Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (31 minutter siden):

Hvis anklagene viser seg å stemme kommer dere fortsatt til å dra? 

Hvis anklagene viser seg å stemme, så er det vel en sjans for at det ikke blir noen fler turneer. 

Jeg vil ikke støtte en slik ukultur om det er sant. Men jeg syns det er mye rart som dukker opp av det jeg har lest, at det virker som en dominoeffekt av hun første som gikk ut med det, at fler «henger» seg på. Av hva jeg har fått med meg, har hun enda ikke anmeldt noe f.eks. Tenker det burde være første steg, ikke rope i mediene

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det var godt og beroligende med den fisketuren som vi to var på sammen i dag tidlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (34 minutter siden):

En ting er å ikke dra på konserter. 

Men man kan vel fortsette høre på musikken.

På skille kunsten  fra personene på en måte.

Enig, jeg gjør det. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (36 minutter siden):

Ta en tur sørover i ferien, her er det full Sommer 

Jaaaa:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 timer siden):

Hvis anklagene viser seg å stemme, så er det vel en sjans for at det ikke blir noen fler turneer. 

Jeg vil ikke støtte en slik ukultur om det er sant. Men jeg syns det er mye rart som dukker opp av det jeg har lest, at det virker som en dominoeffekt av hun første som gikk ut med det, at fler «henger» seg på. Av hva jeg har fått med meg, har hun enda ikke anmeldt noe f.eks. Tenker det burde være første steg, ikke rope i mediene

Sånn i utgangspunktet er det vel ingen hemmelighet at de ikke er hengivne korgutter noen av dem og jeg har sett det som mulig at de driver "ting" litt hardere enn en gjennomsnittsfan gjør. Det er vel en av årsakene til at de er populære; de går lengre...mye lengre enn noen av oss har gjort noen gang og da blir det litt voksent frydefullt i magen, som da vi var barn og det vanket pakker på julaften el.l. Musikken og lyrikken i seg selv er unik. Det vil jeg påstå. En kunne ha forventet at det var vokal skrik og vræl-musikk, men Tell har en helt egen måte å fremføre ting på. En kjempekontrast i forhold til det vi ser av dem...det er fremført mykt, vakkert og vondt, mye av det. Han snakkesynger selv når musikk og rytme øker i styrke og tempo....og alt som skjer på scenen er bombardement for sansene...og det er fullstendig herlig!  :rodmer:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Enklere enn med skuespillere i hvert fall siden man ser på dem da, jeg har ikke sett 7th heaven etter det kom fram hva han pastor skuespilleren hadde gjort 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Lurven skrev (1 time siden):

Ta en tur sørover i ferien, her er det full Sommer 

Hakke tid tror jeg. Vil ha sol her 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Enklere enn med skuespillere i hvert fall siden man ser på dem da, jeg har ikke sett 7th heaven etter det kom fram hva han pastor skuespilleren hadde gjort

Skjønner hva du mener. Jeg klarer ikke "han skuespilleren" som du vet om, men som jeg ikke nevner navnet på. :jolie: 

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Hakke tid tror jeg. Vil ha sol her

Du kan få min ei hel uke. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden):

Skjønner hva du mener. Jeg klarer ikke "han skuespilleren" som du vet om, men som jeg ikke nevner navnet på. :jolie: 

Du kan få min ei hel uke. :nikke: 

Takk 😀 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 timer siden):

Kommer ikke til å slutte høre på musikken,  men om det skulle komme en dom er jeg kanskje mer skeptisk til å dra på konserter, selv om det de leverer virkelig er unikt. 

Har vel egentlig lyst til å se hvordan Till leverer alene også, siden han skal på turne med soloprosjektet sitt senere i år, men det blir nok ikke noe jeg prioriterer 😅 Sånn for å innrømme noe også 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (17 minutter siden):

Har vel egentlig lyst til å se hvordan Till leverer alene også, siden han skal på turne med soloprosjektet sitt senere i år, men det blir nok ikke noe jeg prioriterer Sånn for å innrømme noe også

Jeg innrømmer at jeg har sjekket "Lindemann"-prosjektet hans via videoer på youtube...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg har sjekket "Lindemann"-prosjektet hans via videoer på youtube...

Jeg har ikke sett videoer, bare hørt musikken 😅 Men herr Lindemann har jo litt spesiell smak - for å si det på den måten, om man ser på Dr. D… «prosjektet» f.eks 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to er ute med fiskestengene våre hver morgen nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke sett videoer, bare hørt musikken 😅 Men herr Lindemann har jo litt spesiell smak - for å si det på den måten, om man ser på Dr. D… «prosjektet» f.eks 😅

:sjokkert: Her kan jeg sannelig ha gått glipp av noe?
(send meg gjerne en pm om det er for "hårete greier" for allmennheten) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Hoppetaujenta skrev (På 6.6.2023 den 9.39):

Sånn i utgangspunktet er det vel ingen hemmelighet at de ikke er hengivne korgutter noen av dem og jeg har sett det som mulig at de driver "ting" litt hardere enn en gjennomsnittsfan gjør. Det er vel en av årsakene til at de er populære; de går lengre...mye lengre enn .

Endret av Lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Kvakkekyllingen skrev (På 6.6.2023 den 9.48):

Hakke tid tror jeg. Vil ha sol her 🌞

.

Endret av Lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Cid skrev (På 6.6.2023 den 9.44):

Enklere enn med skuespillere i hvert fall siden man ser på dem da, jeg har ikke sett 7th heaven etter det kom fram hva han pastor skuespilleren hadde gjort 🙊

.

Endret av Lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...