Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2023 Forfatter #15201 Del Skrevet 23. februar 2023 Er nok en liten "ERROR" i mitt mentale system i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23. februar 2023 #15202 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg lurer på hvor @Enternhar blitt av Han han forumferie tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2023 Forfatter #15203 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg innrømmer at jeg vet at... det nok er slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. februar 2023 #15204 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg må innrømme at jeg lurer på hvorfor enkelte sletter brukerne sine, for å komme tilbake etter bare en kort stund? Prøver de å slutte med KG, men klarer ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. februar 2023 #15205 Del Skrevet 23. februar 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hvor @Enternhar blitt av Han han forumferie tro? Han er på ferie på diskusjon.no LitenOgSkvetten skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at jeg lurer på hvorfor enkelte sletter brukerne sine, for å komme tilbake etter bare en kort stund? Prøver de å slutte med KG, men klarer ikke? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. februar 2023 #15206 Del Skrevet 23. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Han er på ferie på diskusjon.no Ja Jeg er fortsatt forvirret; du trives her(er det ikke derfor du er her?), men vil fortsatt slutte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. februar 2023 #15207 Del Skrevet 23. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (1 minutt siden): Jeg er fortsatt forvirret; du trives her(er det ikke derfor du er her?), men vil fortsatt slutte? Jeg trivdes ikke når jeg slettet meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. februar 2023 #15208 Del Skrevet 23. februar 2023 Cid skrev (1 time siden): Jeg trivdes ikke når jeg slettet meg Cassidy Tvillingene er glade for at du kom tilbake her til oss Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #15209 Del Skrevet 24. februar 2023 Ja, det er vi og jeg spandere en god is, hvis jeg bare kan finne den i en butikk. Ser ut til at folk har kjøpt opp alt sammen, så da er den nok god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar 2023 #15210 Del Skrevet 24. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Ja, det er vi og jeg spandere en god is, hvis jeg bare kan finne den i en butikk. Ser ut til at folk har kjøpt opp alt sammen, så da er den nok god. Cassidy Tvillingene digger den iskremen der.🍦🍦🍨🍨🍧🍧😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #15211 Del Skrevet 24. februar 2023 Har dere spist den nå når den kom tilbake? Ser den ikke i mine butikker i allel fall... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar 2023 #15212 Del Skrevet 24. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Har dere spist den nå når den kom tilbake? Ser den ikke i mine butikker i allel fall... Ja Cassidy Tvillingene spiste den forrige fredag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #15213 Del Skrevet 24. februar 2023 Wow...så heldige dere er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar 2023 #15214 Del Skrevet 24. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Wow...så heldige dere er. Jo Takk, Cassidy Tvillingene måtte bare kjøpe den iskremen der da vi så den i butikken. For den så så digg ut, og den smakte herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #15215 Del Skrevet 24. februar 2023 Er den så bitteliten pinneis, eller litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar 2023 #15216 Del Skrevet 24. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Er den så bitteliten pinneis, eller litt større? Cassidy Tvillingene synes at den er sånn midt i mellom i størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #15217 Del Skrevet 24. februar 2023 Håper jeg finner dem når jeg en gang skal kose meg med det igjen. Jeg innrømmer at jeg hadde en pepita-kjeks til lønsj i dag og de var forandret både i størrelse og smak siden "før i tiden". Den gode ekstrasmaken som gjorde dem unike...den er borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar 2023 #15218 Del Skrevet 24. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Håper jeg finner dem når jeg en gang skal kose meg med det igjen. Jeg innrømmer at jeg hadde en pepita-kjeks til lønsj i dag og de var forandret både i størrelse og smak siden "før i tiden". Den gode ekstrasmaken som gjorde dem unike...den er borte. Cassidy Tvillingene synes at det er utrolig kjipt når produsentene ødelegger de gode smakene på produktene slik vi var vant til de. Derfor får du klemmer fra oss Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #15219 Del Skrevet 24. februar 2023 Takk. En god klem tas i mot og den varmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar 2023 #15220 Del Skrevet 24. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk. En god klem tas i mot og den varmer. Cassidy Tvillingene gir alltid gode klemmer til våre forumvenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå