Entern Skrevet 14. juli 2023 #17181 Del Skrevet 14. juli 2023 Sjokoladepenge skrev (2 minutter siden): Huff, ikke noe greit 😕 Men bra det finnes medisiner som kan hjelpe. Tror ikke jeg skal klage sånn egentlig. Er stort sett frisk som en fisk. Jeg tar medisiner så klart 😊 de gjør at jeg tåler mindre alkohol 😭 men ellers bra 😊👍 hadde begynt å kjenne på mye halsbrann og hjertebank før jeg begynte med de, det har gitt seg nå😊 Alltid lov å klage 😊🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli 2023 #17182 Del Skrevet 14. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg tar medisiner så klart 😊 de gjør at jeg tåler mindre alkohol 😭 men ellers bra 😊👍 hadde begynt å kjenne på mye halsbrann og hjertebank før jeg begynte med de, det har gitt seg nå😊 Alltid lov å klage 😊🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2023 #17183 Del Skrevet 14. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 14. juli 2023 #17184 Del Skrevet 14. juli 2023 Jeg innrømmer at jeg kjeder meg noe så inn i gamperæva. Å ha noen morsomme uker for deretter sitte alene er helt pyton. Det eneste jeg har sagt hele denne uka er «nei takk», når butikkdama spurte om jeg ville ha kvittering… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2023 #17185 Del Skrevet 14. juli 2023 Ane Rikke skrev (5 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg kjeder meg noe så inn i gamperæva. Å ha noen morsomme uker for deretter sitte alene er helt pyton. Det eneste jeg har sagt hele denne uka er «nei takk», når butikkdama spurte om jeg ville ha kvittering… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 14. juli 2023 #17186 Del Skrevet 14. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Takk 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli 2023 #17187 Del Skrevet 14. juli 2023 Ane Rikke skrev (7 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg kjeder meg noe så inn i gamperæva. Å ha noen morsomme uker for deretter sitte alene er helt pyton. Det eneste jeg har sagt hele denne uka er «nei takk», når butikkdama spurte om jeg ville ha kvittering… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli 2023 #17188 Del Skrevet 14. juli 2023 Ane Rikke skrev (9 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg kjeder meg noe så inn i gamperæva. Å ha noen morsomme uker for deretter sitte alene er helt pyton. Det eneste jeg har sagt hele denne uka er «nei takk», når butikkdama spurte om jeg ville ha kvittering… 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 14. juli 2023 #17189 Del Skrevet 14. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Liker 3 sanger av Justin Bieber kjempegodt Hvilke sanger? 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2023 #17190 Del Skrevet 14. juli 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Hvilke sanger? 😁 Ikkje lov å mobbe! Love yourself What do you mean Peaches Sorry oi.. 4..😬🥹😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. juli 2023 #17191 Del Skrevet 14. juli 2023 Sola de skrev (8 timer siden): Vet du hvorfor du har lavt blodtrykk? Tror kanskje jeg ovedrev litt 😳 Det er egentlig snakk om ganske kortvarige blodtrykksfall 😄 Så det er ikke så mye galt med meg annet enn disse daglige besvimelsene/nestenbesvimelsene om jeg glemmer meg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 14. juli 2023 #17192 Del Skrevet 14. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Jeg tar medisiner så klart 😊 de gjør at jeg tåler mindre alkohol 😭 men ellers bra 😊👍 hadde begynt å kjenne på mye halsbrann og hjertebank før jeg begynte med de, det har gitt seg nå😊 Alltid lov å klage 😊🧡 Godt at de funker og at du føler deg bedre på dem. Men kjedelig, så klart, om man plutselig tåler mindre alkohol enn normalt 🙁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 14. juli 2023 #17193 Del Skrevet 14. juli 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Ikkje lov å mobbe! Love yourself What do you mean Peaches Sorry oi.. 4..😬🥹😂 Mobber ikke 🥳 Tror bare jeg har hørt Sorry 😏 For dårlig Kvakk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2023 #17194 Del Skrevet 14. juli 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Mobber ikke 🥳 Tror bare jeg har hørt Sorry 😏 For dårlig Kvakk! Haha, det er lov, men å ha gått klar av peaches er nesten imponerende. Tipper du kjenner igjen. 🍑🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 14. juli 2023 #17195 Del Skrevet 14. juli 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha, det er lov, men å ha gått klar av peaches er nesten imponerende. Tipper du kjenner igjen. 🍑🤠 Aldri hørt Sjekka nå 😅 Men det er mye jeg ikke får med meg. Har hørt 🍉 til Harry da 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2023 #17196 Del Skrevet 14. juli 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Aldri hørt Sjekka nå 😅 Men det er mye jeg ikke får med meg. Har hørt 🍉 til Harry da 😁 Melonen til Harry… Jeg må sove! 😁😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 14. juli 2023 #17197 Del Skrevet 14. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Melonen til Harry… Jeg må sove! 😁😅 Mhm 🥳 Sov godt fryden 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2023 #17198 Del Skrevet 14. juli 2023 Sjokoladepenge skrev (23 minutter siden): Godt at de funker og at du føler deg bedre på dem. Men kjedelig, så klart, om man plutselig tåler mindre alkohol enn normalt 🙁 Ja det er litt kjipt 🥲 Men godt å slippe hjertebank og halsbrann da😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #17199 Del Skrevet 14. juli 2023 Jeg liker ikke Justin B. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli 2023 #17200 Del Skrevet 14. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg liker ikke Justin B. Cassidy Tvillingene synes at musikken hans er helt ok men vi vil ikke kalle oss fans av han.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå