Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14941 Del Skrevet 16. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har lyst på lammefrikassè! Cassidy Tvillingene elsker lammefrkasse. Har du smakt lammeboller ( kjøttboller av lam ) ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #14942 Del Skrevet 16. februar 2023 Nei, men jeg tenker at det også er godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14943 Del Skrevet 16. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Nei, men jeg tenker at det også er godt. Cassidy Tvillingene kan anbefale lammeboller for det er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14944 Del Skrevet 16. februar 2023 Cassidy Tvillingene vet ikke om vi kommer til å skrive mer i dagboken vår, for vi føler oss utrygge i dagbøkene her på KG. Vi har fått så mange personangrep og brukerangrep mot oss i dagbøkene her de siste dagene. Så derfor kommer vi to heller til å poste her på Sosial prat, for her er det eneste stedet på hele KG hvor vi føler oss trygge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #14945 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet ikke om vi kommer til å skrive mer i dagboken vår, for vi føler oss utrygge i dagbøkene her på KG. Vi har fått så mange personangrep og brukerangrep mot oss i dagbøkene her de siste dagene. Så derfor kommer vi to heller til å poste her på Sosial prat, for her er det eneste stedet på hele KG hvor vi føler oss trygge. Det er så unødvendig. Rapporter det. 🥺 Endret 16. februar 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14946 Del Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Det er så unødvendig. Rapporter det. 🥺 Cassidy Tvillingene har både rapportert det, og vi har lagt disse brukerne til listen vår over ignorerte brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #14947 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene har både rapportert det, og vi har lagt disse brukerne til listen vår over ignorerte brukere. 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14948 Del Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 👏 😘😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. februar 2023 #14949 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (52 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet ikke om vi kommer til å skrive mer i dagboken vår, for vi føler oss utrygge i dagbøkene her på KG. Vi har fått så mange personangrep og brukerangrep mot oss i dagbøkene her de siste dagene. Så derfor kommer vi to heller til å poste her på Sosial prat, for her er det eneste stedet på hele KG hvor vi føler oss trygge. Ikke bry dere om det 😘 Jeg må innrømme at jeg ville synes det hadde vært ustyrtelig komisk å bli beskyldt for å være svindler eller robot 😂 Men jeg er litt rar, da 😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #14950 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene vet ikke om vi kommer til å skrive mer i dagboken vår, for vi føler oss utrygge i dagbøkene her på KG. Vi har fått så mange personangrep og brukerangrep mot oss i dagbøkene her de siste dagene. Så derfor kommer vi to heller til å poste her på Sosial prat, for her er det eneste stedet på hele KG hvor vi føler oss trygge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14951 Del Skrevet 16. februar 2023 Boetica skrev (3 timer siden): Ikke bry dere om det 😘 Jeg må innrømme at jeg ville synes det hadde vært ustyrtelig komisk å bli beskyldt for å være svindler eller robot 😂 Men jeg er litt rar, da 😇 Cassidy Tvillingene fortsetter å skrive som før og vi lar ingen stoppe oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14952 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (38 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for klemmene @Entern♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #14953 Del Skrevet 16. februar 2023 Boetica skrev (3 timer siden): Ikke bry dere om det 😘 Jeg må innrømme at jeg ville synes det hadde vært ustyrtelig komisk å bli beskyldt for å være svindler eller robot 😂 Men jeg er litt rar, da 😇 Jeg ble en periode beskyldt for å være kvinne 🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #14954 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for klemmene @Entern♥️♥️ Dere får alltid klem av meg når dere trenger en klem 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14955 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg ble en periode beskyldt for å være kvinne 🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene mener at sånne som spyr ut sånt tull, bør heller få seg en hobby eller ett eller annet.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14956 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Dere får alltid klem av meg når dere trenger en klem 😊😊☺️☺️ Det er derfor Cassidy Tvillingene er så glade i deg Entern, for du er så snill og god.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. februar 2023 #14957 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Jeg ble en periode beskyldt for å være kvinne 🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #14958 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener at sånne som spyr ut sånt tull, bør heller få seg en hobby eller ett eller annet.🤣🤣 Enig 👍 Boetica skrev (1 minutt siden): 😂 Ja det var helt sprøtt 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 #14959 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Det er derfor Cassidy Tvillingene er så glade i deg Entern, for du er så snill og god.🥰🥰♥️♥️ 💚💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14960 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Enig 👍 Ja det var helt sprøtt 🤣🤣🤣🤣 🤣🤣 Entern skrev (1 minutt siden): 💚💚💚 Nå dunker de grønne hjertene til Cassidy Tvillingene av glede.💚💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå