Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg bare jøsser meg for hvor mye interesse hun "Mila" fra juksebryllupserien på tv, liker å ta bilder av sin egen kropp. De samme vinklene og de samme deilige, langsomme, titte i kamera-positurene hver gang og bilder av sin mat. Supersmal, nesten unaturlig midje og gigamega kjempeRÆVballer...hva i alle dager er greia med det?

Menneskeheten går ikke særlig mye videre via det eksemplaret, nei...  :sukk: Det er min mening.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (8 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg er drittlei av at viktige beskjeder ikke videreformidles. 🥹

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to blir veldig lett solbrente siden vi begge to har melkehvit hud.:nikke::nikke:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (5 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg er drittlei av at viktige beskjeder ikke videreformidles. 🥹

Sikkert ikke så enkelt å bli tatt på alvor, når man er i andres vold, som meer at du ikke vet ditt beste eller er en fare for deg selv..det er jo mye det samme som å gi livet sitt ifra seg..andre skal tolke det du sier og gjør utifra de forestillinger de har om deg og hele tiden passe på deg fordi du ikke er tildelt det ansvaret selv, som de fleste andre er..en fengselsfange vil i prinsippet ha større frihet. Kriminalomsorgen står behjelpelig etter de valgene og ønskene en insatt fremmer og de er også underlagt strenge retningslinjer for hvilken menneskeverd de skal ivareta..psykiatrien har ingenting av dette..sist menneskerettighetskonvensjonene slaktet psykiatrien var tvangsbruk av elektrosjokk , der psykiatrien hadde forsøkt å vri nødvergeretten til sin fordel i å begå menneskerettighetsbrudd.. noe de ble naglet for..det er ikke mulig å påta seg nødverge på vegne av andre for å begå gjerninger mot vedkommendes vilje og evne til å  være beslutningskompetent.. dette gjaldt overfor depressive pasienter.  norsk psykiatri har dette landets mørkeste historie når det kommer til brudd mot menneskeverd.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to synes at det skal bli digg, å få gå sammen på årets første fjelltur senere i formiddag.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at jeg er drittlei av at kontaktene mine sitter i gangen og jabber så tidlig. 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at jeg er drittlei av at kontaktene mine sitter i gangen og jabber så tidlig. 😡

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg er dritt lei dagen idag.

Blåsvart torsdag. Kaos på jobb, som kobler ut hjernen helt fordi det blir for mye. Kneet er helt på jordet, og først rakk jeg ikke - så glemte jeg, å hente ut smertestillende, siden jeg ikke rakk bussen fordi den gikk før tiden, og jeg ville bare hjem, så bestilte taxi. 

Og kom hjem til en dam på kjøkkengulvet fordi en kobling under vasken fant ut at den skulle lekke igjen for første gang på tre år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at jeg er dritt lei dagen idag.

Blåsvart torsdag. Kaos på jobb, som kobler ut hjernen helt fordi det blir for mye. Kneet er helt på jordet, og først rakk jeg ikke - så glemte jeg, å hente ut smertestillende, siden jeg ikke rakk bussen fordi den gikk før tiden, og jeg ville bare hjem, så bestilte taxi. 

Og kom hjem til en dam på kjøkkengulvet fordi en kobling under vasken fant ut at den skulle lekke igjen for første gang på tre år. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to koste oss skikkelig på fjellturen som vi var på sammen i dag.🥰🥰👨‍🦰👩‍🦰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden):

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to koste oss skikkelig på fjellturen som vi var på sammen i dag.🥰🥰👨‍🦰👩‍🦰

Så koselig! 🥰

Jeg innrømmer at jeg drikker cola selv om det bare er torsdag. Samboeren kom hjem med en iiiskald boks (pluss en 10-pakk med bokser) og jeg ække den som sier nei til cola 😂 Prøver å drikke det kun i helgene da, men av og til sklir det ut litt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Så koselig! 🥰

Jeg innrømmer at jeg drikker cola selv om det bare er torsdag. Samboeren kom hjem med en iiiskald boks (pluss en 10-pakk med bokser) og jeg ække den som sier nei til cola 😂 Prøver å drikke det kun i helgene da, men av og til sklir det ut litt. 

Cassidy Tvillingene drikker Urge, Cola og Sprite 7 dager i uken vi er skikkelig brusavhengige begge to.🥰🥰🤣🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene drikker Urge, Cola og Sprite 7 dager i uken vi er skikkelig brusavhengige begge to.🥰🥰🤣🤣

Hehe, ja brus er dessverre altfor godt. Men må passe på tannebissene så det ikke kommer kariuser og baktuser i dem. Er mye derfor jeg holder meg til vann og kullsyrevann ellers i uken. Tenker ikke så mye på vekta siden jeg (enn så lenge) fortsatt kan spise omtrent hva jeg vil uten å legge på meg. Men i helgen, daaa må jeg ha cola 😂 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Hehe, ja brus er dessverre altfor godt. Men må passe på tannebissene så det ikke kommer kariuser og baktuser i dem. Er mye derfor jeg holder meg til vann og kullsyrevann ellers i uken. Tenker ikke så mye på vekta siden jeg (enn så lenge) fortsatt kan spise omtrent hva jeg vil uten å legge på meg. Men i helgen, daaa må jeg ha cola 😂 

Cassidy Tvillingene forstår det og vi ser den, men vi er nok altfor brusavhengige til å bare klare å drikke brus i helgene.🤣🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg er drittlei av å skrive klager, begjæringer osv., men det må jo gjøres det og. 🥴

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (21 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg er drittlei av å skrive klager, begjæringer osv., men det må jo gjøres det og. 🥴

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to er stive og støle etter gårsdagens fjelltur.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Wow...så det ble fjelltur ja?  :klappe:

Ja Cassidy Tvillingene var på fjelltur fra klokken 10.00 til klokken 15.00. I går, og det var en nydelig tur.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...