Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2019 #2501 Del Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Om noen kunne innrømme å ha hørt Daddy Cool...og spille den? Tror ikke det mange som ikke har hørt den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. august 2019 #2502 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg liker best musikk fra 1960 og 70 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2019 #2503 Del Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg skal innrømme at jeg ikke var klar over at Boney M var en juksegruppe. Men nå vet jeg ingenting om den gruppa bortsett fra at de har en sang som heter Rivers of Babylon. Det er og en god sang fra dem. De hadde mye fine sanger. Men undersøk litt og du vil finne de var en "juksegruppe". Lenge før f. eks. Milli Vanilli....eller hva faen de het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2019 #2504 Del Skrevet 8. august 2019 4 minutter siden, Luna Llena skrev: Tror ikke det mange som ikke har hørt den.... Utilgjengelig. Men, jo..dagens unge kan jeg ikke tenke meg har hørt denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2019 #2505 Del Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Utilgjengelig. Men, jo..dagens unge kan jeg ikke tenke meg har hørt denne. Typisk. Nei, kanskje ikke de helt unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2019 #2506 Del Skrevet 8. august 2019 Dette er min favoritt sang av Madonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2019 #2507 Del Skrevet 8. august 2019 Innrømmer med sinne at jeg blir fantastisk forbannet over at "video utigjengelig". Fatter ikke hvorfor, prøvd alt og på Tuben ser jeg de jo. Dritt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. august 2019 #2508 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg innrømmer at jeg har spist sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2019 #2509 Del Skrevet 8. august 2019 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Innrømmer med sinne at jeg blir fantastisk forbannet over at "video utigjengelig". Fatter ikke hvorfor, prøvd alt og på Tuben ser jeg de jo. Dritt! Er absolutt alle utilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2019 #2510 Del Skrevet 8. august 2019 2 minutter siden, Luna Llena skrev: Er absolutt alle utilgjengelig? Nei. En og annen funker. Men de fleste ikke. Innrømmer at det er jævlig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2019 #2511 Del Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Nei. En og annen funker. Men de fleste ikke. Innrømmer at det er jævlig irriterende. Ok, ja skjønner det er irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2019 #2512 Del Skrevet 8. august 2019 6 minutter siden, mia83 skrev: Jeg innrømmer at jeg har spist sjokolade " ja-ah åsså jugde du omatte jeg fikk. Schlemmen syns jeg må jeg innrømme... " - Stutt-Kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. august 2019 #2513 Del Skrevet 8. august 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: " ja-ah åsså jugde du omatte jeg fikk. Schlemmen syns jeg må jeg innrømme... " - Stutt-Kompis. Nei ordet fikk sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2019 #2514 Del Skrevet 8. august 2019 4 minutter siden, mia83 skrev: Nei ordet fikk sjokolade " nei! " - Stutt-Tjukken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. august 2019 #2515 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg innrømmer at jeg er sjalu. På noe, eller noen jeg ikke tror jeg har grunn til å være sjalu på Dumme hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2019 Forfatter #2516 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg innrømmer at jeg godt kunne ha tenkt meg å sette tennene i en håndfull av disse her. NÅ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. august 2019 #2517 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg liker den irske gruppen The Corrs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august 2019 Forfatter #2518 Del Skrevet 9. august 2019 Irsk musikk har mye godt i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. august 2019 #2519 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg har ikke egen kopp til te, bruker kaffekopp...og det er vist rart syns noen....men det bryr ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fr. Akk Skrevet 10. august 2019 #2520 Del Skrevet 10. august 2019 7 minutter siden, Luna Llena skrev: Jeg har ikke egen kopp til te, bruker kaffekopp...og det er vist rart syns noen....men det bryr ikke meg Du bruker kaffikopp til te og jeg bruker tekopp til kaffi. Vi har noe til felles. Vi er rare og syns kopp er topp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå