Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14921 Del Skrevet 15. februar 2023 Ikke så ofte jeg poster musikk, men nå må jeg bare ha noe sånn som dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14922 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke så ofte jeg poster musikk, men nå må jeg bare ha noe sånn som dette. Cassidy Tvillingene poster aldri musikk, men det er fordi vi bruker aldri YouTube eller Spotify lengre. Vi hører bare musikk på radio og på vinylplater.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14923 Del Skrevet 15. februar 2023 Musikk er musikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14924 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Musikk er musikk. Cassidy Tvillingene er helt enige.🎼🎼🎵🎵🎶🎶👍👍🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14925 Del Skrevet 15. februar 2023 Saken er da at hva skal en gjøre med alle cd`ene som bare står i hyllene? Nytter ikke å selge dem...kan knapt gi det bort, for alle har nok fra før av. Hadde jeg visst at alternativet var å kaste alt sammen (eller beholde det til døden skiller oss ad) så hadde jeg protestert på det heftigste! MUSIKKEN MIN FÅR DERE ALDRI!!! Sånn ropte jeg på den tiden. I dag er jeg litt mere spak og forvirret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14926 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Saken er da at hva skal en gjøre med alle cd`ene som bare står i hyllene? Nytter ikke å selge dem...kan knapt gi det bort, for alle har nok fra før av. Hadde jeg visst at alternativet var å kaste alt sammen (eller beholde det til døden skiller oss ad) så hadde jeg protestert på det heftigste! MUSIKKEN MIN FÅR DERE ALDRI!!! Sånn ropte jeg på den tiden. I dag er jeg litt mere spak og forvirret. Cassidy Tvillingene føler også at musikk som bor i hjertene våre, den lar vi ingen ta ifra oss for den er vår på vår måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14927 Del Skrevet 15. februar 2023 Mhm...og det finnes musikk for alle slags humør. Er en nede, så kan en spille seg i godt humør igjen ...eller spille seg riktig langt ned, gråte og rase om det må til. Fint. Jeg liker det og bruker det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14928 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mhm...og det finnes musikk for alle slags humør. Er en nede, så kan en spille seg i godt humør igjen ...eller spille seg riktig langt ned, gråte og rase om det må til. Fint. Jeg liker det og bruker det. Cassidy Tvillingene bruker ofte musikk som terapi.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14929 Del Skrevet 15. februar 2023 ...og det er mye billigere enn å snakke med en proff lytter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14930 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og det er mye billigere enn å snakke med en proff lytter. Ja selv om Cassidy Tvillingene går sammen til psykolog en gang om måneden, så bruker vi ofte musikk som terapi. Og så snakker vi også med hverandre om alt og ingenting. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14931 Del Skrevet 15. februar 2023 Det er bra det...og man kan gå ut i skogen og sette seg...og ha enesamtaler med alt som lever der ute av naturlige ting som vokser, lever og lytter... Skogsånder og fugler, trær og gråstein. Jeg er litt rar sånn, men jeg står for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14932 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Det er bra det...og man kan gå ut i skogen og sette seg...og ha enesamtaler med alt som lever der ute av naturlige ting som vokser, lever og lytter... Skogsånder og fugler, trær og gråstein. Jeg er litt rar sånn, men jeg står for det. Cassidy Tvillingene synes ikke at det er rart, vi synes at det er vakkert og poetisk.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #14933 Del Skrevet 15. februar 2023 Det gjør jeg også. . .og nå skal jeg sove. Trøttheten kom plutselig. Natta begge to og god våken natt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #14934 Del Skrevet 15. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg også. . .og nå skal jeg sove. Trøttheten kom plutselig. Natta begge to og god våken natt. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt du vår gode, snille og greie venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #14935 Del Skrevet 16. februar 2023 Akk ja sann. Det er fort gjort å gape over for mye. Jeg spiller et (selvsagt) hemmelig spill på nett og i mangel på fortgang i spillet (med andre mennesker som ikke er der fort nok) så har jeg laget to selskaper A/S som jobber hver for seg og jeg er alle rollene i dem og må jobbe fletta av meg for å få fremdrift som en skal der. Snakk om å være spilleglupsk altså! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 16. februar 2023 #14936 Del Skrevet 16. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Akk ja sann. Det er fort gjort å gape over for mye. Jeg spiller et (selvsagt) hemmelig spill på nett og i mangel på fortgang i spillet (med andre mennesker som ikke er der fort nok) så har jeg laget to selskaper A/S som jobber hver for seg og jeg er alle rollene i dem og må jobbe fletta av meg for å få fremdrift som en skal der. Snakk om å være spilleglupsk altså! Hahaha🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14937 Del Skrevet 16. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden): Akk ja sann. Det er fort gjort å gape over for mye. Jeg spiller et (selvsagt) hemmelig spill på nett og i mangel på fortgang i spillet (med andre mennesker som ikke er der fort nok) så har jeg laget to selskaper A/S som jobber hver for seg og jeg er alle rollene i dem og må jobbe fletta av meg for å få fremdrift som en skal der. Snakk om å være spilleglupsk altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 16. februar 2023 #14938 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg er en handlinglammet person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #14939 Del Skrevet 16. februar 2023 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Jeg er en handlinglammet person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #14940 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg har lyst på lammefrikassè! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå