Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #14701 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Ligemåde. 💕 Selv om dagsformen min varierer veldig så er det alltid godt å koble litt av på KG. 🙃 Cassidy Tvillingene er alltid her for deg, her på KG.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 Forfatter #14702 Del Skrevet 6. februar 2023 Jeg er trøtt. Skal opp veldig tidlig i morgen, men...lurer på om jeg kommer til å døgne likegodt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #14703 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Jeg er trøtt. Skal opp veldig tidlig i morgen, men...lurer på om jeg kommer til å døgne likegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #14704 Del Skrevet 6. februar 2023 Cassidy Tvillingene døgner hver eneste natt.😉😉😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 Forfatter #14705 Del Skrevet 6. februar 2023 Mhm...min trøtthet kan kaste seg over meg ganske plutselig og da må jeg i seng med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #14706 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mhm...min trøtthet kan kaste seg over meg ganske plutselig og da må jeg i seng med en gang. Den følelsen fikk Cassidy Tvillingene ganske ofte de første årene vi begynte å døgne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 Forfatter #14707 Del Skrevet 6. februar 2023 Ja, da er det lite en har å stille opp med. Kroppen vil sove NÅ MED EN GANG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #14708 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, da er det lite en har å stille opp med. Kroppen vil sove NÅ MED EN GANG! Ja Cassidy Tvillingene vet hvor vanskelig det er å holde oss våkne når kroppene våre vil sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. februar 2023 #14709 Del Skrevet 7. februar 2023 Man vet man er sukkeravhengig når man allerede har spist muffins og sjokolade, og det likevel ender med at du spiser melis med skje😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #14710 Del Skrevet 7. februar 2023 Cassidy Tvillingene er totalt sukkeravhengige begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14711 Del Skrevet 8. februar 2023 Tvillingsjel skrev (9 timer siden): Man vet man er sukkeravhengig når man allerede har spist muffins og sjokolade, og det likevel ender med at du spiser melis med skje😁 Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene er totalt sukkeravhengige begge to. Kjenner problemstillingen, selv om jeg ikke er veldig sukkeravhengig sjøl Men koffein og røyk??? Ja takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #14712 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Kjenner problemstillingen, selv om jeg ikke er veldig sukkeravhengig sjøl Men koffein og røyk??? Ja takk Cassidy Tvillingene tenker at avhengighet er avhengighet uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14713 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at avhengighet er avhengighet uansett. Det tenker jeg at dere tenker helt rett om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14714 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at avhengighet er avhengighet uansett. Jeg våknet opp til 91 nye varsler haha! Det er deres feil!!! 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14715 Del Skrevet 8. februar 2023 God morgen @Entern. 🥰 På jobb? 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #14716 Del Skrevet 8. februar 2023 Burde vært trøtt og sovet litt til mene... sitter å sorterer perlerot etter barna mine😅, drikker te og ser serie på pad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14717 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): God morgen @Entern. 🥰 På jobb? 🙂 God morgen Embla😊 Ja på jobb, etter fullført tannlegetime 😁 Så vakker ny avatar du har 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14718 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (2 minutter siden): Burde vært trøtt og sovet litt til mene... sitter å sorterer perlerot etter barna mine😅, drikker te og ser serie på pad. Så koselig. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14719 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (15 minutter siden): Jeg våknet opp til 91 nye varsler haha! Det er deres feil!!! 🤪 Klassisk @Ciaran og Ciara🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14720 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God morgen Embla😊 Ja på jobb, etter fullført tannlegetime 😁 Så vakker ny avatar du har 🥰 Gikk det bra? Ja - jeg ble inspirert av bildene du viste meg i går. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå