Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to skal på butikken senere i ettermiddag for å kjøpe mer snop som vi skal fylle påskeeggene våre med.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (39 minutter siden):

Jeg blir med av suppe med pasta i 😄

Jeg spiser veldig sjelden suppe også, og når jeg gjør, så er det ikke jeg som lager den 😅 Tror ikke pappa hadde blitt fornøyd om jeg hadde puttet pasta i fiskesuppa f.eks 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Det kan jo hende at "gamle mennesker" som blir veldig mye eldre før de dør...faktisk kunne ha tenkt
å leve lengre, bare fordi de var vant til det og livet var helt brukbart for dem. Må være ille å dø i en kamp 
hvor en IKKE vil forlate livet, familien, vennene og dyrene og....alt en finner meningsfullt.  :( Dødsangst...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg spiser veldig sjelden suppe også, og når jeg gjør, så er det ikke jeg som lager den 😅 Tror ikke pappa hadde blitt fornøyd om jeg hadde puttet pasta i fiskesuppa f.eks 😅

Bruker å gå i toro meksikansk tomatsuppe her :) jeg synes vanlig tomatsuppe er kjedelig etter at jeg smakte den meksikanske 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Prøver å legge meg. Natta. :gjesp:

Cassidy Tvillingene håper at du får sove godt og at du drømmer søtt Hoppe.:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (11 minutter siden):

Bruker å gå i toro meksikansk tomatsuppe her :) jeg synes vanlig tomatsuppe er kjedelig etter at jeg smakte den meksikanske 😅

Neste innrømmelse - jeg liker ikke tomatsuppe 😅

Ikke tomater heller, for den saks skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at det er sjukt deilig å være med saksforberedelser til rettssak neste torsdag. Sjukt deilig! Nå er det bare å gjennomføre med god stil. 😎

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at det er sjukt deilig å være med saksforberedelser til rettssak neste torsdag. Sjukt deilig! Nå er det bare å gjennomføre med god stil. 😎

Cassidy Tvillingene ønsker deg kjempemasse lykke til Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg kjempemasse lykke til Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️

Takk. Love u. 💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

Takk. Love u. 💕

🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi var en rask tur nede på butikken isted, og kjøpte mer påskesnop som vi skal fylle i påskeeggene våre.🥰🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

FLOTT! :hoppe: 

Cassidy Tvillingene kan ikke gå tomme for påskesnop allerede på Påskeaften.:risterpåhodet::risterpåhodet: Siden vi begge to er så snopavhengige.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp...og dessuten er påsken over om noen dager og da kan man leve sunnere igjen. :nikke: Litt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nettopp...og dessuten er påsken over om noen dager og da kan man leve sunnere igjen. :nikke: Litt. 

Cassidy Tvillingene pleier også å spise Cherry-tomater om natten. Så da er vi jo litt sunne også da.🍅🍅🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja, slikt blir det balanse av. :tommelopp2:

Cassidy Tvillingene pleier å lage hjemmelagde hvitløkskjeks som vi spiser ved siden av Cherry-tomatene.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...