Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg ferdig med alle gjøremål og skal slappe av for resten. Varmet opp ferdig kjøpegrønnsakssuppe
fra butikken og den holder frem til brødskivekveldsmat i syvtiden. Var ganske mye hvit pepper i den kan jeg kjenne...

Høsten har liksom bare gått forbi meg denne sesongen. Plutselig begynner sola å gå ned i en retning som får meg til å legge merke til at den står lavt på himmelen nå. Sola. :klo:  Kanskje vinteren går like fort? 

Sykkelen er pakket bort frem til bar bakke dukker opp igjen til våren. 🚲 Fiine sykkelen min. :rodmer: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet veldig lite og er sliten, så det blir hjemmejobbing her i dag. Skulle egentlig vært med på "saker & ting" med flere etter tolv i dag, men egenpleie er å være snill med seg selv og sette seg først innimellom. Jobb blir gjort og hvile praktisert. Jeg innrømmer at det er det jeg trenger i dag. 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo visst om dette lenge, men når man ser bilder av det forstår man at det er noe i det. 
Hvordan få en liten godisdose til å se flere ganger så stor ut, men ikke være det: 
https://www.vektklubb.no/artikkel/vektklubb/P9BMp5/slik-kan-du-spise-mer-smagodt?utm_source=vgfront&utm_content=row-r57
691cca9d-9759-46a1-ad1c-761d5c752c5a?fit

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag har jeg handlet klær til meg selv for nesten 5000 på nett. Ble litt mer enn jeg hadde tenkt... Men mest på 40-50%, det er i alle fall en liten trøst. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg laiket innlegget ditt nå, for det høres oppløftende ut å ha brukt en del penger, men også spart penger samtidig...for det var jo helt sikkert veldig fornuftige kjøp...ikke sant?  :lur: @LeneXCII

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

for det var jo helt sikkert veldig fornuftige kjøp...ikke sant?  :lur:

Selvsagt ;) ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Jeg visste det!  :jepp:  Innrømmer at tidligfrokost er like godt som frokost til alle andre tider,
for frokost er helt nødvendig for å ha det bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden er denne varianten av eple min store, faste, saftige og velsmakende favoritt! :hoppe: Nydelig!!! 
            apple-car-500x500.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag innrømmer jeg gjerne jeg glad for at datteren straks drar på tur til bestevenninnen, mannen skal så få sitt 🤪før han skal ut og teste skiføret med en kompis slik at jeg får mesteparten av dagen for meg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneXCII skrev (19 minutter siden):

I dag innrømmer jeg gjerne jeg glad for at datteren straks drar på tur til bestevenninnen, mannen skal så få sitt 🤪før han skal ut og teste skiføret med en kompis slik at jeg får mesteparten av dagen for meg selv :) 

Er det snø der du er? Heldiggrisen 

Ellers innrømmer jeg at jeg håper på en skikkelig hvit og kald vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (4 minutter siden):

Er det snø der du er?

Ikke mye, men de har visst preparert noen få km i en lysløype litt opp i høyden 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om mods lar meg må jeg få innrømme at urettmessig/urettferdig utestenging nå har tatt fra meg det jeg fant skøyeraktig å være med på her.

Jeg innrømmer at med min beste vilje kan jeg ikke forstå at jeg har brutt reglene som ramses opp i  begrunnelsene!

Jeg innrømmer at jeg ikke vet hva jeg kan si...og hvor.

Det morsomme er borte...og gnist og glede er tatt fra meg. Og jeg innrømmer at jeg ikke vet hvorfor noen rapporterer den minste spøk og et skjevt ertesmil....OG får medhold.

Ja....Dette var årets siste innrømmelse herfra.   :sukk:

Endret av Jerry Lee
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Jeg innrømmer at slikt er ikke godt å lese. :sukk: 

Med så mange (urettmessige) utestengninger og advarselspoeng langt ut i neste vår skal det nok ikke mye til før permanent karantene og mørk isolasjon innsettes...

Sikkert best å holde seg unna....men det føles så "jæbbla" urettferdig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...