Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stacy__ skrev (Akkurat nå):

Anbefales hvis du ikke er sånn super kilen slik som meg. Jeg fikk pedikyr og fotmassasje i gave av min tante for mange år tilbake, det var tortur for meg, holdt på å le og slet med å holde føttene i ro, fordi det kilte sånn. Hadde i tillegg en super sjenert og forsiktig massør som ikke snakket engelsk eller norsk. Greide aldri å fortelle henne at hun måtte ta litt hardt i slik at det ikke kilte sånn. 😅

Er kilen men håper at jeg klarer det 😅 foten min trenger pleie så får vel be henne gå hardt :D

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (27 minutter siden):

Jeg vurderer for første gang å dra til en velvære salong og prøve fotpleie, er så hard på huden. 

Gjør det! :nikke:  Det står på min liste også og det har sklidd ut hos meg. Har pleid å gjøre det en gang i mnd i mange år
og føttene mine har gått på hvite skyer etterpå og takket meg fra dypet. En god presang til en selv det der. @Cid

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Gjør det! :nikke:  Det står på min liste også og det har sklidd ut hos meg. Har pleid å gjøre det en gang i mnd i mange år
og føttene mine har gått på hvite skyer etterpå og takket meg fra dypet. En god presang til en selv det der. @Cid

Smiler Lønneberget av sånt?

• Liker 2
Skrevet

På fredag er det julebord, har ikke bestemt meg om jeg skal gå eller ikke, og svarfrist er i morgen kveld. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Smiler Lønneberget av sånt?

Ja, det gjør de alle som en. :nikke: 

Phoenix Heart skrev (3 timer siden):

På fredag er det julebord, har ikke bestemt meg om jeg skal gå eller ikke, og svarfrist er i morgen kveld. 

Oijj...bare fordi jeg ser for meg alle valgmulighetene av god mat, så håper jeg at du vil gå...men det kommer jo an på resten også. Kan være stressende med julebord hvis for mange er fort altfor glade av feil grunner. Dette blir spennende å høre om...ja. eller nei? :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kom akkurat nå på en sak som omhandler alle i ringenes herre; hvilke toalettforhold hadde de der de bodde?  :klo: 

Hvordan i alle dager kunne noe så herlig som alvene sitte i hocky og gjøre sitt høyt oppe fra en grein i digert tre? 
Spiste de bare lembas, så forstår jeg at ting liksom løste seg opp i luften, men ellers? Orker og Sarumann m.fl...
De måtte da ha stortrøbbel med å få alle de tunge metalltingene av seg...eller hadde de en bakluke til den slags? 

Naturen er en selvfølge, men jeg kan ikke huske at det sto en eneste ting om det i bøkene? 🤔

Skrevet

Enig, Cid. :nikke:  Har bl.a. bestilt hjem fisk og chips noen ganger og det er GODT! 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Enig, Cid. :nikke:  Har bl.a. bestilt hjem fisk og chips noen ganger og det er GODT! 

Kjøpte mamma gavekort der, tenker å bli med henne om hun ikke skal invitere noen andre, synes det er kjekt å spise ute med mamma :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det holder jeg jammen med deg i. Blir helt sikkert vellykket og smakfullt. :D 
Du og mamsen må kose dere når dere skal dit. 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden):

Det holder jeg jammen med deg i. Blir helt sikkert vellykket og smakfullt. :D 
Du og mamsen må kose dere når dere skal dit. 

Takk, likeså til deg og typen din Anton neste gang dere skal ut en plass å spise :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Takk, likeså til deg og typen din Anton neste gang dere skal ut en plass å spise :)

I all vennskapelighet skal vi kanskje det og da skal jeg si at du ønsket oss et godt måltid. :nikke:  Snille Cid.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg undrer meg over enkelte folk. I går tok jeg stappfull buss hvor mange stod, likevel sitter flere og okkuperer to seter. En dame hadde satt seg ytterst, så ingen kom til plassen innafor. En annen flyttet ikke bagen sin. 
I morrest var det en mann som gjorde en annen fyr oppmerksom på at betalingskortet hans hadde glidd ut av lomma hans og lå mellom setene. Han plukket det opp, la det i lomma, takket ikke. 
Jeg blir sånn :klo: Hvor inn i sin boble går det an å være? 

Endret av Boetica
Skrevet
Boetica skrev (13 minutter siden):

Jeg undrer meg over enkelte folk. I går tok jeg stappfull buss hvor mange stod, likevel sitter flere og okkuperer to seter. En dame hadde satt seg ytterst, så ingen kom til plassen innafor. En annen flyttet ikke bagen sin. 
I morrest var det en mann som gjorde en annen fyr oppmerksom på at betalingskortet hans hadde glidd ut av lomma hans og lå mellom setene. Han plukket det opp, la det i lomma, takket ikke. 
Jeg blir sånn :klo: Hvor inn i sin boble går det an å være? 

Mange vil ikke sitte i lag med andre, jeg setter meg alltid ned på seter hvis ingen sitter der, ellers så står jeg. Jeg har sosial angst. 

• Hjerte 2
Skrevet

Mhm...vi må alle tenke litt ekstra i slike situasjoner, for der kan være større og mere alvorlige grunner
enn det det ser ut som. :klem2: 

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Mange vil ikke sitte i lag med andre, jeg setter meg alltid ned på seter hvis ingen sitter der, ellers så står jeg. Jeg har sosial angst. 

:klem3::klem3:

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Men du greier å ta en smekkfull buss midt i rushtrafikken?

Skrevet (endret)
Boetica skrev (1 time siden):

Men du greier å ta en smekkfull buss midt i rushtrafikken?

Det er ikke alltid man har et valg, da må jeg bare holde ut..

Endret av Cid
  • Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Mhm...vi må alle tenke litt ekstra i slike situasjoner, for der kan være større og mere alvorlige grunner
enn det det ser ut som. :klem2: 

Enig :)

Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden):

:klem3::klem3:

Takk :)

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (20 minutter siden):

Enig :)

Takk :)

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...