Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg aldri har smakt Isbjørn-is. 

De har en god kroneis med yoghurtis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå har jeg lest en terningkast-anmeldelse av diverse ny småis og jeg kjenner meg veldig sugen. :sjokkbla: Så vakker!
72141802.jpg?imageId=72141802&x=0&y=0&cr

Jeg har spist denne i dag, synes den er veldig god :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsøke å finne meg en lakr-is i morgen! 

Bortsett fra det så innrømmer jeg at i natt så tenker jeg negative tanker om alt som heter uniformer.
Det er hva jeg kaller alle disse klærne som en visst må ha på seg når en skal gjøre ting. 
Treningsklær, kokkeklær, badetøy og denslags tull, for det går an å ha på seg hva en vil
og aktivitetene er minst like morro for det om. :angry: Nei til tvangspåkledsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Kokkeklær har litt med hygiene å gjøre.. Det samme som med uniformen til helsepersonell. Når det gjelder bading så vil jeg tro at innlegget over her hinter til at badetøy hindrer gleden av å bade, og det er og muligens en invitasjon for alle å komme å nakenbade :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte blir jeg veldig trist, og tar ting tungt, og skylder på meg selv. Jeg kom ikke inn på det jeg har søkt på som videreutdanning, og da ble jeg skuffet. Var for stor pågang. Ble så fortvilet forde jeg da må fortsette som sykepleier, det er ikke lett å få jobb innen andre bransjer når det står sykepleier på papiret. Selv ikke i butikk. Jeg tar på meg skyld for alt som går galt på jobb, og jeg takler ikke lenger stress, tar med jobben hjem. Ønsker meg å kunne bo på en gård, alene, med noen dyr, og drive som blomsterdekoratør. Slippe å forholde meg til folk. Slippe skuffelser og skyldfølelse. Utad er jeg glad og sprudlende, men inni er jeg trist og tom. Prøver å sprudle for å skjule min egen sårbarhet, og for å ikke skuffe andre.  Føler meg som jeg joker. Så jeg innrømmer at jeg egentlig er et ganske så falskt menneske. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vinket flere ganger til "de kongelige" på vg.no`s forside... :fnise:  De vinket tilbake til MEG! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at når klokka nå er ett og selv om det er den søttende, så har det vært lite folk innom
og "innrømt" saker og ting. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, så jeg baker brød som jeg skal gi bort i kveld. :nigo: Søttendemaibrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg syns det var hyggelig gjort av de kongelige å kjøre litt rundt og så stå på balkongen. Så fint gjort. Og så fikk de over 3000 tegninger, og jeg innrømmer at jeg syns det var fryktelig mange og lurer på hvor lang tid det tar å se på dem. Jaja, Mette Marit ble rørt, så det var vel bra da! 🙂 tror hun er en veldig følsom sjel.

Innrømmer at jeg kan få litt gåshud når Kongens garde ( det det heter vel?) opptrer. Veldig fint å se på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg blir varm i hjertet av kongefamilien jeg. 

Jeg og! De er så fine! :lillesky:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg blir varm i hjertet av kongefamilien jeg. 

Samme her. Vi har så fin kongefamilie. Innrømmer også at jeg blir rørt hver gang jeg hører nasjonalsangen vår. ❤️ 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger har jeg det også sånn og jeg tror at det finnes flere av oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ta 3 - betal for to"....og jeg kjøpte stooor bukett nelliker som ble pent satt sammen av blomsterdamen bak disken. 
Nå er det vindunderlig skue fremfor meg her! :rodmer:  Jeg innrømmer at jeg kjøper altfor sjeldent blomsterbukett til meg
selv og klapper meg vennlig på skulderen. Jeg fortjener en liten påskjønnelse!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...