Boetica Skrevet 15. juli 2023 #17261 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Brukte ett beger rømme og en pose dip. Oijj...og kom borti en knapp her....men dip er krydret (godt), så jeg skulle ha kjøpt en nøytral chips til den. Ok, livet, jeg lærer. ETT BEGER RØMME! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 15. juli 2023 #17262 Del Skrevet 15. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): SÅ mange emojis comes to me nå😂😂 Mange fine emojier der ute, men aller best er de mentale bildene man får i huet 🦫 Beverne får både kos og mating 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17263 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg trenger en kokk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juli 2023 #17264 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg trenger en kokk. Forstår, men vil du egentlig ha noen fremmede som roter rundt på kjøkkenet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juli 2023 #17265 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (1 time siden): Han er jo verdens beste kokk, da får Hoppe mye god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17266 Del Skrevet 15. juli 2023 Athena Freyja skrev (25 minutter siden): Han er jo verdens beste kokk, da får Hoppe mye god mat. Og mye stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #17267 Del Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (1 time siden): ETT BEGER RØMME! ...ja... Cid skrev (1 time siden): Neitakk. Athena Freyja skrev (41 minutter siden): Forstår, men vil du egentlig ha noen fremmede som roter rundt på kjøkkenet ditt? Nei, jeg hadde jo blitt kjent med vedkommende først og prøvesmakt et annet sted. Athena Freyja skrev (40 minutter siden): Han er jo verdens beste kokk, da får Hoppe mye god mat. Nei, han er altfor ustabil. Cid skrev (14 minutter siden): Og mye stress. Vil ikke ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17268 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): ...ja... Neitakk. Nei, jeg hadde jo blitt kjent med vedkommende først og prøvesmakt et annet sted. Nei, han er altfor ustabil. Vil ikke ha det. Han er ikke ustabil, han bare spiller sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juli 2023 #17269 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg forstår meg ikke på folk som reiser frivillig ned til sånne Syden land, med de ekstreme temperaturene som er der for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #17270 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (35 minutter siden): Han er ikke ustabil, han bare spiller sånn Skuespillere må gå i dypet av seg selv for å hente en rolles forskjellige væremåter, så han der har nok alt det han lirer av seg gjemt i sitt indre = han er sånn. Athena Freyja skrev (31 minutter siden): Jeg forstår meg ikke på folk som reiser frivillig ned til sånne Syden land, med de ekstreme temperaturene som er der for tiden. Helt uforståelig for meg også. Ikke om jeg fikk en mill eller to...hadde jeg dratt dit. Et varmt hetemareritt. I natt satt jeg helt av meg selv lenge oppe på nett, enda jeg skulle legge meg. Jeg så på snutter med par som overrasket familie med en nyfødt unge. Hadde ikke sagt noe som helst til noen om saken. De fikk til og med tvillinger OG trillinger og familiene var supersjokkert, hylte, skrek og hoppet, som det tydeligvis er vanlig å gjøre i amerika når de skal vise følelser. Noen damer bannet så det lyste om og om igjen. Rare greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17271 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Skuespillere må gå i dypet av seg selv for å hente en rolles forskjellige væremåter, så han der har nok alt det han lirer av seg gjemt i sitt indre = han er sånn. Helt uforståelig for meg også. Ikke om jeg fikk en mill eller to...hadde jeg dratt dit. Et varmt hetemareritt. I natt satt jeg helt av meg selv lenge oppe på nett, enda jeg skulle legge meg. Jeg så på snutter med par som overrasket familie med en nyfødt unge. Hadde ikke sagt noe som helst til noen om saken. De fikk til og med tvillinger OG trillinger og familiene var supersjokkert, hylte, skrek og hoppet, som det tydeligvis er vanlig å gjøre i amerika når de skal vise følelser. Noen damer bannet så det lyste om og om igjen. Rare greier. Han er bare sånn i hells kitchen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17272 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (56 minutter siden): Han er ikke ustabil, han bare spiller sånn Han virker som en ganske grei fyr egentlig, han hadde sikkert vært hyggelig med Hoppe.😊 Akkurat sånn folk som er befal i militæret også kan være hyggelige når de ikke er på jobb 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #17273 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Han er bare sånn i hells kitchen Jo, men det kommer fra ham selv. Han er slik i serien hvor han skal sjekke folks hoteller/restauranter også. Skjeller og smeller. Der er det helt sikkert rett å gjøre det, for mange steder aner ikke noe om yrket sitt, men jeg liker ikke all kjeftingen. Hans kjefting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17274 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Han er bare sånn i hells kitchen Det er jobben hans å være sånn. Kjøkkenarbeid er litt som militære sånn sett masse brøling og kjefting. Han er helt sikkert mye greiere på privaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17275 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jo, men det kommer fra ham selv. Han er slik i serien hvor han skal sjekke folks hoteller/restauranter også. Skjeller og smeller. Der er det helt sikkert rett å gjøre det, for mange steder aner ikke noe om yrket sitt, men jeg liker ikke all kjeftingen. Hans kjefting. Av og til men også grei generelt, man må være streng i sånne jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17276 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det er jobben hans å være sånn. Kjøkkenarbeid er litt som militære sånn sett masse brøling og kjefting. Han er helt sikkert mye greiere på privaten I hells kitchen så er han sånn 100% men i andre programmer så er det mer 50/50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17277 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): I hells kitchen så er han sånn 100% men i andre programmer så er det mer 50/50. Jepp han viser masse empati også synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #17278 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jepp han viser masse empati også synes jeg Jeg så på hells kitchen før men jeg ble lei, blir for mye av det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #17279 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg så på hells kitchen før men jeg ble lei, blir for mye av det gode. Den ser jeg 😅 jeg er ikke så glad i sånne programmer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #17280 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg skal hilse fra magefølelsen min, som aldri hadde stolt på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå