Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2023 Forfatter #15741 Del Skrevet 25. mars 2023 Takk x 2...det håper jeg også. Så om jeg blir borte tidlig en kveld, er det nok søvnen som har tatt meg. Tror jeg "luktet syner" på vei til soverommet i går. Det luktet sterkt av varm kakao ute i gangen. Det var så absolutt ikke meg som hadde laget det uten å huske det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #15742 Del Skrevet 25. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Takk x 2...det håper jeg også. Så om jeg blir borte tidlig en kveld, er det nok søvnen som har tatt meg. Tror jeg "luktet syner" på vei til soverommet i går. Det luktet sterkt av varm kakao ute i gangen. Det var så absolutt ikke meg som hadde laget det uten å huske det. Cassidy Tvillingene tenker at du bare skal se på at du har enten noen nisser, gnomer, alver eller feer som har laget seg kakao hjemme hos deg på natten.🎅🤶🧝♂️🧝♀️🧚♂️🧚♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2023 Forfatter #15743 Del Skrevet 25. mars 2023 De er velkomne i såfall. Mitt hjem er deres hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #15744 Del Skrevet 25. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): De er velkomne i såfall. Mitt hjem er deres hjem. Cassidy Tvillingene blir rørte, dette var så vakkert sagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. mars 2023 #15745 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg innrømmer at jeg er veldig urolig - som jeg pleier å være på morgenene. 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #15746 Del Skrevet 25. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg innrømmer at jeg er veldig urolig - som jeg pleier å være på morgenene. 🥹 Cassidy Tvillingene tenker på deg og vi er glade i deg Emblaen vår.💚💚💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. mars 2023 #15747 Del Skrevet 25. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og vi er glade i deg Emblaen vår.💚💚💙💙 Veldig glad i dere også. 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. mars 2023 #15748 Del Skrevet 25. mars 2023 I går gikk jeg til angrep på en godtepose jeg hadde kjøpt inn til påske. Greier ikke å ha NOE liggende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #15749 Del Skrevet 25. mars 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): I går gikk jeg til angrep på en godtepose jeg hadde kjøpt inn til påske. Greier ikke å ha NOE liggende Cassidy Tvillingene vet godt hvordan det føles, vi to klarer heller ikke å la snop ligge. Vi er snopesyke Deluxe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. mars 2023 #15750 Del Skrevet 25. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet godt hvordan det føles, vi to klarer heller ikke å la snop ligge. Vi er snopesyke Deluxe. Best å ikke kjøpe inn 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #15751 Del Skrevet 25. mars 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Best å ikke kjøpe inn 🙂 Det er nok best, men Cassidy Tvillingene klarer rett og slett ikke å la være å kjøpe inn snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. mars 2023 #15752 Del Skrevet 25. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det er nok best, men Cassidy Tvillingene klarer rett og slett ikke å la være å kjøpe inn snop. Jeg eser ut hvis jeg spiser for mye sånt, så jeg må bare pent skjerpe meg 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #15753 Del Skrevet 25. mars 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Jeg eser ut hvis jeg spiser for mye sånt, så jeg må bare pent skjerpe meg 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2023 Forfatter #15754 Del Skrevet 25. mars 2023 Boetica skrev (17 minutter siden): I går gikk jeg til angrep på en godtepose jeg hadde kjøpt inn til påske. Greier ikke å ha NOE liggende Tror vi er veldig mange som kan ha det slik. Vi er søt eller saltsnopomaner. Ostepop derimot, kan det ligge så mye av og så lenge som helst; jeg rører det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. mars 2023 #15755 Del Skrevet 25. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Tror vi er veldig mange som kan ha det slik. Vi er søt eller saltsnopomaner. Ostepop derimot, kan det ligge så mye av og så lenge som helst; jeg rører det ikke. Ostepop hadde levd farlig her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2023 Forfatter #15756 Del Skrevet 25. mars 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Ostepop hadde levd farlig her Da innrømmer du det og fortjener en stor enhet for jobben. Kos deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars 2023 #15757 Del Skrevet 25. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Da innrømmer du det og fortjener en stor enhet for jobben. Kos deg! 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. mars 2023 #15758 Del Skrevet 25. mars 2023 Innrømmer å være drit lei av at denne tråden har gått til helvete. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. mars 2023 #15759 Del Skrevet 25. mars 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Innrømmer å være drit lei av at denne tråden har gått til helvete. Samme.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 25. mars 2023 #15760 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg innrømmer at jeg er altfor, altfor mett 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå