Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #15961 Del Skrevet 7. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to skal på butikken senere i ettermiddag for å kjøpe mer snop som vi skal fylle påskeeggene våre med.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. april 2023 #15962 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (39 minutter siden): Jeg blir med av suppe med pasta i 😄 Jeg spiser veldig sjelden suppe også, og når jeg gjør, så er det ikke jeg som lager den 😅 Tror ikke pappa hadde blitt fornøyd om jeg hadde puttet pasta i fiskesuppa f.eks 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 Forfatter #15963 Del Skrevet 7. april 2023 Det kan jo hende at "gamle mennesker" som blir veldig mye eldre før de dør...faktisk kunne ha tenkt å leve lengre, bare fordi de var vant til det og livet var helt brukbart for dem. Må være ille å dø i en kamp hvor en IKKE vil forlate livet, familien, vennene og dyrene og....alt en finner meningsfullt. Dødsangst... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #15964 Del Skrevet 7. april 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Jeg spiser veldig sjelden suppe også, og når jeg gjør, så er det ikke jeg som lager den 😅 Tror ikke pappa hadde blitt fornøyd om jeg hadde puttet pasta i fiskesuppa f.eks 😅 Bruker å gå i toro meksikansk tomatsuppe her jeg synes vanlig tomatsuppe er kjedelig etter at jeg smakte den meksikanske 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 Forfatter #15965 Del Skrevet 8. april 2023 Prøver å legge meg. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #15966 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Prøver å legge meg. Natta. Cassidy Tvillingene håper at du får sove godt og at du drømmer søtt Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. april 2023 #15967 Del Skrevet 8. april 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Bruker å gå i toro meksikansk tomatsuppe her jeg synes vanlig tomatsuppe er kjedelig etter at jeg smakte den meksikanske 😅 Neste innrømmelse - jeg liker ikke tomatsuppe 😅 Ikke tomater heller, for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. april 2023 #15968 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg innrømmer at det er sjukt deilig å være med saksforberedelser til rettssak neste torsdag. Sjukt deilig! Nå er det bare å gjennomføre med god stil. 😎 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #15969 Del Skrevet 8. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg innrømmer at det er sjukt deilig å være med saksforberedelser til rettssak neste torsdag. Sjukt deilig! Nå er det bare å gjennomføre med god stil. 😎 Cassidy Tvillingene ønsker deg kjempemasse lykke til Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. april 2023 #15970 Del Skrevet 8. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg kjempemasse lykke til Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️ Takk. Love u. 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 Forfatter #15971 Del Skrevet 8. april 2023 Gudd løkk fra meg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #15972 Del Skrevet 8. april 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Takk. Love u. 💕 🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. april 2023 #15973 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Gudd løkk fra meg også. TY. 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #15974 Del Skrevet 8. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi var en rask tur nede på butikken isted, og kjøpte mer påskesnop som vi skal fylle i påskeeggene våre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 Forfatter #15975 Del Skrevet 8. april 2023 FLOTT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #15976 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): FLOTT! Cassidy Tvillingene kan ikke gå tomme for påskesnop allerede på Påskeaften. Siden vi begge to er så snopavhengige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 Forfatter #15977 Del Skrevet 8. april 2023 Nettopp...og dessuten er påsken over om noen dager og da kan man leve sunnere igjen. Litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #15978 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nettopp...og dessuten er påsken over om noen dager og da kan man leve sunnere igjen. Litt. Cassidy Tvillingene pleier også å spise Cherry-tomater om natten. Så da er vi jo litt sunne også da.🍅🍅🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 Forfatter #15979 Del Skrevet 8. april 2023 Ja, slikt blir det balanse av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #15980 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, slikt blir det balanse av. Cassidy Tvillingene pleier å lage hjemmelagde hvitløkskjeks som vi spiser ved siden av Cherry-tomatene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå