Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli 2023 #16901 Del Skrevet 3. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tusen takk. Jeg tar i mot og setter stor pris på vennligheten. Du er alltid så snill og god mot Cassidy Tvillingene, og da er vi alltid snille og gode tilbake mot deg.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #16902 Del Skrevet 3. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Du er alltid så snill og god mot Cassidy Tvillingene, og da er vi alltid snille og gode tilbake mot deg.🥰🥰 Så hvis noen sier noe utrivelig til dere, så sparker dere den personen verbalt på ankelen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juli 2023 #16903 Del Skrevet 3. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så hvis noen sier noe utrivelig til dere, så sparker dere den personen verbalt på ankelen? Eller i ballene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #16904 Del Skrevet 3. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Eller i ballene. Å fydda! Tror vi sier "golfballene" jeg. Det er bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli 2023 #16905 Del Skrevet 3. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Så hvis noen sier noe utrivelig til dere, så sparker dere den personen verbalt på ankelen? Ja da viser Cassidy Tvillingene personen eller personene hva skikkelig irsk fandenvoldsskap er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli 2023 #16906 Del Skrevet 3. juli 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Eller i ballene. Ja man må ikke pille Cassidy Tvillingene på nesene.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli 2023 #16907 Del Skrevet 3. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Å fydda! Tror vi sier "golfballene" jeg. Det er bedre. Ja for de kan Cassidy Tvillingene slå nedi hull. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #16908 Del Skrevet 3. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja da viser Cassidy Tvillingene personen eller personene hva skikkelig irsk fandenvoldsskap er. Det er bra, for en skal ikke godta hva som helst. Var det et uhell/misforståelse, så er det noe annet, men dårlig oppførsel/mobbing...det vil vi ikke ha her! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #16909 Del Skrevet 3. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja man må ikke pille Cassidy Tvillingene I nesene.😉😉 Ordet ler så det rister og løper bort fra tastaturet. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli 2023 #16910 Del Skrevet 3. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er bra, for en skal ikke godta hva som helst. Var det et uhell/misforståelse, så er det noe annet, men dårlig oppførsel/mobbing...det vil vi ikke ha her! Det har du helt rett i, Cassidy Tvillingene synes at det er veldig viktig å markere hvor grensen går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli 2023 #16911 Del Skrevet 3. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ordet ler så det rister og løper bort fra tastaturet. 😂 Bra da fikk Cassidy Tvillingene Ordet til å le litt i kveld.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #16912 Del Skrevet 3. juli 2023 Mens dere ler dere inn i natten, så må jeg logge av. Har skiftet nytt sengesett i dag og duften er god å sove i. Natta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli 2023 #16913 Del Skrevet 3. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mens dere ler dere inn i natten, så må jeg logge av. Har skiftet nytt sengesett i dag og duften er god å sove i. Natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #16914 Del Skrevet 4. juli 2023 Har vært våken i nesten to timer. ...føler for å sove litt til. Kan jeg det. Hmm... *dunk* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16915 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Har vært våken i nesten to timer. ...føler for å sove litt til. Kan jeg det. Hmm... *dunk* Her får du klemmer fra Cassidy Tvillingene sånn at du kanskje sovner igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #16916 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har vært våken i nesten to timer. ...føler for å sove litt til. Kan jeg det. Hmm... *dunk* Det kan du vettu 😊 her får du en nattaklem 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #16917 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Her får du klemmer fra Cassidy Tvillingene sånn at du kanskje sovner igjen. Oppe/nede: det hjalp. Søtere sovepiller enn dere finnes ikke! Entern skrev (17 minutter siden): Det kan du vettu 😊 her får du en nattaklem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 4. juli 2023 #16918 Del Skrevet 4. juli 2023 Ut på tur med mann, mine søstre og fire kids. Blir fint! Bryllupsreise 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juli 2023 #16919 Del Skrevet 4. juli 2023 Kjøpte meg legobyggesett i forrige uke https://lekekassen.no/lego-super-mario-71411-mektige-bowser?gclid=Cj0KCQjwho-lBhC_ARIsAMpgModVV0ZZJ5dHiV81NIVOZkuvJf5QQceGHzOvp20eXidTZ_Xfgyv36fkaAjwsEALw_wcBke; Jeg har begynt å bygge og det viser seg å være utrolig gøy. Hadde jeg aldri trodd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. juli 2023 #16920 Del Skrevet 4. juli 2023 MarianneE skrev (1 time siden): Kjøpte meg legobyggesett i forrige uke https://lekekassen.no/lego-super-mario-71411-mektige-bowser?gclid=Cj0KCQjwho-lBhC_ARIsAMpgModVV0ZZJ5dHiV81NIVOZkuvJf5QQceGHzOvp20eXidTZ_Xfgyv36fkaAjwsEALw_wcBke; Jeg har begynt å bygge og det viser seg å være utrolig gøy. Hadde jeg aldri trodd! Den ser så kul ut! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå