Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

TraumaQueen skrev (22 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg har bestemt dette er min siste dag på KG. Om jeg klarer det får vise seg. Har gjort det før vært "puff" borte i mange mange år.

Det er noe som holder meg her, men det "noe" gir meg mye negativitet i livet mitt.

Jeg har mye annet å gjøre og nå tror jeg st jeg vet hvordan jeg skal få balanse. ❤️ til de som er mine venner her. 

 

TraumaQueen skrev (17 timer siden):

Don't cry for me darling 🤪 . Jeg føler at som de aller fleste steder jeg har vært de siste 34 år av mitt liv, så hører jeg ikke til her heller... dere får fortsette å kose dere. "I guess" det ble et til forsøk på å passe inn som gikk rett ned i dass. 👽

 

:klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TraumaQueen skrev (17 timer siden):

Don't cry for me darling 🤪 . Jeg føler at som de aller fleste steder jeg har vært de siste 34 år av mitt liv, så hører jeg ikke til her heller... dere får fortsette å kose dere. "I guess" det ble et til forsøk på å passe inn som gikk rett ned i dass. 👽

 

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bekymrer meg forhåpentligvis unødvendig, men spent på hva denne helgen bringer, og om jeg treffer på både en og to personer jeg ikke vil treffe på 😶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (9 minutter siden):

Jeg bekymrer meg forhåpentligvis unødvendig, men spent på hva denne helgen bringer, og om jeg treffer på både en og to personer jeg ikke vil treffe på 😶

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 26.4.2023 den 16.06):

Jeg har aldri vært russ.  :)

Jeg var rødruss

Cid skrev (På 26.4.2023 den 17.20):

Samme, aldri vært rusa heller

Bra! Du har ikke gått glipp av noe.

Hoppetaujenta skrev (På 27.4.2023 den 8.37):

Jeg har forandret meg dette året...kanskje i fjor også, for før var jeg oppe tidlig og lys våken.
Nå er jeg trøtt hver morgen og det er ubehagelig å stå opp så tidlig. Jeg har lyst til å sove mere,
selv om jeg ikke får det. Ahh...søvn er herlig når en får sove. :sover:

Husker du pleide å være oppe før solen nærmest. Når legger du deg? Er det noe som er endret i hverdagen din, som gjør deg mer sliten enn før?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TraumaQueen skrev (23 timer siden):

Don't cry for me darling 🤪 . Jeg føler at som de aller fleste steder jeg har vært de siste 34 år av mitt liv, så hører jeg ikke til her heller... dere får fortsette å kose dere. "I guess" det ble et til forsøk på å passe inn som gikk rett ned i dass. 👽

Men...hva søker du som du ikke kan finne her da? Jeg tenker at om det ikke finnes her nå,
så kan en bidra til å lage det selv. :) 

Sola de skrev (19 minutter siden):

Husker du pleide å være oppe før solen nærmest. Når legger du deg?
Er det noe som er endret i hverdagen din, som gjør deg mer sliten enn før?

Ja, livet er annerledes enn det var da. Husker mine rutiner, trim/kun sunn mat og alt det før hanen gol. 
Legger meg i ni-ti-tiden...kanskje elleve tolv også, men forsøker å stå opp syv, selv om jeg ikke har sovet så mye. 
Kanskje er det bare livet som går litt i dal og bergbaner... :vetikke: 

Jeg har nå pottet om to planter...og lagt planer for videre oppotting, sette ting i vann og få røtter på først.
Har leca, jord, rengjorte innerpotter og håp om at de vil gro og bli frodige om litt.  :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Men...hva søker du som du ikke kan finne her da? Jeg tenker at om det ikke finnes her nå,
så kan en bidra til å lage det selv. :) 

Ja, livet er annerledes enn det var da. Husker mine rutiner, trim/kun sunn mat og alt det før hanen gol. 
Legger meg i ni-ti-tiden...kanskje elleve tolv også, men forsøker å stå opp syv, selv om jeg ikke har sovet så mye. 
Kanskje er det bare livet som går litt i dal og bergbaner... :vetikke: 

Jeg har nå pottet om to planter...og lagt planer for videre oppotting, sette ting i vann og få røtter på først.
Har leca, jord, rengjorte innerpotter og håp om at de vil gro og bli frodige om litt.  :) 

Det gjør det. Kanskje du kan tillate deg å sove litt lenger om du merker du er trett eller bare bli liggende og hvile en time ekstra :vetikke:

Heldige planter. Du tar så godt vare på dine grønne små venner :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg kanskje syns det kun hadde vært nødvendig med ett oppvarmingsband idag, ikke to 😛 Jeg vil ha med meg alt, men når formen ikke er på topp, så er 5 timer konsert litt lenge 😛 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Titania skrev (1 time siden):

Jeg innrømmer at jeg kanskje syns det kun hadde vært nødvendig med ett oppvarmingsband idag, ikke to 😛 Jeg vil ha med meg alt, men når formen ikke er på topp, så er 5 timer konsert litt lenge 😛 

Hvem skal spille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (42 minutter siden):

Hvem skal spille?

Sabaton 😊

Lordi og Babymetal er oppvarming, og jeg merker veldig godt at lordi ikke er min kopp te 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Men...hva søker du som du ikke kan finne her da? Jeg tenker at om det ikke finnes her nå,
så kan en bidra til å lage det selv. :) 

Ja, livet er annerledes enn det var da. Husker mine rutiner, trim/kun sunn mat og alt det før hanen gol. 
Legger meg i ni-ti-tiden...kanskje elleve tolv også, men forsøker å stå opp syv, selv om jeg ikke har sovet så mye. 
Kanskje er det bare livet som går litt i dal og bergbaner... :vetikke: 

Jeg har nå pottet om to planter...og lagt planer for videre oppotting, sette ting i vann og få røtter på først.
Har leca, jord, rengjorte innerpotter og håp om at de vil gro og bli frodige om litt.  :) 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Kanskje du kan tillate deg å sove litt lenger om du merker du er trett eller bare bli liggende og hvile en time ekstra 

Heldige planter. Du tar så godt vare på dine grønne små venner 

Det er alltid en kamp. Kroppen er trett, men hodet lys våkent. :vetikke: 

Mine små grønne venner er trofaste. Vi samtaler og gir hverandre mentalmassasje. :nigo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Det er alltid en kamp. Kroppen er trett, men hodet lys våkent. :vetikke: 

Mine små grønne venner er trofaste. Vi samtaler og gir hverandre mentalmassasje. :nigo: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente jo selvfølgelig ikke aliens`ene mine nå, for dem snakker jeg ikke om. :ninja: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg mente jo selvfølgelig ikke aliens`ene mine nå, for dem snakker jeg ikke om. :ninja: 

Cassidy Tvillingene gir klemmer, for av og til er klemmer bedre enn ord. For ord kan ofte gå i stå, men det kan ikke klemmer.:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvakkekyllingen
Titania skrev (11 timer siden):

Sabaton 😊

Lordi og Babymetal er oppvarming, og jeg merker veldig godt at lordi ikke er min kopp te 😅

Var konserten bra? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at det blir litt shopping på Zalando i dag. Blir jo bare pysj da siden jeg er innlagt. 😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...