Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Det er sant men hvis C&C skulle krangle så vil jeg anta at de skværer fort opp igjen da de bare har hverandre. 💛

Håper det .. det finnes de som krangler veldig eksplosivt og det blir en kamp om å såre hverandre mest mulig.. slike forhold er ødelagte..😧

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene krangler aldri med hverandre,:risterpåhodet::risterpåhodet: men vi har ofte heftige krangler med foreldrene våre.:nikke::nikke:

:klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulket store deler av barndommen min på grunn av fysisk og psykisk vold hjemme og mobbing på skolen. Så jeg lekte mye for meg selv. Huff, jeg husker at jeg drev og stjal blomster fra den gamle nabodalen som hadde lagt de så pent i beddet. 😑

Ble og mye mobbet i barndommen og ungdommen og var mye alene, spesielt i alderen 10/11 - 15/16. Så kan relatere selv om jeg heldigvis slapp fysisk vold hjemme, sånn unntatt et par ganger det klikket for muttern 😅

Så kan relatere litt :klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (Akkurat nå):

Håper det .. det finnes de som krangler veldig eksplosivt og det blir en kamp om å såre hverandre mest mulig.. slike forhold er ødelagte..😧

Jeg vet. Slike forhold er så utrolig destruktive. Da er det bedre at man går ifra hverandre. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Jeg skulket store deler av barndommen min på grunn av fysisk og psykisk vold hjemme og mobbing på skolen. Så jeg lekte mye for meg selv. Huff, jeg husker at jeg drev og stjal blomster fra den gamle nabodalen som hadde lagt de så pent i beddet. 😑

Cassidy Tvillingene leser at du også opplevde fysisk og psykisk vold hjemme, vi får vondt inni oss når vi leser det.:gråter::gråter:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (1 minutt siden):

Neida, jeg og muttern kranglet støtt sånn og vi ble alltid kompiser igjen før eller senere 😆

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene leser at du også opplevde fysisk og psykisk vold hjemme, vi får vondt inni oss når vi leser det.:gråter::gråter:

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Ble og mye mobbet i barndommen og ungdommen og var mye alene, spesielt i alderen 10/11 - 15/16. Så kan relatere selv om jeg heldigvis slapp fysisk vold hjemme, sånn unntatt et par ganger det klikket for muttern 😅

Så kan relatere litt :klem3:

Mødre azz 😜 Jeg husker at jeg ble bolleklipt da jeg var liten, hun tok en kasserolle rundt hodet mitt og klippet rundt. Hun kastet også sandaler etter meg og slo av Wifi-en hvis jeg kranglet med henne. 😶

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Neida, jeg og muttern kranglet støtt sånn og vi ble alltid kompiser igjen før eller senere 😆

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Jeg vet. Slike forhold er så utrolig destruktive. Da er det bedre at man går ifra hverandre. 🙂

Ja det er det , men det kan ta tid før de ender opp der..vil prøve å finne noe av det som var av gamle gode følelser..og ofte er man knytt sammen i sosialt nettverk og økonomi..det blir som korthus, ryker forholdet ryker alt ..så blir man i det lengre og får det enda mer smertefullt

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Men det er verre med alkoholiserte foreldre kjære dere, så jeg får mer vondt av dere. :klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mødre azz 😜 Jeg husker at jeg ble bolleklipt da jeg var liten, hun tok en kasserolle rundt hodet mitt og klippet rundt. Hun kastet også sandaler etter meg og slo av Wifi-en hvis jeg kranglet med henne. 😶

:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Nydelig. 💛 Har skjønt at det er populært med litt ekstra kos på fredagene i arbeidslivet.

Jeg vet at banankake er favoritten din. 🍌

Ja banankake er favoritten 😊

Det var noen fantastiske mennesker på den arbeidsplassen. En god vietnamesisk venninne av meg der som sto og lagde vårruller fra 00 til 3 om natten til fredagskaffen f.eks. 😦

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Blod er tykkere enn vann , slik har jeg også hatt mye av 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde elsk-hat forhold til moren min. Vi kranglet som pesten den ene timen, og den andre timen lå jeg i armkroken hennes. 🙂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er verre med alkoholiserte foreldre kjære dere, så jeg får mer vondt av dere. :klem:

Ja og Cassidy Tvillingene har også blitt kalt for misfostre av våre egne foreldre.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var først og fremst beinhard. Og veldig god verbalt 😅

Hun var virkelig tøff, sånn tøffere enn man bør være mot både seg selv og andre 😅

Som en kvinnelig spartansk hoplitt eller John Wayne figur 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (1 minutt siden):

Ja det er det , men det kan ta tid før de ender opp der..vil prøve å finne noe av det som var av gamle gode følelser..og ofte er man knytt sammen i sosialt nettverk og økonomi..det blir som korthus, ryker forholdet ryker alt ..så blir man i det lengre og får det enda mer smertefullt

Jeg vet. Det er sikkert vanskelig å bryte det men det må være mer smertefullt å stå i et slikt forhold. 😶

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...