Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

SVK skrev (Akkurat nå):

Denne diskusjonen ble veldig utrivelig, så ville bare si at jeg ikke er ute etter å angripe noen. Har ingen andre ønsker enn at det skal være trivelig her. Og tror absolutt at det går an at alle får det trivelig. 

Tror ikke noen kan tro noe annet enn at du bare vil det beste for alle SVK 😊

Sosialprat forumet har vært skikkelig utrivelig i kveld og det er ikke første gang ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Entern said:

Sosialprat forumet har vært skikkelig utrivelig i kveld og det er ikke første gang ☹️

Takk og i like måte.  Ja det ble veldig utrivelig. Men tror og håper at vi alle vil hverandres beste selv om denne diskusjonen ble utrivelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (18 minutter siden):

Takk og i like måte.  Ja det ble veldig utrivelig. Men tror og håper at vi alle vil hverandres beste selv om denne diskusjonen ble utrivelig. 

Det håper jeg og 😊 de fleste på sosialprat er jo hyggelige 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (53 minutter siden):

Denne diskusjonen ble veldig utrivelig, så ville bare si at jeg ikke er ute etter å angripe noen. Har ingen andre ønsker enn at det skal være trivelig her. Og tror absolutt at det går an at alle får det trivelig. 

Cassidy Tvillingene er enige med deg, vi vil bare at alle skal være venner og ha det hyggelig her inne.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene tenker at etter nattens diskusjon om dette temaet her over, så er det nesten sånn at vi ikke tør å poste i så mange tråder lengre. Vi føler det er mest trygt å poste i Skravletråden og telletrådene. Vi kommer til å være veldig usikre på om vi skriver noe galt når vi poster heretter. Vi føler oss litt uvelkomne her på KG akkurat nå. Vi håper at de tankene og følelsene forsvinner snart.:nikke::nikke:

Det må dere ikke tenke på! Dere er alltid velkomne. Som jeg sa i går: Jeg kommer til å poste det jeg vil og når jeg vil i de ulike trådene så lenge det er i tråd med retningslinjene og håper dere kommer til å gjøre det samme.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 timer siden):

Jeg er litt enig med deg. Føler absolutt ikke antipati mot grisepraterne, det er absolutt ikke personlig, men det kan være lit vel mye griseprat. Samtidig som det og kan være gøy men ikke overalt hele tiden :) 

🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 timer siden):

Enig. Unødvendig at det blir slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Det er ikke første gang nei… 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Det håper jeg og 😊 de fleste på sosialprat er jo hyggelige 😊

De fleste er det. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (5 minutter siden):

Det må dere ikke tenke på! Dere er alltid velkomne. Som jeg sa i går: Jeg kommer til å poste det jeg vil og når jeg vil i de ulike trådene så lenge det er i tråd med retningslinjene og håper dere kommer til å gjøre det samme.

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for at vi har en sånn god venn som deg her Embla Othea. Nå føler vi oss mye bedre.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for at vi har en sånn god venn som deg her Embla Othea. Nå føler vi oss mye bedre.♥️♥️

Selvfølgelig støtter jeg forumlillesøsteren min og forumlillebroren min. :klem3: 
Jeg har også fått mye hets men jeg driter i det. Så lenge man ikke bryter retningslinjene er man good to go.

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

God morgen forresten. Hatt en fin natt? :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig støtter jeg forumlillesøsteren min og forumlillebroren min. :klem3: 
Jeg har også fått mye hets men jeg driter i det. Så lenge man ikke bryter retningslinjene er man good to go.

Cassidy Tvillingene sa bare meningene våre, og det fortsetter vi med enten om andre brukere er enige eller uenige med oss.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene sa bare meningene våre, og det fortsetter vi med enten om andre brukere er enige eller uenige med oss.:nikke::nikke:

Det kommer jeg også til å gjøre. 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

God morgen forresten. Hatt en fin natt? :rodmer:

Godmorgen til deg også Embla Othea, Cassidy Tvillingene har vært litt deppet i natt begge to. Men nå har vi det mye bedre.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Godmorgen til deg også Embla Othea, Cassidy Tvillingene har vært litt deppet i natt begge to. Men nå har vi det mye bedre.:klem3::klem3:

Håper ikke dere var deppa på grunn av diskusjonen. Godt å høre at det går litt bedre nå. :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Det kommer jeg også til å gjøre. 🙂

Det er bra, Cassidy Tvillingene lar ingen andre få bestemme hva vi skal få si eller ikke si.:strix::strix:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, Cassidy Tvillingene lar ingen andre få bestemme hva vi skal få si eller ikke si.:strix::strix:

:highfive:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Håper ikke dere var deppa på grunn av diskusjonen. Godt å høre at det går litt bedre nå. :klem3:

Jo det var nok dessverre på grunn av diskusjonen, Cassidy Tvillingene kan være veldig overfølsomme av og til. Og så vil vi jo bare at alle skal være venner og ha det hyggelig her.:nikke::nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det var nok dessverre på grunn av diskusjonen, Cassidy Tvillingene kan være veldig overfølsomme av og til. Og så vil vi jo bare at alle skal være venner og ha det hyggelig her.:nikke::nikke:

Skjønner det. Jeg vil også at sosioprat skal være et hyggelig og inkluderende sted. 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...