Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #15861 Del Skrevet 3. april 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Hihi, dere spiste sushi i forrige uke også. 😅 Snart ser dere ut som fisker! 🥰 Ja Cassidy Tvillingene blir The Fishboy & The Fishgirl.👨🦰👩🦰🐟🐟🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. april 2023 #15862 Del Skrevet 3. april 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene blir The Fishboy & The Fishgirl.👨🦰👩🦰🐟🐟🤣🤣 De irske fiskene jeg skal ete opp 😱😅 Må ete opp nå gut! 😎 Endret 3. april 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #15863 Del Skrevet 3. april 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): De irske fiskene jeg skal ete opp 😱😅 Må ete opp nå gut! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2023 Forfatter #15864 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg innrømmer at jeg ikke liker å ikke vite hvor det graves, hvis jeg ikke kan se det fra mitt vindu. Store maskiner som tydeligvis driver på med noe i mitt område, gir en urolig følelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2023 #15865 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg var skikkelig skuffet over syk mann og 15åring med skoleferie da jeg kom hjem etter jobb. Ingenting var gjort, ikke en gang det å rydde inn frokosten skikkelig etter seg hadde de klart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2023 Forfatter #15866 Del Skrevet 3. april 2023 Bak en stående eldre fjordlandmiddag lå det en stor appelsin som var supersaftig! P.s. den er borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #15867 Del Skrevet 3. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har kost oss med potetskruer nå.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. april 2023 #15868 Del Skrevet 3. april 2023 Har fortsatt ikke begynt å pakke 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #15869 Del Skrevet 3. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to har spist hver vår pose med chilinøtter nå.🌶️🌶️🥜🥜🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 Forfatter #15870 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg blir mere og mere beundrende når jeg ser her og fru Bollestad på tv. Det ser ut til at de passer så godt sammen, har det veldig humørfylt og gnistrende levende i sitt forhold. Et godt eksempel til etterfølgelse hvis man kan, for det er ikke alle som falt i humorgryta da de var barn og finner hverandre som voksne. Jeg liker dem og skulle ønske jeg var naboen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #15871 Del Skrevet 4. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to har blitt totalt sushiavhengige.🍣🍣🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 Forfatter #15872 Del Skrevet 4. april 2023 Nrk har påskekrim liggende tilgjengelig allerede nå, så...gjett hva jeg skal i dagene fremover? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #15873 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nrk har påskekrim liggende tilgjengelig allerede nå, så...gjett hva jeg skal i dagene fremover? Cassidy Tvillingene gjetter at du skal se på påskekrim i dagene fremover, da må du kose deg kjempemasse i påsken Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 Forfatter #15874 Del Skrevet 4. april 2023 Jaaaaa....jeg skal se masse og kose meg og tørke tøy gjemt på lavt stativ på verandaen i påska, hvis sola dukker opp. Det er ikke lov her jeg bor selvsagt, men jeg setter grensa for noens bestemmelser over meg der. Jeg vasker mitt tøy og tørker det ute om jeg kan, uavhengig av hva "de kontrollerende" mener om den saken. Blæh! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #15875 Del Skrevet 4. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to kommer til å pusle masse puslespill i påsken.🧩🧩🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #15876 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jaaaaa....jeg skal se masse og kose meg og tørke tøy gjemt på lavt stativ på verandaen i påska, hvis sola dukker opp. Det er ikke lov her jeg bor selvsagt, men jeg setter grensa for noens bestemmelser over meg der. Jeg vasker mitt tøy og tørker det ute om jeg kan, uavhengig av hva "de kontrollerende" mener om den saken. Blæh! Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. april 2023 #15877 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Jaaaaa....jeg skal se masse og kose meg og tørke tøy gjemt på lavt stativ på verandaen i påska, hvis sola dukker opp. Det er ikke lov her jeg bor selvsagt, men jeg setter grensa for noens bestemmelser over meg der. Jeg vasker mitt tøy og tørker det ute om jeg kan, uavhengig av hva "de kontrollerende" mener om den saken. Blæh! Hvorfor skal det ikke være lov til å tørke klær på balkongen? Er ikke til sjenanse for noen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 Forfatter #15878 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) Sola de skrev (13 minutter siden): Hvorfor skal det ikke være lov til å tørke klær på balkongen? Er ikke til sjenanse for noen Det samme sier jeg, men de gamle styredamene vet hvordan alt skal være og står steilt på det med overtredelser. Det gir jeg blaffen i heretter, selv om de spaner med kikkert på folk som kan virke mistenkelige. Altså meg. Endret 4. april 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. april 2023 #15879 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det samme sier jeg, men de gamle styredamene vet hvordan alt skal være og står steilt på det med overtredelser. Det gir jeg blaffen i heretter, selv om de spaner med kikkert på folk som kan virke mistenkelige. Altså meg. Er kanskje ikke lov å sette om en skjerm på balkongen som hindrer innsyn? Slike narvestader kan finne seg en bedre ting å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. april 2023 #15880 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det samme sier jeg, men de gamle styredamene vet hvordan alt skal være og står steilt på det med overtredelser. Det gir jeg blaffen i heretter, selv om de spaner med kikkert på folk som kan virke mistenkelige. Altså meg. Jeg tror dette er noe som henger igjen fra olapolsatida. Helt meningsløs regel. Er det bedre at folk tørker inne og får dårlig inneklima, liksom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå