Entern Skrevet 1. februar 2023 #14501 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Ja, det virker som du har veldig god kontakt med faren din. 🥰 Ja vi er veldig gode venner 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14502 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Det fortjener dere. Cassidy Tvillingene synes at du også fortjener all den omsorgen du kan få, for du er en av de fineste menneskene vi har møtt her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14503 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Mer som Vasquez i Aliens 😅 Ikke sett den azz. Jeg elsker spanske mødre, de virker så selvsikre og sterke 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14504 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja vi er veldig gode venner 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14505 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk enda mer dritt slengt i oss av foreldrene våre etter at vi sto frem som Bifile begge to da vi var 15 år gamle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14506 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at du også fortjener all den omsorgen du kan få, for du er en av de fineste menneskene vi har møtt her inne.♥️♥️ Ligemåde skjønninger. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14507 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja vi er veldig gode venner 😊 Cassidy Tvillingene synes at alle som har et godt forhold til foreldrene sine er heldige mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14508 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ikke sett den azz. Jeg elsker spanske mødre, de virker så selvsikre og sterke 😁 Min var ikke spansk da, var norsk, selv om hun var heldig med fargen (veldig mørk hud og veldig mørkeblå øyne) 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14509 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at alle som har et godt forhold til foreldrene sine er heldige mennesker. Det har dere helt rett i 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14510 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ligemåde skjønninger. 🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14511 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Så skjønt. 💛 Jobbet du lenge der? Ja i 9 1/2 år 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14512 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det har dere helt rett i 😊 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14513 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (12 minutter siden): Huff. Det er dere IKKE! Jeg husker en gang at mamma sa at hun kunne ønske at jeg døde i hennes mage og at hun ønsket at jeg skulle bli påkjørt av en buss; ord stikker dypt. Herregud 😨 Muttern gikk aldri så langt heldigvis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14514 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at alle som har et godt forhold til foreldrene sine er heldige mennesker. Ja, det er ikke en selvfølgelighet. 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14515 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Min var ikke spansk da, var norsk, selv om hun var heldig med fargen (veldig mørk hud og veldig mørkeblå øyne) 😅 Åå det er fint 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14516 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja i 9 1/2 år Da trivdes du nok. 🙂 Er fortsatt spent på om du får den nye jobben. Ikke hørt noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14517 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Herregud 😨 Muttern gikk aldri så langt heldigvis Det er bra! 😚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14518 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ja, det er ikke en selvfølgelighet. 😊 Det har du rett i, for det kan Cassidy Tvillingene skrive under på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14519 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir så rørte av all den fine omsorgen fra dere.♥️♥️ Vi bryr oss jo veldig om dere 💚💚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14520 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Da trivdes du nok. 🙂 Er fortsatt spent på om du får den nye jobben. Ikke hørt noe? Jeg trivdes til vi fikk en ny sjef, som viste seg kjapt å være en vaskeekte narsissist 😣 Ikke hørt noe ennå nei 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå