Freyja Valkyrie Skrevet 27. mai 2023 #16481 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er ca syv mnd til jul. Jeg bare sier det. Så forskrekkelig fort et år går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #16482 Del Skrevet 27. mai 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai 2023 #16483 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er ca syv mnd til jul. Jeg bare sier det. Så forskrekkelig fort et år går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. mai 2023 #16484 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (På 5.5.2023 den 22.29): Liten hilsen til den stadig mere langtvekkreisende fra de KG`ske strender: @Nietsoj Hoppen hilser... Må innrømme at dette er en hilsen som varmer mer enn du aner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai 2023 #16485 Del Skrevet 27. mai 2023 Nietsoj skrev (1 minutt siden): Må innrømme at dette er en hilsen som varmer mer enn du aner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. mai 2023 #16486 Del Skrevet 27. mai 2023 Titania skrev (På 22.5.2023 den 7.44): Jeg innrømmer at jeg syns den klemte fingeren er teit som liksom ikke helt vil bli bedre, så nå har jeg teipet den opp, i håp om at det hjelper Er den ikke blitt bedre enda? Har du vært hos ortoped? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. mai 2023 #16487 Del Skrevet 27. mai 2023 Sola de skrev (46 minutter siden): Er den ikke blitt bedre enda? Har du vært hos ortoped? Nå har det løsnet litt 😅 Den er fortsatt hoven, men kan nå bøye den helt uten at den gjør vondt. Legen syns den så fin ut, men var også mulig det kunne være et lite brudd, så det var bare å være forsiktig med den, og gjerne ha den teipet opp litt til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #16488 Del Skrevet 28. mai 2023 Nietsoj skrev (11 timer siden): Må innrømme at dette er en hilsen som varmer mer enn du aner Klart at jeg sender en hilsen til min gode venn, uansett hvor lang tid det tar før den når frem.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2023 Forfatter #16489 Del Skrevet 29. mai 2023 Tro det eller ei @Cid, men jeg har kjøpt denne her og...jeg likte den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. mai 2023 #16490 Del Skrevet 29. mai 2023 Skal spise torsk i dag. Innrømmer at jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2023 Forfatter #16491 Del Skrevet 29. mai 2023 Innrømmer at det er lenge siden jeg har spist akkurat det og sier smakelig måltid til Kyllingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2023 #16492 Del Skrevet 29. mai 2023 Psykologer er ikke alltid fornuftige på fritida. Og gjør ikke alltid selv lure ting de lærer andre. Til orientering. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. mai 2023 #16493 Del Skrevet 29. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Innrømmer at det er lenge siden jeg har spist akkurat det og sier smakelig måltid til Kyllingen. Takk Er veldig glad i torsk. Og i dag slipper jeg å lage den også 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2023 Forfatter #16494 Del Skrevet 29. mai 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Psykologer er ikke alltid fornuftige på fritida. Og gjør ikke alltid selv lure ting de lærer andre. Til orientering. Jeg har selv sett slikt på nært hold flere ganger og kan skrive under på at dette kan være tilfelle, men da blir det bare desto mer ok å gå til sånne, for de er jo bare mennesker de også. Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Takk Er veldig glad i torsk. Og i dag slipper jeg å lage den også 👍 Kjenner torskelukten helt hit. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2023 #16495 Del Skrevet 29. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har selv sett slikt på nært hold flere ganger og kan skrive under på at dette kan være tilfelle, men da blir det bare desto mer ok å gå til sånne, for de er jo bare mennesker de også. Kjenner torskelukten helt hit. ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. mai 2023 #16496 Del Skrevet 29. mai 2023 26 minutter siden, Frøkenfryden said: Psykologer er ikke alltid fornuftige på fritida. Og gjør ikke alltid selv lure ting de lærer andre. Til orientering. Ting er jo ofte lettere sagt enn gjort. Så skjønner det godt. Selv er jeg flink til å utsette ting, men flink til å si at jeg burde slutte å utsette ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mai 2023 #16497 Del Skrevet 29. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Tro det eller ei @Cid, men jeg har kjøpt denne her og...jeg likte den. Cassidy Tvillingene synes at den der ser veldig god ut.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2023 Forfatter #16498 Del Skrevet 29. mai 2023 SVK skrev (4 timer siden): ...men flink til å si at jeg burde slutte å utsette ting. Da er du jo kjempeflink jo! Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der ser veldig god ut.🥰🥰 Utfordring for dere: kjøpe i butikken og teste? Humm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mai 2023 #16499 Del Skrevet 29. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da er du jo kjempeflink jo! Utfordring for dere: kjøpe i butikken og teste? Humm? Cassidy Tvillingene skal ned på butikken å kjøpe den i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2023 Forfatter #16500 Del Skrevet 29. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal ned på butikken å kjøpe den i morgen. Det er bra. Håper dere liker den da. Nå skal jeg i seng og gjøre et forsøk på søvn. "Natta". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå