni ei bygd i Sogn. Må høre ferdig.. kanskje ikke i kveld da.. Har du hørt den om den pedofile fotballtreneren? Treffer ganske hardt 😞😞😞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #17311 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (3 timer siden): Hellström var med Espelid som assistent et par ganger og, da var han ung og hadde blond hestehale Husker det. Han virket meget striks og var en kontrast til smilende, hyggelige Espelid: Cid skrev (3 timer siden): Han ja men ikke Gordon og Jamie for eksempel, de var kjent lenge før reality var en ting. Å fremstille seg selv på tv og lage virkelighetsprogram der og da i en serie....er virkeligere enn mange andre oppkonstruerte realityprogrammer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #17312 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Har du hørt den om den pedofile fotballtreneren? Treffer ganske hardt 😞😞😞 Ja det er mye voldsomt der. Virkelig. Hørt den. Godt fortalt og nyansert på Hele Historien, eller.. litt ehm.. slagside på den om Helge Ingstad. men to mordseanser på min buss og min vei blir litt nærmere bare..😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #17313 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Husker det. Han virket meget striks og var en kontrast til smilende, hyggelige Espelid: Å fremstille seg selv på tv og lage virkelighetsprogram der og da i en serie....er virkeligere enn mange andre oppkonstruerte realityprogrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17314 Del Skrevet 15. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja det er mye voldsomt der. Virkelig. Hørt den. Godt fortalt og nyansert på Hele Historien, eller.. litt ehm.. slagside på den om Helge Ingstad. men to mordseanser på min buss og min vei blir litt nærmere bare..😔 Skjønner at det blir veldig skremmende og rystende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 15. juli 2023 #17315 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg elsker Gordon, jeg 💕 Har noen av kokebøkene hans også, maten blir sååå god! Har sett verdens dårligste film nå, orker nesten ikke tanken på at har sløst bort et par snaue timer av livet mitt på vrøvl. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17316 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Husker det. Han virket meget striks og var en kontrast til smilende, hyggelige Espelid: Å fremstille seg selv på tv og lage virkelighetsprogram der og da i en serie....er virkeligere enn mange andre oppkonstruerte realityprogrammer. Hva prater du om nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17317 Del Skrevet 15. juli 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Jeg elsker Gordon, jeg 💕 Har noen av kokebøkene hans også, maten blir sååå god! Har sett verdens dårligste film nå, orker nesten ikke tanken på at har sløst bort et par snaue timer av livet mitt på vrøvl. Hvilken film var det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 15. juli 2023 #17318 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hvilken film var det? Hangman. IKKE se den, jeg unner ingen så vondt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #17319 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Skjønner at det blir veldig skremmende og rystende Takk💙Går bra altså. Fått mat og sjokolade og skal nok mote meg opp til den bussen om en måned..☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17320 Del Skrevet 15. juli 2023 Ane Rikke skrev (4 minutter siden): Hangman. IKKE se den, jeg unner ingen så vondt 😅 Takk for tips 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå