Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fighter83 skrev (17 minutter siden):

Sludd faktisk 😅 Håper det forblir + grader resten av året gitt👏

Cassidy Tvillingene er helt enige nå vil vi ha plussgrader resten av året.:nikke::nikke:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige nå vil vi ha plussgrader resten av året.:nikke::nikke:

Hadde vært nydelig om det kun var regn hver onsdag til fredag morgen også var det deilig resten av uka🤗 tenk om vi kunne styrt været sånn her😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (11 minutter siden):

Hadde vært nydelig om det kun var regn hver onsdag til fredag morgen også var det deilig resten av uka🤗 tenk om vi kunne styrt været sånn her😅

kul tanke, men Cassidy Tvillingene er glade for at vi ikke kan styre været. For vi tror at vi hadde fått mange sinte folk på nakkene våre hvis vi kunne syre været.🤣🤣

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (54 minutter siden):

kul tanke, men Cassidy Tvillingene er glade for at vi ikke kan styre været. For vi tror at vi hadde fått mange sinte folk på nakkene våre hvis vi kunne syre været.🤣🤣

Er det ikke derfor vi har en regjering osv... til å styre landet vårt😉

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (Akkurat nå):

Er det ikke derfor vi har en regjering osv... til å styre landet vårt😉

Ja Cassidy Tvillingene tror nok at du har helt rett i det.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Ja Cassidy Tvillingene tror nok at du har helt rett i det.😉😉

Er så digg å ikke få alle de klagene altså😅 Kommer alle pr post eller er det kun offentlige ytringer som er gjeldende her tro? Skulle gjerne sendt inn noen klager uten å offentliggjøre dem😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fighter83 skrev (8 minutter siden):

Er så digg å ikke få alle de klagene altså😅 Kommer alle pr post eller er det kun offentlige ytringer som er gjeldende her tro? Skulle gjerne sendt inn noen klager uten å offentliggjøre dem😅

Cassidy Tvillingene lurer også på det, og vi har også en del klager som vi kunne ønske at vi kunne sendt uten å måtte offentliggjøre dem.🤣🤣

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene lurer også på det, og vi har også en del klager som vi kunne ønske at vi kunne sendt uten å måtte offentliggjøre dem.🤣🤣

Hadde de gått ut med disse opplysningene om hvordan sende inn klagene folket har så må de vel ansette ganske mange sekretærer for arbeidet. De tørr ikke å ta risikoen på at de må få inn flere ansatte +++ Blir så mye jobb av dette a gitt🤣

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (2 minutter siden):

Hadde de gått ut med disse opplysningene om hvordan sende inn klagene folket har så må de vel ansette ganske mange sekretærer for arbeidet. De tørr ikke å ta risikoen på at de må få inn flere ansatte +++ Blir så mye jobb av dette a gitt🤣

Cassidy Tvillingene tror at det hadde blitt mange overarbeidede sekretærer der gitt.🤣🤣

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg har begynt å drikke kaffe med melk og suketter. Jeg har alltid likt svart kaffe, men kaffe med melk og suketter blir jo som en dessert. 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg har begynt å drikke kaffe med melk og suketter. Jeg har alltid likt svart kaffe, men kaffe med melk og suketter blir jo som en dessert. 🤪

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har prøvd kaffe med melk og sukker i nå, og vi digget det.😍😍🤩🤩🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg EN influenser til som reklamerer for Hello Fresh så spyr jeg i en matkasse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg ble irritert når dagvaktene bad meg om å se ut av vinduet når jeg stod opp og det er et tykt lag på utsiden… 😬

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at jeg ble irritert når dagvaktene bad meg om å se ut av vinduet når jeg stod opp og det er et tykt lag på utsiden… 😬

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to også ble oppgitte da vi så at det er snø og sludd i luften her i Bergen i dag.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to også ble oppgitte da vi så at det er snø og sludd i luften her i Bergen i dag.:nikke::nikke:

Mhm. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Mhm. 😬

Cassidy Tvillingene vil ikke ha vinter nå.:risterpåhodet::risterpåhodet: Vi vil ha vår.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (22 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg har begynt å drikke kaffe med melk og suketter. Jeg har alltid likt svart kaffe, men kaffe med melk og suketter blir jo som en dessert. 🤪

Wow...det har jeg aldri forsøkt å ha i. Suketter altså. Jeg innrømmer at jeg ikke har suketter i hus heller. :sukk: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vil ikke ha vinter nå.:risterpåhodet::risterpåhodet: Vi vil ha vår.:nikke::nikke:

Enig!

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Wow...det har jeg aldri forsøkt å ha i. Suketter altså. Jeg innrømmer at jeg ikke har suketter i hus heller. :sukk: 

Det er godt. Prøv. 🙂 Du har kanskje Sukrin/ Sukrin Gold hvis du ikke har suketter? Funker det også.

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Enig!

Det er godt. Prøv. 🙂 Du har kanskje Sukrin/ Sukrin Gold hvis du ikke har suketter? Funker det også.

Cassidy Tvillingene har endelig prøvd kaffe med melk og sukker i, og vi digget det.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...