Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Å? Hmm...er det kanskje best å ikke ha dem i slikt papir, så de får mye varme fre elementet? Jeg vil ha sprøtt. :jolie: VIL!

Da lider vi av det samme. Jeg kan gå mangemange timer med øretelefoner selv også.

Jeg bruker ikke papir i min, og får det ikke sprøtt 😅 Kan jo være forskjell fra maskin til maskin, men i min funker det ikke 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ok, jeg må innrømme det blir min siste kaffe jeg har råd til ute på en stund, jeg betalte 3000kr hos frisøren i forgårs! :rodmer:

IMG_8744.jpeg

Endret av Gladikaffe
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

@Titania Åkei, da får jeg bare vente til min prøvedag kommer. Hva med egg på brødskive og bacon...har du testet det? :) 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

@Titania Åkei, da får jeg bare vente til min prøvedag kommer. Hva med egg på brødskive og bacon...har du testet det? :) 

Ikke forsøkt 😊 Har aldri brød i hus, og egg stekes i panna, de skal ha stekeskorpe og være stekt på begge sider 😬

Men den funker fint til å steke rundstykker i og varme ting 😅 

• Liker 1
Skrevet

Håper at det for min del blir lett og vellykket og at maskinen blir brukt hver dag. :nikke: 
(...jaaaaa, veeeeeldig, liksoooooom,  hahahahahaaaaa...)

:fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Håper at det for min del blir lett og vellykket og at maskinen blir brukt hver dag. :nikke: 
(...jaaaaa, veeeeeldig, liksoooooom,  hahahahahaaaaa...)

:fnise: 

Du finner nok ut av det :D

Det er ikke noe jeg MÅ ha, men syns det er enkelt med en varmluftsovn på benken 😛

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

De popper opp over alt....der jeg ser på matlagingssnutter. :(  Om en stund til så skal jeg teste airfryeren min
som er helt ny og ikke testet ennå og da må jeg jo inspirere meg til litt av hvert. Har ikke noe strømuttak til den ennå.

Jo, slik er det vel. Jeg gleder meg til å steike brødskiver med egg og bacon på i airfryeren min. 

...eller poteter i småbiter som blir sprøtt og godt til snacks. :lur: 

Nå må jeg jobbe litt her. Snakkes etter hvert. :farvel: 

Jeg er så lei av videosnutter som skal vise mennesker som skal spise "noe" og så samtidig skjære grimaser,
ojje og akke seg uten ord ofte, for at vi skal forstå hvor VIDUNDERLIG det smaker. :jolie: Dustemikler! 

:klappe::klappe:

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg begynner å gjespe, så da var de vel på tide at C&C tok over stafettpinnen for kvelden. ;) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg begynner å gjespe, så da var de vel på tide at C&C tok over stafettpinnen for kvelden. ;) 

Vi tar gjerne over stafettpinnen.😉😉

• Liker 1
Skrevet

Jeg har begynt på en liten bolle med popkorn. :nigo: 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Jeg innrømmer at jeg ikke kan "scanne" en slik firkantgreie fra mobil til noe annet.
                                    Kan noen lære meg l-a-n-g-s-o-m-t. :( 
QRCode-no.wikipedia.org.pngTilfeldig valgt fra nett.

Endret av Hoppetaujenta
  • Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg ikke kan "scanne" en slik firkantgreie fra mobil til noe annet.
                                    Kan noen lære meg l-a-n-g-s-o-m-t. :( 
QRCode-no.wikipedia.org.pngTilfeldig valgt fra nett.

Du åpner kameraet på mobilen, og zoomer inn på firkanten 😊

Så bør det komme opp en link du kan trykke på, om den ikke åpner automatisk

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har begynt på en liten bolle med popkorn. :nigo: 

:popcorn::popcorn::spise::spise:

Skrevet

Jeg hadde for kort mellomrom mellom frokost og joggetur. Pleier å ha 2 timer, men i dag ville jeg bare få det unnagjort og løp etter 1 time. Det endte med at jeg måtte stoppe langs grøftekanten og holde tilbake oppkast 🤢🥴

• Hjerte 1
Skrevet
Disney Adult skrev (4 timer siden):

Jeg hadde for kort mellomrom mellom frokost og joggetur. Pleier å ha 2 timer, men i dag ville jeg bare få det unnagjort og løp etter 1 time. Det endte med at jeg måtte stoppe langs grøftekanten og holde tilbake oppkast 🤢🥴

:klem3::klem3:

Skrevet
Titania skrev (6 timer siden):

Du åpner kameraet på mobilen, og zoomer inn på firkanten 😊

Så bør det komme opp en link du kan trykke på, om den ikke åpner automatisk

Hvis ikke det kommer opp noe da? :vetikke:  Det gjør nemlig ikke det hos meg.

Skrevet

Neste helg skal jeg på hotell med 100 folk, innrømmer at jeg er sjeleglad for at jeg likevel får hotellfrokosten alene😌

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Hvis ikke det kommer opp noe da? :vetikke:  Det gjør nemlig ikke det hos meg.

Holder du passe nær? Prøv litt lenger unna?

• Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (17 minutter siden):

Neste helg skal jeg på hotell med 100 folk, innrømmer at jeg er sjeleglad for at jeg likevel får hotellfrokosten alene😌

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg er under gjennomsnittet sosial. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...