Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2025 Forfatter #24961 Skrevet 12. november 2025 Godt å høre at det går rette veien. / Bortsett fra det; jeg liker IKKE ingefær i det hele tatt. Kveler alt annet rundt seg. 1
Titania Skrevet 14. november 2025 #24962 Skrevet 14. november 2025 Kjenner jeg blir irritert hver gang sjefen ringer på interntelefonen, så håper han tar tidlig helg... 3
Stacy__ Skrevet 14. november 2025 #24963 Skrevet 14. november 2025 Titania skrev (31 minutter siden): Kjenner jeg blir irritert hver gang sjefen ringer på interntelefonen, så håper han tar tidlig helg... Hope ut, det er ikke lenge til helg nå ☺️ 1
Titania Skrevet 14. november 2025 #24964 Skrevet 14. november 2025 Stacy__ skrev (7 minutter siden): Hope ut, det er ikke lenge til helg nå ☺️ Forsøker, men han er allerede masete, og jeg fikk nok i går, så ikke det beste utgangspunktet for dagen idag. Og han nekter å høre på det når jeg sier at for mye mas = jeg blir handlingslammet og får egentlig ikke gjort noen ting. Han er også av typen som ringer 3 ganger på 3 min om 3 ting. I stedenfor å samle det og ta alt på en gang 1
Stacy__ Skrevet 14. november 2025 #24965 Skrevet 14. november 2025 Titania skrev (5 minutter siden): Forsøker, men han er allerede masete, og jeg fikk nok i går, så ikke det beste utgangspunktet for dagen idag. Og han nekter å høre på det når jeg sier at for mye mas = jeg blir handlingslammet og får egentlig ikke gjort noen ting. Han er også av typen som ringer 3 ganger på 3 min om 3 ting. I stedenfor å samle det og ta alt på en gang Uff, han virker som en ordentlig slitsom type! 🙈 1
Titania Skrevet 14. november 2025 #24966 Skrevet 14. november 2025 Stacy__ skrev (Akkurat nå): Uff, han virker som en ordentlig slitsom type! 🙈 Han er en sjef av "den gamle typen". Drittsekk fordi han tror folk jobber bedre da. Jeg har på en måte ikke noe problem med å få tilsnakk når jeg ikke gjør en god nok jobb, og jeg vet resultatene mine har blitt dårligere de siste månedene, men det er jo også et resultat av å jobbe for to, når jeg rett som det er har slitt med mine egne oppgaver. Men problemet er måten det gjøres på. Det hakkes og mases, og det maset gjør at jeg ikke får gjort noen ting. Klarer bare ikke komme i gang, som jo igjen gjør at to-do listen blir enda lenger 2
Stacy__ Skrevet 14. november 2025 #24967 Skrevet 14. november 2025 Titania skrev (8 timer siden): Han er en sjef av "den gamle typen". Drittsekk fordi han tror folk jobber bedre da. Jeg har på en måte ikke noe problem med å få tilsnakk når jeg ikke gjør en god nok jobb, og jeg vet resultatene mine har blitt dårligere de siste månedene, men det er jo også et resultat av å jobbe for to, når jeg rett som det er har slitt med mine egne oppgaver. Men problemet er måten det gjøres på. Det hakkes og mases, og det maset gjør at jeg ikke får gjort noen ting. Klarer bare ikke komme i gang, som jo igjen gjør at to-do listen blir enda lenger Uff 😣 Sjef av den typen er virkelig oppskriften på et dårlig arbeidsmiljø Ugreit at du må jobbe for to, det er jo ikke holdbart på sikt. Her hadde jeg tatt det med verneombud og vært skikkelig tydelig på at dette ikke er greit. 1
Titania Skrevet 14. november 2025 #24968 Skrevet 14. november 2025 Stacy__ skrev (13 minutter siden): Uff 😣 Sjef av den typen er virkelig oppskriften på et dårlig arbeidsmiljø Ugreit at du må jobbe for to, det er jo ikke holdbart på sikt. Her hadde jeg tatt det med verneombud og vært skikkelig tydelig på at dette ikke er greit. Problemet igjen her er sjefen. Og avtalen som ble gjort med kollegaen før hun gikk ut i permisjon + et slags ansvar som ikke er sagt høyt, men som er lagt på meg. For hun og sjefen lagde en avtale om at hun skulle følge med/jobbe litt hjemmefra i løpet av permisjonen. Det er aldri blitt direkte fortalt til meg, men sjefen har jevnlig spurt «jobber hun noe hjemmefra?», og gitt meg et slags ansvar for å følge opp det. Mens jeg mener at hun er i permisjon, og da skal hun ikke jobbe. Jeg har spurt henne om litt hjelp innimellom, og hun har tittet innom og spurt meg om ting, men bortsett fra det har hun ligget unna - som jeg også mener hun burde. Og fordi hun har sagt hun skulle hjelpe til, har de ikke valgt å få inn en vikar for henne. Hadde ikke vært behov for en 100 % heller, men 1-2 dager i uka for å avlaste bittelitt. 1
Cid Skrevet 15. november 2025 #24969 Skrevet 15. november 2025 Jeg skulle ønske at kroppen min var 20 år. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2025 Forfatter #24970 Skrevet 15. november 2025 Cid skrev (14 minutter siden): Jeg skulle ønske at kroppen min var 20 år. @Cid Jeg føler med deg og håper at ting går seg litt til etter hvert. Min innrømmelse er at etter lang kretsing rundt enkelte plagg og et sengesett, så har ting i dag blitt enda mere salg på, så jeg har bestemt meg for å kjøpe og unne meg litt nytt. Halv pris er en bra sluttsum og jeg liker å unne meg noe som jeg virkelig har lyst på. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2025 #24971 Skrevet 15. november 2025 Cid skrev (1 time siden): Jeg skulle ønske at kroppen min var 20 år.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2025 #24972 Skrevet 15. november 2025 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): @Cid Jeg føler med deg og håper at ting går seg litt til etter hvert. Min innrømmelse er at etter lang kretsing rundt enkelte plagg og et sengesett, så har ting i dag blitt enda mere salg på, så jeg har bestemt meg for å kjøpe og unne meg litt nytt. Halv pris er en bra sluttsum og jeg liker å unne meg noe som jeg virkelig har lyst på. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november 2025 #24974 Skrevet 15. november 2025 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Thanks! 1
Stacy__ Skrevet 16. november 2025 #24975 Skrevet 16. november 2025 Jeg må bli flinkere til å ta vare på meg selv, altså «self care». Føler at jeg lar meg selv forfalle og det er hvert fall ikke veien å gå, når man i utgangspunktet føler seg usj. Så nå tvinger jeg meg selv til å ta en «everything shower». Sist jeg gjorde det følte jeg meg som ett nytt menneske… 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november 2025 #24976 Skrevet 16. november 2025 Stacy__ skrev (8 minutter siden): Jeg må bli flinkere til å ta vare på meg selv, altså «self care». Føler at jeg lar meg selv forfalle og det er hvert fall ikke veien å gå, når man i utgangspunktet føler seg usj. Så nå tvinger jeg meg selv til å ta en «everything shower». Sist jeg gjorde det følte jeg meg som ett nytt menneske… 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2025 Forfatter #24977 Skrevet 16. november 2025 Vi kan vel bli enige om det der med selvpleie i alle retninger tenker jeg. Vi fortjener kun det beste og KUN vi selv kan gjøre noe med det. 2
Cid Skrevet 16. november 2025 #24978 Skrevet 16. november 2025 Jeg vurderer for første gang å dra til en velvære salong og prøve fotpleie, er så hard på huden. 4
Stacy__ Skrevet 16. november 2025 #24979 Skrevet 16. november 2025 Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Vi kan vel bli enige om det der med selvpleie i alle retninger tenker jeg. Vi fortjener kun det beste og KUN vi selv kan gjøre noe med det. Amen 2
Stacy__ Skrevet 16. november 2025 #24980 Skrevet 16. november 2025 Cid skrev (16 minutter siden): Jeg vurderer for første gang å dra til en velvære salong og prøve fotpleie, er så hard på huden. Anbefales hvis du ikke er sånn super kilen slik som meg. Jeg fikk pedikyr og fotmassasje i gave av min tante for mange år tilbake, det var tortur for meg, holdt på å le og slet med å holde føttene i ro, fordi det kilte sånn. Hadde i tillegg en super sjenert og forsiktig massør som ikke snakket engelsk eller norsk. Greide aldri å fortelle henne at hun måtte ta litt hardt i slik at det ikke kilte sånn. 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå