Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14641 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sjæl. Litt galgenhumor midt oppi det hele. 🤪 Cassidy Tvillingene har alltid brukt musikk som terapi når vi har det vondt og vanskelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14642 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har alltid brukt musikk som terapi når vi har det vondt og vanskelig. Jeg hører ofte på trist musikk når jeg er trist. Mange vil tenke at man dyrker tristessen men jeg føler at det hjelper. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14643 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke så mye om økonomien deres men unge er dere. 💛 Den der var litt irsk galgenhumor fra Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14644 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Den der var litt irsk galgenhumor fra Cassidy Tvillingene.😉😉 Skjønte ikke den jeg. Jeg er jo en sørlending så vi er kjent for å være litt trege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14645 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Jeg hører ofte på trist musikk når jeg er trist. Mange vil tenke at man dyrker tristessen men jeg føler at det hjelper. 🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er fint og bra at man gjør det som hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14646 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Skjønte ikke den jeg. Jeg er jo en sørlending så vi er kjent for å være litt trege. Ha Ha,🤣🤣 Men Cassidy Tvillingene synes at du er en skarp og smart jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14647 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er fint og bra at man gjør det som hjelper. Fysisk aktivitet, medisiner, musikk og samtaler hjelper meg kjempe bra. Jeg har jo døgnkontinuerlig oppfølging siden jeg er innlagt, på både godt og vondt, men jeg kunne ønske at jeg var ute i samfunnet og kunne prøve ut min egen mestringsevne utenfor institusjonen. Men de har sagt at jeg må være her i et par år til. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14648 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ha Ha,🤣🤣 Men Cassidy Tvillingene synes at du er en skarp og smart jente. Det er dere også. Dere virker veldig smarte og reflekterte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14649 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ha Ha,🤣🤣 Men Cassidy Tvillingene synes at du er en skarp og smart jente. Hade. Må gå nå. Har et ærend. Håper dere får sove godt etter hvert, så snakkes vi i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14650 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Fysisk aktivitet, medisiner, musikk og samtaler hjelper meg kjempe bra. Jeg har jo døgnkontinuerlig oppfølging siden jeg er innlagt, på både godt og vondt, men jeg kunne ønske at jeg var ute i samfunnet og kunne prøve ut min egen mestringsevne utenfor institusjonen. Men de har sagt at jeg må være her i et par år til. 🙂 Cassidy Tvillingene tenker på deg hver eneste dag. Vi håper at du snart blir bedre vår kjære venn Embla Othea.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14651 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på deg hver eneste dag. Vi håper at du snart blir bedre vår kjære venn Embla Othea.♥️♥️ Tusen takk skjønninger. 💖 Men må ta en liten pause nå, er litt urolig. Vi snakkes senere i kveld. 🥰 Endret 2. februar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14652 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Det er dere også. Dere virker veldig smarte og reflekterte. Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene har vel lært oss å bli selvstendige veldig tidlig. Så kanskje derfor kan vi virke litt smarte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14653 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene har vel lært oss å bli selvstendige veldig tidlig. Så kanskje derfor kan vi virke litt smarte. Mhm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14654 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Tusen takk skjønninger. 💖 Men må ta en liten pause nå, er litt urolig. Vi snakkes senere i kveld. 🥰 Cassidy Tvillingene gleder oss til å snakke mer med deg i kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14655 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Mhm. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14656 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Hade. Må gå nå. Har et ærend. Håper dere får sove godt etter hvert, så snakkes vi i kveld. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14657 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene gleder oss til å snakke mer med deg i kveld.♥️♥️ Jeg også. 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14658 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg også. 💖 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #14659 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg venter på en oppringing som ikke kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #14660 Del Skrevet 3. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Jeg venter på en oppringing som ikke kommer. Fra en hemmelig beundrer? Kanskje en reptil? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå