Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14621 Del Skrevet 2. februar 2023 Snart romvask 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14622 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Snart romvask 😶 Og Cassidy Tvillingene må snart ta oppvasken etter nattens baking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14623 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Og Cassidy Tvillingene må snart ta oppvasken etter nattens baking. Det er den kjedeligste delen ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14624 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Og Cassidy Tvillingene må snart ta oppvasken etter nattens baking. Brb skal ta en liten romvask. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14625 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det er den kjedeligste delen ass. Ja Cassidy Tvillingene synes at det er gørrkjedelig å ta oppvasken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14626 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Brb skal ta en liten romvask. 🙂 Cassidy Tvillingene liker ikke å vaske, men det må til.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14627 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene synes at det er gørrkjedelig å ta oppvasken. Har dere ikke oppvaskmaskin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14628 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker ikke å vaske, men det må til.😊😊☺️☺️ Jeg elsker å vaske, rydde og å lage system jeg. Og jeg elsker Toblerone. Jeg er en gammel sjel i en ung kropp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14629 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Har dere ikke oppvaskmaskin? Ikke nå lengre oppvaskmaskinen til Cassidy Tvillingene tok kvelden etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14630 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Jeg elsker å vaske, rydde og å lage system jeg. Og jeg elsker Toblerone. Jeg er en gammel sjel i en ung kropp. Cassidy Tvillingene takker for den, vi fortjente den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14631 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Ikke nå lengre oppvaskmaskinen til Cassidy Tvillingene tok kvelden etter jul. Kjipt. Skal ikke dere kjøpe ny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14632 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene takker for den, vi fortjente den. Litt bank på morgenen. 🤪 Endret 2. februar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14633 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (13 minutter siden): Kjipt. Skal ikke dere kjøpe ny? Cassidy Tvillingene må bare få råd først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14634 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene må bare få råd først. Skjønner. Det koster jo litt… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14635 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Litt bank på morgenen. 🤪 Det har Cassidy Tvillingene erfaringer med fra oppveksten vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14636 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det har Cassidy Tvillingene erfaringer med fra oppveksten vår. Huff. Jeg håper ikke jeg trigger noe som helst. Da må dere bare si ifra. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14637 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Skjønner. Det koster jo litt… Ja Cassidy Tvillingene er to Lutfattigearbeiderklasse unger vi vet du.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #14638 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Huff. Jeg håper ikke jeg trigger noe som helst. Da må dere bare si ifra. 🙂 Det går bra Cassidy Tvillingene har lært oss å trykke ned vonde minner med ironi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14639 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er to Lutfattigearbeiderklasse unger vi vet du.😉😉 Jeg vet ikke så mye om økonomien deres men unge er dere. 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #14640 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Det går bra Cassidy Tvillingene har lært oss å trykke ned vonde minner med ironi. Sjæl. Litt galgenhumor midt oppi det hele. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå