Titania Skrevet 5. juni 2023 #16601 Del Skrevet 5. juni 2023 Cid skrev (31 minutter siden): Hvis anklagene viser seg å stemme kommer dere fortsatt til å dra? Hvis anklagene viser seg å stemme, så er det vel en sjans for at det ikke blir noen fler turneer. Jeg vil ikke støtte en slik ukultur om det er sant. Men jeg syns det er mye rart som dukker opp av det jeg har lest, at det virker som en dominoeffekt av hun første som gikk ut med det, at fler «henger» seg på. Av hva jeg har fått med meg, har hun enda ikke anmeldt noe f.eks. Tenker det burde være første steg, ikke rope i mediene 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #16602 Del Skrevet 5. juni 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi synes at det var godt og beroligende med den fisketuren som vi to var på sammen i dag tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. juni 2023 #16603 Del Skrevet 5. juni 2023 Lurer på når sommeren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #16604 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (På 5.6.2023 den 22.35): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #16605 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Titania skrev (På 5.6.2023 den 22.14): . . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2023 #16606 Del Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (34 minutter siden): En ting er å ikke dra på konserter. Men man kan vel fortsette høre på musikken. På skille kunsten fra personene på en måte. Enig, jeg gjør det. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2023 #16607 Del Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (36 minutter siden): Ta en tur sørover i ferien, her er det full Sommer Jaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #16608 Del Skrevet 6. juni 2023 Titania skrev (11 timer siden): Hvis anklagene viser seg å stemme, så er det vel en sjans for at det ikke blir noen fler turneer. Jeg vil ikke støtte en slik ukultur om det er sant. Men jeg syns det er mye rart som dukker opp av det jeg har lest, at det virker som en dominoeffekt av hun første som gikk ut med det, at fler «henger» seg på. Av hva jeg har fått med meg, har hun enda ikke anmeldt noe f.eks. Tenker det burde være første steg, ikke rope i mediene Sånn i utgangspunktet er det vel ingen hemmelighet at de ikke er hengivne korgutter noen av dem og jeg har sett det som mulig at de driver "ting" litt hardere enn en gjennomsnittsfan gjør. Det er vel en av årsakene til at de er populære; de går lengre...mye lengre enn noen av oss har gjort noen gang og da blir det litt voksent frydefullt i magen, som da vi var barn og det vanket pakker på julaften el.l. Musikken og lyrikken i seg selv er unik. Det vil jeg påstå. En kunne ha forventet at det var vokal skrik og vræl-musikk, men Tell har en helt egen måte å fremføre ting på. En kjempekontrast i forhold til det vi ser av dem...det er fremført mykt, vakkert og vondt, mye av det. Han snakkesynger selv når musikk og rytme øker i styrke og tempo....og alt som skjer på scenen er bombardement for sansene...og det er fullstendig herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni 2023 #16609 Del Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): En ting er å ikke dra på konserter. Men man kan vel fortsette høre på musikken. På skille kunsten fra personene på en måte. Enklere enn med skuespillere i hvert fall siden man ser på dem da, jeg har ikke sett 7th heaven etter det kom fram hva han pastor skuespilleren hadde gjort 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juni 2023 #16610 Del Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Ta en tur sørover i ferien, her er det full Sommer Hakke tid tror jeg. Vil ha sol her 🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #16611 Del Skrevet 6. juni 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Enklere enn med skuespillere i hvert fall siden man ser på dem da, jeg har ikke sett 7th heaven etter det kom fram hva han pastor skuespilleren hadde gjort Skjønner hva du mener. Jeg klarer ikke "han skuespilleren" som du vet om, men som jeg ikke nevner navnet på. Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Hakke tid tror jeg. Vil ha sol her Du kan få min ei hel uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. juni 2023 #16612 Del Skrevet 6. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Skjønner hva du mener. Jeg klarer ikke "han skuespilleren" som du vet om, men som jeg ikke nevner navnet på. Du kan få min ei hel uke. Takk 😀 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. juni 2023 #16613 Del Skrevet 6. juni 2023 Lurven skrev (3 timer siden): En ting er å ikke dra på konserter. Men man kan vel fortsette høre på musikken. På skille kunsten fra personene på en måte. Kommer ikke til å slutte høre på musikken, men om det skulle komme en dom er jeg kanskje mer skeptisk til å dra på konserter, selv om det de leverer virkelig er unikt. Har vel egentlig lyst til å se hvordan Till leverer alene også, siden han skal på turne med soloprosjektet sitt senere i år, men det blir nok ikke noe jeg prioriterer 😅 Sånn for å innrømme noe også 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #16614 Del Skrevet 6. juni 2023 Titania skrev (17 minutter siden): Har vel egentlig lyst til å se hvordan Till leverer alene også, siden han skal på turne med soloprosjektet sitt senere i år, men det blir nok ikke noe jeg prioriterer Sånn for å innrømme noe også Jeg innrømmer at jeg har sjekket "Lindemann"-prosjektet hans via videoer på youtube... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. juni 2023 #16615 Del Skrevet 6. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg har sjekket "Lindemann"-prosjektet hans via videoer på youtube... Jeg har ikke sett videoer, bare hørt musikken 😅 Men herr Lindemann har jo litt spesiell smak - for å si det på den måten, om man ser på Dr. D… «prosjektet» f.eks 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni 2023 #16616 Del Skrevet 6. juni 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to er ute med fiskestengene våre hver morgen nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #16617 Del Skrevet 6. juni 2023 Titania skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke sett videoer, bare hørt musikken 😅 Men herr Lindemann har jo litt spesiell smak - for å si det på den måten, om man ser på Dr. D… «prosjektet» f.eks 😅 Her kan jeg sannelig ha gått glipp av noe? (send meg gjerne en pm om det er for "hårete greier" for allmennheten) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #16618 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (På 6.6.2023 den 9.39): Sånn i utgangspunktet er det vel ingen hemmelighet at de ikke er hengivne korgutter noen av dem og jeg har sett det som mulig at de driver "ting" litt hardere enn en gjennomsnittsfan gjør. Det er vel en av årsakene til at de er populære; de går lengre...mye lengre enn . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #16619 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (På 6.6.2023 den 9.48): Hakke tid tror jeg. Vil ha sol her 🌞 . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. juni 2023 #16620 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Cid skrev (På 6.6.2023 den 9.44): Enklere enn med skuespillere i hvert fall siden man ser på dem da, jeg har ikke sett 7th heaven etter det kom fram hva han pastor skuespilleren hadde gjort 🙊 . Endret 8. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå