Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Høres nydelig ut, men...får dere kjøpt ferdig grillet i butikken? :klo: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Høres nydelig ut, men...får dere kjøpt ferdig grillet i butikken? :klo: 

Cassidy Tvillingene kjøpte grillribben ferdig marinert på Kiwi, men vi grillet den selv i dag på den elektriske grillen vår.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres godt ut i alle fall. Jeg innrømmer at jeg ikke så ofte steiker kjøtt. :vetikke: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Høres godt ut i alle fall. Jeg innrømmer at jeg ikke så ofte steiker kjøtt. :vetikke: 

Cassidy Tvillingene steiker helst bacon når det kommer til å steke kjøtt. For vi to har egg & bacon som fast frokost hver lørdag og søndag.🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha kjent et slikt kokkemenneske som likte å lage mat til meg, så kunne jeg også hatt en fast spiseavtale i uka...og gjerne ha kuttet opp ingredienser og vasket opp etterpå som takk for maten. Jeg innrømmer at det hadde vært fint. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle ha kjent et slikt kokkemenneske som likte å lage mat til meg, så kunne jeg også hatt en fast spiseavtale i uka...og gjerne ha kuttet opp ingredienser og vasket opp etterpå som takk for maten. Jeg innrømmer at det hadde vært fint. :) 

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi også kunne tenkt oss å hatt vår egen kokk av og til.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant at det hadde vært en god ting? :nikke: 
Hyggelig å komme "hjem" til noen som har lagt mat til en og vil en vel. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ja, ikke sant at det hadde vært en god ting? :nikke: 
Hyggelig å komme "hjem" til noen som har lagt mat til en og vil en vel. 

Men Cassidy Tvillingene har laget mat sammen siden vi var 11 år.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, midt oppi alt så er dere jo heldige. Mange av oss andre er litt "hjemløse og alene" om jeg får si det slik. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Ja, midt oppi alt så er dere jo heldige. Mange av oss andre er litt "hjemløse og alene" om jeg får si det slik. 

Cassidy Tvillingene måtte lære oss veldig tidlig å ta vare på oss selv og på hverandre.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at jeg er drittlei av «kontorarbeid», men det må gjøres… 😬

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke er så glade i mye varme om sommeren, vi er fornøyde med 20 varmegrader.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til hvis jeg blir sitert her (andre steder enn sosio) og folk skriver idiotiske ting, så gidder jeg ikke svare fordi de virker så blåst at jeg gidder ikke bruke krefter på å svare. Perler for svin og slikt..

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Av og til hvis jeg blir sitert her (andre steder enn sosio) og folk skriver idiotiske ting, så gidder jeg ikke svare fordi de virker så blåst at jeg gidder ikke bruke krefter på å svare. Perler for svin og slikt..

Samme her

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Av og til hvis jeg blir sitert her (andre steder enn sosio) og folk skriver idiotiske ting, så gidder jeg ikke svare fordi de virker så blåst at jeg gidder ikke bruke krefter på å svare. Perler for svin og slikt..

:highfive: Samme her. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Av og til hvis jeg blir sitert her (andre steder enn sosio) og folk skriver idiotiske ting, så gidder jeg ikke svare fordi de virker så blåst at jeg gidder ikke bruke krefter på å svare. Perler for svin og slikt..

Henger meg med på "samme her"😅 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ble oppgitte begge to. Da vi leste på værmeldingen på nettet, at det skal bli sludd i Bergen nå på onsdag.☹️☹️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (53 minutter siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ble oppgitte begge to. Da vi leste på værmeldingen på nettet, at det skal bli sludd i Bergen nå på onsdag.☹️☹️

Sludd faktisk 😅 Håper det forblir + grader resten av året gitt👏

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...