Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (11 timer siden):

Jeg har 574 poeng igjen til neste rang.

Er det rangordning her? Hmm...det var ikke bra, for jeg syns at vi alle skal stå likt. :gruppeklem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå gikk det opp for meg at jeg hele tiden tenker på Aurora som en ung jente-artist. Husker første dokuen hvor hun var sliten innimellom og ikke ville mer...og så går det opp for meg at jenta er 28 solide voksenår og har full kontroll på alt sammen. Hun har blitt en kvinne som utstråler kreativ sensualitet og villskap...og hun bruker det bevisst. Wow...tiden går, men hun kommer aldri til å bli gammelgammel.   :rodmer:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden):

Nå gikk det opp for meg at jeg hele tiden tenker på Aurora som en ung jente-artist. Husker første dokuen hvor hun var sliten innimellom og ikke ville mer...og så går det opp for meg at jenta er 28 solide voksenår og har full kontroll på alt sammen. Hun har blitt en kvinne som utstråler kreativ sensualitet og villskap...og hun bruker det bevisst. Wow...tiden går, men hun kommer aldri til å bli gammelgammel.   :rodmer:   

En skjønn dame :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

En skjønn dame :)

Der er vi helt enige. Hun virker som en artig, tøysete og smårampete dame også.  :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Er det rangordning her? Hmm...det var ikke bra, for jeg syns at vi alle skal stå likt. :gruppeklem:

Jaaaa. Og jeg er langt ned på rangen og. *snufs* :trist:Spent på om jeg klarer å nå neste rang innen nyttår. Ikke at det er så viktig, men hadde jo vært litt gøy da. Barnslig forumglede, hehe :nigo:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (51 minutter siden):

Jaaaa. Og jeg er langt ned på rangen og. *snufs* :trist:Spent på om jeg klarer å nå neste rang innen nyttår. Ikke at det er så viktig, men hadde jo vært litt gøy da. Barnslig forumglede, hehe :nigo:

Jojo...å strekke seg etter noe er jo helt vanlig det. Strekk i vei og lykke til. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

Jojo...å strekke seg etter noe er jo helt vanlig det. Strekk i vei og lykke til. ;) 

jukkapalme skrev (1 time siden):

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Der er vi helt enige. Hun virker som en artig, tøysete og smårampete dame også.  :lur: 

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...