Titania Skrevet 5. juni 2023 #16581 Del Skrevet 5. juni 2023 Athena Freyja skrev (49 minutter siden): For et flott bildet, du er utrolig flink til å tegne Hadde jeg vært så flink til å tegne så 😅 Cid skrev (48 minutter siden): Er ikke det ekte? Jo 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juni 2023 #16582 Del Skrevet 5. juni 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Hadde jeg vært så flink til å tegne så 😅 Jo 😁 Må vist en tur til specsavers..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #16583 Del Skrevet 5. juni 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Hadde jeg vært så flink til å tegne så Jo Tenkte nok det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #16584 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Ja. En av favorittgruppene mine det der. Håper at han er bedre enn ryktet, men frykter det verste nå. Visst det er sant så synes jeg han er ufyselig i så fall. Det innrømmer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni 2023 #16585 Del Skrevet 5. juni 2023 Athena Freyja skrev (9 minutter siden): Må vist en tur til specsavers..... Hehe 😅 Nå ser bildet vesentlig bedre ut på min telefon enn her inne også, da 🙈 Så lov å se feil 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juni 2023 #16586 Del Skrevet 5. juni 2023 Glad nyhet det blir opp mot 30 varmegrader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #16587 Del Skrevet 5. juni 2023 Titania skrev (12 minutter siden): Hadde jeg vært så flink til å tegne så 😅 Jo 😁 Kjente først at jeg ble ganske misunnelig nå 😄 jeg har aldri vært litt god til å tegne en gang 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #16588 Del Skrevet 5. juni 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Glad nyhet det blir opp mot 30 varmegrader Jeg har lager en vær maskin og skal sette det på vinter vær 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni 2023 #16589 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Jeg lurer veldig på hva som egentlig skjer rundt Rammsteinkonsertene. Jeg er bekymret. Håper at det bare er unge mennesker som vil ha oppmerksomhet, men frykter at det går dypere... Lurer på det samme selv. Nå er det jo alltid flere sider av en sak, i tillegg til sannheten - men det er jo mange som mener det hun som kom ut først sa bare er tull, der de også var der. Men med tanke på metoo og slik, så hadde jeg på en måte trodd noe snusk i såfall skulle kommet frem f.eks da, og ikke nå, når de har holdt på i så mange år, og om dette påståtte skal ha holdt på i flere år også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juni 2023 #16590 Del Skrevet 5. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg har lager en vær maskin og skal sette det på vinter vær 🏃♂️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5. juni 2023 #16591 Del Skrevet 5. juni 2023 Under 2 måneder igjen til sommerferie. Å HERREGUUUUUUUD som jeg gleder meg. Men da er det fantastisk at det er så herlig vær for tiden. Hvem skulle tro - Sommer i Norge? Sjelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #16592 Del Skrevet 5. juni 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Lurer på det samme selv. Nå er det jo alltid flere sider av en sak, i tillegg til sannheten - men det er jo mange som mener det hun som kom ut først sa bare er tull, der de også var der. Men med tanke på metoo og slik, så hadde jeg på en måte trodd noe snusk i såfall skulle kommet frem f.eks da, og ikke nå, når de har holdt på i så mange år, og om dette påståtte skal ha holdt på i flere år også. Ja, det er underlig. Så en video med ei annen damejente som hadde tilbragt en halv dag med henne som påsto seg overgrepet....og hun her sa at hun det gjaldt var veldig høyrøstet og sørget for å få oppmerksomhet fra alle hun gikk forbi, uansett hvor de var. Kanskje var denne damen usedvanlig ustabil utover det nokså vanlige fra oss som liker Rammstein. Denne damen sa også at hun ikke hadde sett eller hørt noe som ikke skulle skje. De ble tilbudt drikke og åpnet alt sammen selv, om de ville ha noe. Hmm...jeg er ganske sikker på at "Till" er langt over snittet interessert i temaer i den mørkere delen av tilværelsen, men håper at han vet å holde dette adskilt. Fant80 skrev (5 minutter siden): Under 2 måneder igjen til sommerferie. Å HERREGUUUUUUUD som jeg gleder meg. Men da er det fantastisk at det er så herlig vær for tiden. Hvem skulle tro - Sommer i Norge? Sjelden... Det er jo skikkelig sommer hver eneste...sommer jo. Hilsen skyggesøkeren herself. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #16593 Del Skrevet 5. juni 2023 Athena Freyja skrev (6 minutter siden): Hjeeelp! 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #16594 Del Skrevet 5. juni 2023 Titania skrev (3 timer siden): Må innrømme at jeg ble veldig fornøyd med dette 😬 Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig fint bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #16595 Del Skrevet 5. juni 2023 Har tenkt en del ganger å gå på Rammsteinkonsert, men jeg syns det er så slitsomt å gå/stå så lenge, kø på wc og alle steder og trangt og alt oppstyr som jeg ikke egentlig liker, så jeg hører heller på dem i øretelefonene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #16596 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Har tenkt en del ganger å gå på Rammsteinkonsert, men jeg syns det er så slitsomt å gå/stå så lenge, kø på wc og alle steder og trangt og alt oppstyr som jeg ikke egentlig liker, så jeg hører heller på dem i øretelefonene mine. Cassidy Tvillingene går heller aldri på konserter, vi synes at det er altfor mange mennesker på samme sted der. Og vi er ikke så glade i å omgås mange mennesker samtidig. Så vi liker best å høre på musikk sammen hjemme enten på radio eller på vinylplatene våre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni 2023 #16597 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Har tenkt en del ganger å gå på Rammsteinkonsert, men jeg syns det er så slitsomt å gå/stå så lenge, kø på wc og alle steder og trangt og alt oppstyr som jeg ikke egentlig liker, så jeg hører heller på dem i øretelefonene mine. Jeg forstår deg godt 😁 Men jeg innrømmer at neste turne (om) de skal i nærheten, vil jeg igjen ha billett til rett foran scenen - selv om jeg har øresus og vondt i beina enda - 3 dager etter konserten 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #16598 Del Skrevet 5. juni 2023 Titania skrev (22 minutter siden): Men jeg innrømmer at neste turne (om) de skal i nærheten, vil jeg igjen ha billett til rett foran scenen - selv om jeg har øresus og vondt i beina enda - 3 dager etter konserten 😂 Åjasså? Skal du bli en slik første rad-dame og "teste det ut"...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni 2023 #16599 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Åjasså? Skal du bli en slik første rad-dame og "teste det ut"...? Haha 😝 Hadde vært kult å møtt de, men basert på ryktene er nok ikke jeg i målgruppen 😂 Var jo bare maks 3-4 meter unna de på konserten i fjor 😬 Kult nok det 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #16600 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Åjasså? Skal du bli en slik første rad-dame og "teste det ut"...? Titania skrev (39 minutter siden): Haha 😝 Hadde vært kult å møtt de, men basert på ryktene er nok ikke jeg i målgruppen 😂 Var jo bare maks 3-4 meter unna de på konserten i fjor 😬 Kult nok det 😁 Hvis anklagene viser seg å stemme kommer dere fortsatt til å dra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå