Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det kan hende at Tom i sin tid sa klart ifra til denne damen at han ikke ville ha barn med henne og hun trikset det til uansett. Det er uredelig spill, men Tom var redelig og betalte hver mnd. til tross for at han ikke ville ha en unge. Hvis han ikke vil ha noe barn, så skal han da respekteres for det. At ungen nå har blitt voksen og ser sitt snitt til å bli juksekjent via sin fars navn, det liker jeg ikke. At han bare vil at hans far skal snakke med ham èn gang, det tror jeg heller ikke noe på. Lar en seg presse for noe en gang, så presser denne personen om og om igjen og utvider nedslagsområdet, så lenge han kan oppnå noe. Penger eller oppmerksomhet. Det kan bli riktig stygt. At en får en vanskelig barndom/ungdomstid kan ha mange flere grunner enn at hans far ikke ville vite av ham. Å skyve all skyld over på Tom = neitakk. :fy: 

Jeg vet ikke alt i denne saken, men jeg støtter Toms rett til å si nei og holde fast på sitt valg i sitt liv.

Jada, dette er vi nok uenige om, men jeg liker deg uansett jeg, Cid. :klem2:

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Det kan hende at Tom i sin tid sa klart ifra til denne damen at han ikke ville ha barn med henne og hun trikset det til uansett. Det er uredelig spill, men Tom var redelig og betalte hver mnd. til tross for at han ikke ville ha en unge. Hvis han ikke vil ha noe barn, så skal han da respekteres for det. At ungen nå har blitt voksen og ser sitt snitt til å bli juksekjent via sin fars navn, det liker jeg ikke. At han bare vil at hans far skal snakke med ham èn gang, det tror jeg heller ikke noe på. Lar en seg presse for noe en gang, så presser denne personen om og om igjen og utvider nedslagsområdet, så lenge han kan oppnå noe. Penger eller oppmerksomhet. Det kan bli riktig stygt. At en får en vanskelig barndom/ungdomstid kan ha mange flere grunner enn at hans far ikke ville vite av ham. Å skyve all skyld over på Tom = neitakk. :fy: 

Jeg vet ikke alt i denne saken, men jeg støtter Toms rett til å si nei og holde fast på sitt valg i sitt liv.

Vi er uenige men greit ja :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg innrømmer at Pepsi Max med annen smakstilsetning ikke smaker så godt. :( 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ble det Pepsi Crap heller da?

• Liker 1
Skrevet

Omtrent. :sukk: Lime og sitron er ikke sånn det skal være. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg syns den med lime er god. 

• Nyttig 1
Skrevet

Da skal en kasse sendes til deg sporenstreks. :nikke: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Omtrent. :sukk: Lime og sitron er ikke sånn det skal være. 

Muffin og sitron er godt da :D

0007634_muffins-sitronhvit-sjokolade-aun

• Hjerte 2
Skrevet

Det er mulig. :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Da skal en kasse sendes til deg sporenstreks. :nikke: 

Takker :blomst2:

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Muffin og sitron er godt da :D

0007634_muffins-sitronhvit-sjokolade-aun

:spise::spise:

Skrevet

Jeg forstår det ikke, men mine dager og døgn går så superfort. :mynona:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår det ikke, men mine dager og døgn går så superfort. :mynona:

:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Nå tror jeg at et nytt soveforsøk kan gjennomføres med suksess. :gjesp: Natta.

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Nå tror jeg at et nytt soveforsøk kan gjennomføres med suksess. :gjesp: Natta.

Skrevet

Sov litt, stykkevis og delt. En rar natt. :(  Er det fordi jeg har blitt for voksen mon tro? Tenker på alskens vanskelige verdensting og alt som ikke fremmer søvn. Savner den dype trøttheten som min barndom var full av, hvor en sovner momentant og blir der.

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Sov litt, stykkevis og delt. En rar natt. :(  Er det fordi jeg har blitt for voksen mon tro? Tenker på alskens vanskelige verdensting og alt som ikke fremmer søvn. Savner den dype trøttheten som min barndom var full av, hvor en sovner momentant og blir der.

Skrevet

Jeg gleder meg til høsten.

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 9.6.2025 den 13.20):

Er ikke helt enig i deg jeg heller. Tenker om han ikke ville bli far, så burde han brukt beskyttelse, eller latt være å ligge med henne, om han ikke ville bli far. Når han en gang gjorde henne henne gravid, så er det jo bra han betalte betalte barnemoren hver måned. Skjønner godt barnet som ønsker kontakt med sin far. Det er vel noe alle barn ønsker. 

• Nyttig 2
Skrevet
Sola de skrev (29 minutter siden):

Skjønner godt barnet som ønsker kontakt med sin far. Det er vel noe alle barn ønsker. 

...men det kan bli veldig uvirkelig å drømme om en fantasifar som kanskje ikke er som drømmen i virkeligheten. Tom vet det kanskje og ville ikke ha barn i fortid, eller nåtid. En ærlig sak og han skal ha rett til å si nei og bli respektert for det. 

Hva vet denne gutten om Tom? Han vet det hans mor har fortalt ham og hans mor falt pladask for ham...javel...Tom kan være en villbasse i halmen, eller ikke, mhm, mulig det...han synger godt...ja, det stemmer...og han er nok en ganske rik mann med kontakter innen musikkverdenen m.m...men har han faderlige evner som barn kan dra nytte av? Det er ikke sikkert og da hadde denne ungen blitt veldig skuffet, de hadde kranglet mye og ikke hatt et slikt fantasiforhold som avkommet har drømt om et helt liv. Kanskje vil denne sønnen ha hva faren har. Bli berømt og beundret, fans og trusekasting etc. Snylte og oppføre seg som en bortskjemt tass...ikke ulikt den ungen som befinner seg i søkelyset og blader/aviser i dette landet vårt de siste (ganske mange) årene. 

En blir nødt til å skape seg sitt eget liv når en er gammel nok til det og ikke furte til evig tid og påstå at "hans far" er slem med ham, for det stemmer jo ikke. Egentlig. @Sola de 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...