Entern Skrevet 1. februar 2023 #14561 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Må gå nå. Har et ærend. Vi snakkes senere i kveld. 🥰 Snakkes 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14562 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): @Entern er en fin fyr! 🙂 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at han er en snill og omsorgsfull fyr som bryr seg om alle her inne.🥰🥰 Så snille dere er 😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14563 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at han er en snill og omsorgsfull fyr som bryr seg om alle her inne.🥰🥰 Mhm. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14564 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så snille dere er 😊😊😊 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14565 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Mhm. 🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14566 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal drømme fine drømmer om deg.🥰🥰 Bare GODE drømmer altså. Ikke mareritt selv om jeg gir dere mye visuell bank. Endret 1. februar 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14567 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Rpg.net Finnes fortsatt men er blitt så latterlig woke og social justice at det går ikke an å diskutere noe som helst der lenger 😭 Aldri hørt om det. Ja - da er det kjipt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14568 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Aldri hørt om det. Ja - da er det kjipt. Ja veldig kjipt, det pleide å være et fantastisk sted å henge Men det politiske klimaet i USA har blitt veldig svart-hvitt og sint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14569 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja veldig kjipt, det pleide å være et fantastisk sted å henge Men det politiske klimaet i USA har blitt veldig svart-hvitt og sint Ja, veldig polarisert 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14570 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Bare GODE drømmer altså. Ikke mareritt selv om jeg gir dere mye visuell bank. Cassidy Tvillingene kunne aldri ha drømt noe mareritt om deg, du snille og gode Embla Othea.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14571 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Ja, veldig polarisert 😶 Jepp og det ødela det stedet, mange jeg kjente der forlot stedet enten frivillig eller ufrivillig Men det var der jeg lærte den der litt passiv-aggressive taktikken jeg kjører i flamewars her, med å provosere maksimalt uten å direkte si noe slemt Det er veldig streng moderasjon på rpg.net så sånn taktikk er helt nødvendig der 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #14572 Del Skrevet 1. februar 2023 Da innrømmer jeg at jeg ikke spiste frokost i dag og nå er det tid for lønsj og jeg er sulten! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14573 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (5 timer siden): Jepp og det ødela det stedet, mange jeg kjente der forlot stedet enten frivillig eller ufrivillig Men det var der jeg lærte den der litt passiv-aggressive taktikken jeg kjører i flamewars her, med å provosere maksimalt uten å direkte si noe slemt Det er veldig streng moderasjon på rpg.net så sånn taktikk er helt nødvendig der Det er ganske streng moderasjon på KG også synes jeg. Det er ikke mye takhøyde ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14574 Del Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Da innrømmer jeg at jeg ikke spiste frokost i dag og nå er det tid for lønsj og jeg er sulten! Ble det noe godt? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14575 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (48 minutter siden): Det er ganske streng moderasjon på KG også synes jeg. Det er ikke mye takhøyde ass. Ikke så streng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14576 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ikke så streng. Definisjonsspørsmål. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14577 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Definisjonsspørsmål. 🙂 Sant men de var strengere der. Rpg.nets moderatorer hadde rensket opp skikkelig på KG 😁😁😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14578 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Sant men de var strengere der. Rpg.nets moderatorer hadde rensket opp skikkelig på KG 😁😁😁 Oja hehe. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. februar 2023 #14579 Del Skrevet 1. februar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. februar 2023 #14580 Del Skrevet 1. februar 2023 Gleder meg til sommeren 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå