Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2018 #561 Skrevet 3. november 2018 Jeg har enda ikke lært meg å skrive dette tegnet: &
Punhunter Skrevet 3. november 2018 #562 Skrevet 3. november 2018 5 hours ago, Catalina Culès said: Jeg har enda ikke lært meg å skrive dette tegnet: & For en trøst, for det er faktisk ikke lenge siden jeg lærte å skrive det selv 😂 Ingen får se på når jeg gjør det, fordi jeg må tegne den minst tre ganger på kladd før jeg kan skrive der den skal 🙊
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. november 2018 #563 Skrevet 3. november 2018 Jeg tror aldri jeg noen gang har skrevet tegnet &.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2018 #564 Skrevet 3. november 2018 Jeg liker ikke anonymbruker funksjonen, virker som folk tror de kan lire fra seg hva som helst ved å trykke på den knappen.
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2018 Forfatter #565 Skrevet 3. november 2018 & er ganske sikkert i familie med G-nøkkelen. Må ikke forveksles med G-punktet, selv om det visstnok er nøkkelen til litt av hvert det også... Har jeg lest på nett. 1
Jerry Lee Skrevet 3. november 2018 #567 Skrevet 3. november 2018 Det innrømmes herved at her nytes SC m/isbiter.
Nietsoj Skrevet 6. november 2018 #568 Skrevet 6. november 2018 Jeg må innrømme at jeg ikke har lagt meg enda, og det får jeg vel svi for. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2018 Forfatter #569 Skrevet 6. november 2018 ...trang til å fyre litt opp under osten. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2018 #570 Skrevet 6. november 2018 Jeg lånte boka til Listhaug på biblioteket
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. november 2018 #571 Skrevet 6. november 2018 Jeg tok å avbestilte noen bøker jeg bestilte fra bokkilden
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2018 Forfatter #572 Skrevet 6. november 2018 Jeg utsatte noe i dag...men jeg skal gjøre det i morgen. Det er jeg nesten helt sikker på. 1
Jerry Lee Skrevet 6. november 2018 #573 Skrevet 6. november 2018 Dagens innrømmelse. Ting er så jævla dritt...men jeg prøver å overse det. 1
Jerry Lee Skrevet 6. november 2018 #575 Skrevet 6. november 2018 4 minutter siden, solsikkaa skrev: Jeg orker ikke mer av livet ...tenker ofte det sjæl. Men vi må prøve å gjøre det beste ut av det. Ja? 1
Gjest solsikkaa Skrevet 6. november 2018 #576 Skrevet 6. november 2018 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...tenker ofte det sjæl. Men vi må prøve å gjøre det beste ut av det. Ja? Det er veldig vanskelig. Spesielt når ingen vet. Klem til deg også
Jerry Lee Skrevet 6. november 2018 #577 Skrevet 6. november 2018 5 minutter siden, solsikkaa skrev: Det er veldig vanskelig. Spesielt når ingen vet. Klem til deg også Så bør du muligens tøffe deg til å dele med noen du stoler på. Det kan være hjelp der du minst forventer det. Alt godt ønskes deg. Og takk for returklem. 😀 2
Gjest solsikkaa Skrevet 6. november 2018 #578 Skrevet 6. november 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så bør du muligens tøffe deg til å dele med noen du stoler på. Det kan være hjelp der du minst forventer det. Alt godt ønskes deg. Og takk for returklem. 😀 Snill du er ☺️ Jeg skal prøve å tenke at jeg er verdt noe og ikke til bry for de rundt meg. Selv om jeg ikke helt klarer å tro på det selv. Beklager for avsporing i denne tråden 😢
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2018 #579 Skrevet 6. november 2018 1 minutt siden, solsikkaa skrev: Snill du er ☺️ Jeg skal prøve å tenke at jeg er verdt noe og ikke til bry for de rundt meg. Selv om jeg ikke helt klarer å tro på det selv. Beklager for avsporing i denne tråden 😢 Jerry er en knupp, skal jeg si deg . Klem fra meg og. Ønsker deg alt godt
Jerry Lee Skrevet 6. november 2018 #580 Skrevet 6. november 2018 1 minutt siden, solsikkaa skrev: Snill du er ☺️ Jeg skal prøve å tenke at jeg er verdt noe og ikke til bry for de rundt meg. Selv om jeg ikke helt klarer å tro på det selv. Beklager for avsporing i denne tråden 😢 Du er selvfølgelig verdt noe. Verdt mye. Akkurat som alle andre! Håper du kan kvele disse tankene! Jeg gjenkjenner følelsene du beskriver, og vet hvor vondt det er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå