Cid Skrevet 16. april 2023 #16061 Del Skrevet 16. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg har spist pizza med chili. Angrer! Trudde du sa pizza med agurk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. april 2023 #16062 Del Skrevet 16. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Trudde du sa pizza med agurk 😅 Det høres ekkelt ut 😅 Men digg på skive med leverpostei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april 2023 #16063 Del Skrevet 16. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det høres ekkelt ut 😅 Men digg på skive med leverpostei! Jeg spiser ofte sterkt og angrer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april 2023 #16064 Del Skrevet 16. april 2023 Embla Othea skrev (6 timer siden): Jeg innrømmer at jeg ikke synes noe om påstanden at intellektuelt sterke mennesker gir utfyllende svar som de resonnerer seg frem til på enkle spørsmål. Tvert imot synes jeg at enkle, korte spørsmål bør besvares med korte og presise svar, ikke å begynne å filosofere og legge ut i det vide og brede. 😉 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. april 2023 #16065 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg innrømmer at jeg er så glad for at jeg har gode folk å snakke med. 💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april 2023 #16066 Del Skrevet 16. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg innrømmer at jeg er så glad for at jeg har gode folk å snakke med. 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april 2023 #16067 Del Skrevet 16. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er glade for at vi har våre to Bestevenner @Embla Othea og @Maskinfører her på Sosial prat på KG.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. april 2023 #16068 Del Skrevet 16. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (51 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er glade for at vi har våre to Bestevenner @Embla Othea og @Maskinfører her på Sosial prat på KG.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Og jeg er veldig glad for at jeg har dere. 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april 2023 #16069 Del Skrevet 16. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Og jeg er veldig glad for at jeg har dere. 🧡 Cassidy Tvillingene er veldig glade i deg Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16070 Del Skrevet 17. april 2023 Titania skrev (20 timer siden): Det som er veldig irriterende med at øynene renner hele tiden, er at nesa renner også @Titania Ser du ut som et bilde av Dalì nå, siden alt har forlatt sin opprinnelige plass? ( ) P.s. jeg syns at "Skatoll" er en rar betegnelse på et møbel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. april 2023 #16071 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): @Titania Ser du ut som et bilde av Dalì nå, siden alt har forlatt sin opprinnelige plass? ( ) P.s. jeg syns at "Skatoll" er en rar betegnelse på et møbel. Rart navn, men akk så fine Kunne godt ha tenkt meg et slikt vakkert møbel 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16072 Del Skrevet 17. april 2023 (endret) Jeg satt her og funderte, for jeg så en slik som fantes i mitt barndomshjem...hva med å kjøpe tre like og ha dem ved siden av hverandre som ETT møbel på en lang vegg. Jeg tror det hadde vært ok om en hadde plass. I dag er jeg på vei til å bli kreativ. Endret 17. april 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. april 2023 #16073 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg satt her og funderte, for jeg så en slik som fantes i mitt barndomshjem...hva med å kjøpe tre like og ha dem ved siden av hverandre som ETT møbel på en lang vegg. Jeg tror det hadde vært ok om en hadde plass. I dag er jeg på vei til å bli kreativ. Åååå Jeg ser det for meg jeg. Det må bli nydelig og så mye forskjellig bruk det er i et slikt møbel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16074 Del Skrevet 17. april 2023 Ja, jeg tror det hadde blitt positivt og spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. april 2023 #16075 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): @Titania Ser du ut som et bilde av Dalì nå, siden alt har forlatt sin opprinnelige plass? ( ) P.s. jeg syns at "Skatoll" er en rar betegnelse på et møbel. Haha 😝 Heldigvis ikke - har bare et sår under det ene 😅 Merkelig det der, at når ting rundt øynene er tette, så renner de verre enn verst 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16076 Del Skrevet 17. april 2023 Titania skrev (2 timer siden): Haha 😝 Heldigvis ikke - har bare et sår under det ene 😅 Merkelig det der, at når ting rundt øynene er tette, så renner de verre enn verst 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16077 Del Skrevet 17. april 2023 Tenker det er helt normalt i det ganske land å si at "nesa renner" når innholdet gjør det og vi har èn nese, men TO utganger der, så kunne vi ha sagt neseR i flertall egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16078 Del Skrevet 17. april 2023 Nå har jeg tenkt lenge nok og fjernet femten cm av hårlengden min. Dette får være vårklipp nok for i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #16079 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Tenker det er helt normalt i det ganske land å si at "nesa renner" når innholdet gjør det og vi har èn nese, men TO utganger der, så kunne vi ha sagt neseR i flertall egentlig? Ett blandebatteri og to kraner 🤭 Hvorfor har vi to nesebor? Det må jo være en sikkerhetsforanstaltning hvis det ene slutter å funke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #16080 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg synes Peggy er en tøff dame 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå