SVK Skrevet 7. desember 2024 #23081 Del Skrevet 7. desember 2024 Paneera skrev (På 5.12.2024 den 7.38): Det har klikket fullstendig for meg. Jeg ble funnet bevisstløs i går etter å ha inntatt en halv vodkaflaske på 15 min. Ligger på overvåkningen på sykehuset. Hadde promille på 2.5 😣 Hvordan går det med deg nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 7. desember 2024 #23082 Del Skrevet 7. desember 2024 Boetica skrev (På 6.12.2024 den 12.00): Håper du får hjelp SVK skrev (12 timer siden): Hvordan går det med deg nå? Hei! Tusen takk ❤️ Jeg ble overført fra overvåkningen til akuttpsykiatrisk. Etter ett døgn på psykiatrisk akuttmottak ble jeg overført til DPS. Overgangen var tøff og jeg endte med å knuse ting for å skade meg selv. Drakk meg også full på håndspriten på rommet… Dagen i dag har heldigvis vært bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #23083 Del Skrevet 7. desember 2024 Paneera skrev (1 minutt siden): Hei! Tusen takk ❤️ Jeg ble overført fra overvåkningen til akuttpsykiatrisk. Etter ett døgn på psykiatrisk akuttmottak ble jeg overført til DPS. Overgangen var tøff og jeg endte med å knuse ting for å skade meg selv. Drakk meg også full på håndspriten på rommet… Dagen i dag har heldigvis vært bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #23084 Del Skrevet 7. desember 2024 Paneera skrev (8 minutter siden): Hei! Tusen takk ❤️ Jeg ble overført fra overvåkningen til akuttpsykiatrisk. Etter ett døgn på psykiatrisk akuttmottak ble jeg overført til DPS. Overgangen var tøff og jeg endte med å knuse ting for å skade meg selv. Drakk meg også full på håndspriten på rommet… Dagen i dag har heldigvis vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2024 Forfatter #23085 Del Skrevet 11. desember 2024 For noen dager siden husket jeg på et godt knekkebrød som jeg spiste en del før av, men som jeg ikke har vært borti på lenge...så jeg kjøpte to pakker "Frukost" og brunost; morgenens frokost ble kjempegod. Fire knekkebrød som smakte...minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. desember 2024 #23086 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg skulle ønske kollegaen klarte «bry» og interessere seg mer med en del ting vi gjør på jobb. Hun blir fortalt rutiner, prosesser og involveres i nye ting jeg også må lære. Men allikevel sitter jeg på ferie og må fortelle henne hva hun skal gjøre, fordi «hun forstår ikke», og i dette tilfellet gjelder det ting jeg heller ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. desember 2024 #23087 Del Skrevet 11. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): For noen dager siden husket jeg på et godt knekkebrød som jeg spiste en del før av, men som jeg ikke har vært borti på lenge...så jeg kjøpte to pakker "Frukost" og brunost; morgenens frokost ble kjempegod. Fire knekkebrød som smakte...minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2024 Forfatter #23088 Del Skrevet 12. desember 2024 Så noen bilder på nett; folk som hadde forsøkt å verne pyntede juletrær på alle vis, så kattene ikke skulle herpe dem. Funny! 1.Gladpack rundt treet. 2.Inn i dusjen. 3.Fjernet alle greinene. Dyrene sirklet dem uansett og hadde lengselsfulle blikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 13. desember 2024 #23089 Del Skrevet 13. desember 2024 Nydelig høstvær i Bergen nå til å gå en lang ettermiddagstur ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #23090 Del Skrevet 14. desember 2024 Håper at @Baktus2024 har funnet veien tilbake til utgangspunktet til nå. Ble det en bra tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. desember 2024 #23091 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg forstår ikke hva folk syns er så fint med de julepynt-nøtteknekkerne 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. desember 2024 #23092 Del Skrevet 14. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Håper at @Baktus2024 har funnet veien tilbake til utgangspunktet til nå. Ble det en bra tur? Janei det var jo igår ettermiddag.så er kommet tilbake ja .forskjell på å barbere seg og det å skjære av seg hele haka 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #23093 Del Skrevet 14. desember 2024 Baktus2024 skrev (1 minutt siden): Janei det var jo igår ettermiddag.så er kommet tilbake ja .forskjell på å barbere seg og det å skjære av seg hele haka 🙂 Så absolutt. Da er han intakt og i hus, så da kan alle sove trygt til kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. desember 2024 #23094 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) Jeg fryser Endret 15. desember 2024 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. desember 2024 #23095 Del Skrevet 14. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så absolutt. Da er han intakt og i hus, så da kan alle sove trygt til kvelden. Ja han Baktus gjekk ikkje so langt i går ittemiddag , da rigna bittelitt , so kan jo fort enda opp ijønavåt. Ikveld so slappa han av , imåro pakking, mandag ut i hauen..so no går da slag i slag , ikkje medisinsk då håpa han ..jaja , jaudaneidaso, ho hoppetau jenta e vel ute å herja i julehandelen ho tenkj eg , håpa ho får ei rolig og fin jul..Ho en no ei grei jenta so .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #23096 Del Skrevet 14. desember 2024 Fint med dialekt. Neida, jeg dropper alt som heter julestyr og har egentlig en helt vanlig tid fremover og plutselig er det januar. Helt ok det. Ikke en gang en gave til meg selv, for jeg trenger ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. desember 2024 #23097 Del Skrevet 14. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fint med dialekt. Neida, jeg dropper alt som heter julestyr og har egentlig en helt vanlig tid fremover og plutselig er det januar. Helt ok det. Ikke en gang en gave til meg selv, for jeg trenger ingen ting. Ja sånn tenke vel Baktus og .og du veit , da fina med norske dialekte e jo at ein kan sei ka i faen so helst uten at du levande sjel forstår eit kløyva ord av da 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #23098 Del Skrevet 14. desember 2024 Jupp. Det fine med meg og mine dialektører...er at jeg hører det levende for mitt indre, med tonefall og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. desember 2024 #23099 Del Skrevet 14. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jupp. Det fine med meg og mine dialektører...er at jeg hører det levende for mitt indre, med tonefall og alt. Ser den .eg trur nok bakrusen, sånn eg kjenne han , kun ser det døde i dialektene..når han først har lært seg melodien i dem so e han på vei vidare..dialekta blir historien, sjøl om Baktus e av ein grunnleggjande oppfatning av at livet e den tiden so liggje bak han so e da samtidig historie ei død tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #23100 Del Skrevet 14. desember 2024 Nå skal jeg bikke over i alternativiteten her. Mennesket har et stort behov for å forklare alt på sitt vis og putte alt i bokser med navn på, tiden også...men egentlig har alt evig liv. Vi også, i vår sjelelige utgave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå