Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg har lyst på lammefrikassè!  :spise: 

Cassidy Tvillingene elsker lammefrkasse.:spise::spise::sikle::sikle:

Har du smakt lammeboller ( kjøttboller av lam ) ??:rodmer::rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Nei, men jeg tenker at det også er godt. :nikke: 

Cassidy Tvillingene kan anbefale lammeboller for det er digg.:spise::spise::sikle::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene vet ikke om vi kommer til å skrive mer i dagboken vår,:risterpåhodet::risterpåhodet: for vi føler oss utrygge i dagbøkene her på KG. Vi har fått så mange personangrep og brukerangrep mot oss i dagbøkene her de siste dagene. Så derfor kommer vi to heller til å poste her på Sosial prat, for her er det eneste stedet på hele KG hvor vi føler oss trygge.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet ikke om vi kommer til å skrive mer i dagboken vår,:risterpåhodet::risterpåhodet: for vi føler oss utrygge i dagbøkene her på KG. Vi har fått så mange personangrep og brukerangrep mot oss i dagbøkene her de siste dagene. Så derfor kommer vi to heller til å poste her på Sosial prat, for her er det eneste stedet på hele KG hvor vi føler oss trygge.:nikke::nikke:

Det er så unødvendig. Rapporter det. 🥺

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Det er så unødvendig. Rapporter det. 🥺

Cassidy Tvillingene har både rapportert det, og vi har lagt disse brukerne til listen vår over ignorerte brukere.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har både rapportert det, og vi har lagt disse brukerne til listen vår over ignorerte brukere.:nikke::nikke:

👏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (52 minutter siden):

Ikke bry dere om det 😘 Jeg må innrømme at jeg ville synes det hadde vært ustyrtelig komisk å bli beskyldt for å være svindler eller robot 😂 Men jeg er litt rar, da 😇

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 timer siden):

Ikke bry dere om det 😘 Jeg må innrømme at jeg ville synes det hadde vært ustyrtelig komisk å bli beskyldt for å være svindler eller robot 😂 Men jeg er litt rar, da 😇

Cassidy Tvillingene fortsetter å skrive som før og vi lar ingen stoppe oss.:strix::strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 timer siden):

Jeg ble en periode beskyldt for å være kvinne 🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for klemmene @Entern♥️♥️

Dere får alltid klem av meg når dere trenger en klem 😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene mener at sånne som spyr ut sånt tull, bør heller få seg en hobby eller ett eller annet.🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får alltid klem av meg når dere trenger en klem 😊😊☺️☺️

Det er derfor Cassidy Tvillingene er så glade i deg Entern, for du er så snill og god.🥰🥰♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (11 minutter siden):

😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene mener at sånne som spyr ut sånt tull, bør heller få seg en hobby eller ett eller annet.🤣🤣

Enig 👍

Boetica skrev (1 minutt siden):

😂

Ja det var helt sprøtt 🤣🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden):

Det er derfor Cassidy Tvillingene er så glade i deg Entern, for du er så snill og god.🥰🥰♥️♥️

💚💚💚

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig 👍

Ja det var helt sprøtt 🤣🤣🤣🤣

🤣🤣

💚💚💚

Nå dunker de grønne hjertene til Cassidy Tvillingene av glede.💚💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...