Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #15841 Del Skrevet 1. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at nå er det snart Busselalletid for oss.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april 2023 #15842 Del Skrevet 1. april 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april 2023 #15843 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg har aldri pyntet til påske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2023 Forfatter #15844 Del Skrevet 1. april 2023 Det har jeg. Før i tiden da livet var annerledes. / Det jeg innrømmer er at jeg aldri har vært noen snobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #15845 Del Skrevet 1. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to heller aldri pynter til påske, og vi pynter ikke noe særlig til jul heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 Forfatter #15846 Del Skrevet 2. april 2023 Lurer på hvorfor så mange må være like i sine livsstiler, boliger og klær. Sjekker nok en ny blokk med leiligheter nå og alle skal ha to stoler og et bord ved svalgangen/på siden av sin inngangsdør. Der skal være en plante og litt pynt på vegg eller dør. Hvorfor denne trangen til å bo så uniformt? Ikke sikkert at folk sitter der en gang. Grupperinger av diverse møbler innendørs, "for de tar seg bra ut sammen"...men er en ett menneske som skal bo der, så er det måte på hvor mye en jumper rundt og sitter i alt sammen? Jeg innrømmer at jeg lar meg irritere i dag på en søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #15847 Del Skrevet 2. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi begynner å komme i vår påskestemning nå siden det er Palmesøndag i dag.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰🌴🌴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. april 2023 #15848 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg innrømmer at det er fjerde dag på rad jeg drikker Oboy til frokost… 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 Forfatter #15849 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg har en stor pose O`boy i skapet og den er ikke tatt hull på en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. april 2023 #15850 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg har ikke drukket O` boy på flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 Forfatter #15851 Del Skrevet 2. april 2023 Det kan brukes som strø på fløteis også. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #15852 Del Skrevet 2. april 2023 Embla Othea skrev (21 minutter siden): Jeg innrømmer at det er fjerde dag på rad jeg drikker Oboy til frokost… 😅 Cassidy Tvillingene digger O`boy.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 Forfatter #15853 Del Skrevet 2. april 2023 Vi liker å få pizza`n oppkuttet! Det er fin sørvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2023 Forfatter #15854 Del Skrevet 2. april 2023 Pølse i tørt, kaldt pølsebrød er triste greier syns jeg. Just sayin`... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #15855 Del Skrevet 2. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to skal kose oss med lakrisbåter i natt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 3. april 2023 #15856 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg er kjempe sta, og sta er et rart ord som ikke hørtes ut som det det beskriver, basta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #15857 Del Skrevet 3. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi skal kjøpe oss sushi til lunsj i dag også, for vi har fått skikkelig sushidilla begge to.🍣🍣🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 3. april 2023 #15858 Del Skrevet 3. april 2023 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene innrømmer at vi skal kjøpe oss sushi til lunsj i dag også, for vi har fått skikkelig sushidilla begge to.🍣🍣🥰🥰 Sushi er sååå godt og nå er jeg sulten. Sushi til frokost? 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april 2023 #15859 Del Skrevet 3. april 2023 OutOfTheTunnel skrev (3 minutter siden): Sushi er sååå godt og nå er jeg sulten. Sushi til frokost? 😆 Nei Cassidy Tvillingene har spist frokost i dag, vi skal ha sushi til lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. april 2023 #15860 Del Skrevet 3. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi skal kjøpe oss sushi til lunsj i dag også, for vi har fått skikkelig sushidilla begge to.🍣🍣🥰🥰 Hihi, dere spiste sushi i forrige uke også. 😅 Snart ser dere ut som fisker! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå