Fighter83 Skrevet 2. juni 2023 #16561 Del Skrevet 2. juni 2023 (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Når jeg er 52 så kommer sikkert 60 til å føles ungt 😄 Er så mange folk her jeg bor som blir langt oppi 90 åra så da vil jeg si at 60 år er ungt ja😅 Endret 2. juni 2023 av Fighter83 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #16562 Del Skrevet 2. juni 2023 Fighter83 skrev (8 minutter siden): Er så mange folk her jeg bor som blir langt oppi 90 åra så da vil jeg si at 60 år er ungt ja😅 🤣🤣👍👍🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2023 Forfatter #16563 Del Skrevet 3. juni 2023 Cid skrev (11 timer siden): Husker jeg hadde det med å bli 30 Oppe/nedesvar: Det som er helt sikkert er at uansett hva tallet sier, så kommer du alltid til å være den du er. Det er ingenting å frykte ved å bli eldre. En må forsøke å leve livet sitt hver dag så godt man kan. Kanskje kommer det sykdommer etter hvert, men da får en legehjelp og fortsetter å leve sitt liv slik det er. Ta alle tallene med ro, Cid. Cid skrev (10 timer siden): Når jeg er 52 så kommer sikkert 60 til å føles ungt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #16564 Del Skrevet 3. juni 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi sover veldig bra nå for tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni 2023 #16565 Del Skrevet 3. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Oppe/nedesvar: Det som er helt sikkert er at uansett hva tallet sier, så kommer du alltid til å være den du er. Det er ingenting å frykte ved å bli eldre. En må forsøke å leve livet sitt hver dag så godt man kan. Kanskje kommer det sykdommer etter hvert, men da får en legehjelp og fortsetter å leve sitt liv slik det er. Ta alle tallene med ro, Cid. Fint sagt ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #16566 Del Skrevet 3. juni 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er litt slitne i dag begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2023 Forfatter #16567 Del Skrevet 3. juni 2023 Nå skal jeg lage meg de to skivene brød til kvelds. Jeg er akkurat passelig litt sulten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #16568 Del Skrevet 3. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå skal jeg lage meg de to skivene brød til kvelds. Jeg er akkurat passelig litt sulten. Cassidy Tvillingene har spist grillpølser med potetsalat til kveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juni 2023 #16569 Del Skrevet 3. juni 2023 Er hos pappa. Det er både godt og trist. Innrømmer at jeg synes kreft er noe drit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #16570 Del Skrevet 3. juni 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi stresser veldig mye begge to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. juni 2023 #16571 Del Skrevet 5. juni 2023 Hvorfor franskmenn er så revolusjonære og streikevillig.... Frankrike er befolket av mennesker som tror de er i helvete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni 2023 #16572 Del Skrevet 5. juni 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at nå er det snart Bysselalletid for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni 2023 #16573 Del Skrevet 5. juni 2023 Må innrømme at jeg ble veldig fornøyd med dette 😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juni 2023 #16574 Del Skrevet 5. juni 2023 (endret) Titania skrev (2 timer siden): Må innrømme at jeg ble veldig fornøyd med dette 😬 For et flott bildet, Endret 5. juni 2023 av Athena Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #16575 Del Skrevet 5. juni 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): For et flott bildet, du er utrolig flink til å tegne Er ikke det ekte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juni 2023 #16576 Del Skrevet 5. juni 2023 Min innrømmelse. Etter den fæle lange vinteren som varte lang ut i April, er det bare rett og rimelig at vi får en fin og varm sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #16577 Del Skrevet 5. juni 2023 Athena Freyja skrev (14 minutter siden): Min innrømmelse. Etter den fæle lange vinteren som varte lang ut i April, er det bare rett og rimelig at vi får en fin og varm sommer Bare ikke for varmt o: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #16578 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg lurer veldig på hva som egentlig skjer rundt Rammsteinkonsertene. Jeg er bekymret. Håper at det bare er unge mennesker som vil ha oppmerksomhet, men frykter at det går dypere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juni 2023 #16579 Del Skrevet 5. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg lurer veldig på hva som egentlig skjer rundt Rammsteinkonsertene. Jeg er bekymret. Håper at det bare er unge mennesker som vil ha oppmerksomhet, men frykter at det går dypere... Han som er blitt anklaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #16580 Del Skrevet 5. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Han som er blitt anklaget? Ja. En av favorittgruppene mine det der. Håper at han er bedre enn ryktet, men frykter det verste nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå