Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

Jeg kjenner flere som er frimurere, jeg vært i noen losjer, men har avfeid snakk om å bli anbefalt som medlem. Ser ikke på det som noe stas. Pluss det man hører om skikkene og ritualene virker rett og slett latterlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Gjør så godt jeg kan. Dessverre ikke lett å sove, men selv uten søvn må man prestere morgen til kveld og da blir man litt rar i hodet til tider.

Kjenner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens innrømmelse er at jeg var en del av Irak og Afghanistan på det verste. Og at jeg drikker for siste gang i kveld på ett år. Da tar jeg opp en ny evaluering. Jeg klarer ikke å se lenger frem enn det. Jeg trener. Hver dag. Og jobber. I ny jobb. Men jeg vil aldri glemme. Aldri. Menn har i tusenvis av år holdt på hemmelighetene fra der ute. Jeg er glad at flere og flere som lever av dette letter på sløret. Mulig en dag gjør jeg det samme, om det gir mening.

Først skal jeg gjennom en ny livsendring og ilvsstil. uten at det skal bety at jeg glemmer mine hunder i Afghanistan eller jenta jeg møtte som for lengst er borte og død. Når klokka tikker 08:00, står jeg i dress og hvit skjorte og smiler til deg:)

Menn KAN ha to tanker på en gang.   

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Dagens innrømmelse er at jeg var en del av Irak og Afghanistan på det verste. Og at jeg drikker for siste gang i kveld på ett år. Da tar jeg opp en ny evaluering. Jeg klarer ikke å se lenger frem enn det. Jeg lå på T-baneskinnene og ventet. Lyd kommer raskt gjennom metall. Jeg fant vettet og kom meg opp. Jeg trener. Hver dag. Og jobber. I ny jobb. Men jeg vil aldri glemme. Aldri. Menn har i tusenvis av år holdt på hemmelighetene fra der ute. Jeg er glad at flere og flere som lever av dette letter på sløret. Mulig en dag gjør jeg det samme, om det gir mening.

Først skal jeg gjennom en ny livsendring og ilvsstil. uten at det skal bety at jeg glemmer mine hunder i Afghanistan eller jenta jeg møtte som for lengst er borte og død. Når klokka tikker 08:00, står jeg i dress og hvit skjorte og smiler til deg:)

Menn KAN ha to tanker på en gang.   

 

:duskedame: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dr. Ops skrev:

:duskedame: 

Hvis dette var tidspunket å avsløre at du innerst er en cheeerleader eller ikke, så tror jeg du valgte feil innlegg:) 

Men du virker som en fin person, så det er fint uansett. 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Hvis dette var tidspunket å avsløre at du innerst er en cheeerleader eller ikke, så tror jeg du valgte feil innlegg:)   

Nei, er ikke det. Fant ikke gode nok ord for hva du har måtte gjennomgå. Fysisk vondt av å lese innlegget ditt, selv om jeg aldri kan forestille hva du har måtte gå igjennom. 

"Heier på deg" var korrekt - du virker sterk, reflektert og har en plan for deg selv.

Beklager. Skal ikke forstyrre igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må legge meg nå. Hvis ikke nnrømmer jeg hva og hvordan vi fyrte av. Vin er min foretrukket alkoholholdige drikkegreie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

Nei, er ikke det. Fant ikke gode nok ord for hva du har måtte gjennomgå. Fysisk vondt av å lese innlegget ditt, selv om jeg aldri kan forestille hva du har måtte gå igjennom. 

"Heier på deg" var korrekt - du virker sterk, reflektert og har en plan for deg selv.

Beklager. Skal ikke forstyrre igjen. 

Jo, forstyrr meg igjen. Du virker så fin. Uansett kjønn. Liker deg. Jeg liker ikke alle. Må snart sove.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jo, forstyrr meg igjen. Du virker så fin. Uansett kjønn. Liker deg. Jeg liker ikke alle. Må snart sove.)

Takk i lige så. God natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Play now og trekantpil (start) ute på venstre side?         1490 poeng på meg nå.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Play now og trekantpil (start) ute på venstre side?

Ja, fikk det til. Den hadde nok bare hengt seg opp :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gruer meg til frisørtimen kl 14.

Det er ikke at jeg skal klippe vekk det lange og nå irriterende håret. Men at jeg faktisk må sitte rolig og glo på meg selv i en lang stund. Hater det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukk øynene og fantaser deg til et sted du helst vil være? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Gruer meg til frisørtimen kl 14.

Det er ikke at jeg skal klippe vekk det lange og nå irriterende håret. Men at jeg faktisk må sitte rolig og glo på meg selv i en lang stund. Hater det! 

Les ett blad når du er der så slipper du å se i speilet hele tiden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Les ett blad når du er der så slipper du å se i speilet hele tiden :) 

Men de vrir og vender på hodet mitt hele tiden 😆 så klarer ikke å konsentrere meg. Må bare sitte der og glo på meg selv. Vet om mer interessante ting. Eneste gangene jeg har lyst til å være full( ikke dritings!) er hos frisøren 😅 det skulle vært alkoholservering der. Men det kunne jeg ikke gjort likevel. Har en hund å passe på. Men jeg skulle ønske... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...