jukkapalme Skrevet 7. november 2024 #22901 Del Skrevet 7. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (46 minutter siden): Jeg vet ........det er et tegn på at vi begynner å bli gamle Ja Jeg fylte halvveis til 90 for to uker siden 😱 Helt vilt hvor fort tiden går, føler at det nettopp har vært jul og så er det jaggu meg snart jul igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2024 #22902 Del Skrevet 7. november 2024 jukkapalme skrev (20 minutter siden): Ikke så kul den heller, nei, men da har i det minste solen snudd og det går mot lysere tider, selv om det går sakte i starten 😊 Men man vet at det blir noen minutter lysere for hver dag som går og det hjelper, syns jeg. November er bare grå, ofte mye tåke og trist. Alltid mislikt november, helt siden jeg var liten. Litt over 3,5 mnd til 1.mars, da begynner det å hjelpe på lyset, i hvert fall 😄 Håper på en lang og fin vår når den tid kommer og ikke vinter til langt uti april som det var i år. Vi er enige, vi synes også at november er den verste måneden i året, den er grå, mørk og trist. I januar føler vi at det går mot lysere tider siden solen har snudd.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2024 #22903 Del Skrevet 7. november 2024 jukkapalme skrev (18 minutter siden): Ja Jeg fylte halvveis til 90 for to uker siden 😱 Helt vilt hvor fort tiden går, føler at det nettopp har vært jul og så er det jaggu meg snart jul igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november 2024 #22904 Del Skrevet 7. november 2024 jukkapalme skrev (31 minutter siden): Ja Jeg fylte halvveis til 90 for to uker siden 😱 Helt vilt hvor fort tiden går, føler at det nettopp har vært jul og så er det jaggu meg snart jul igjen Og jeg blir halvveis til 90 i løpet av denne måneden 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november 2024 #22905 Del Skrevet 7. november 2024 jukkapalme skrev (38 minutter siden): Ikke så kul den heller, nei, men da har i det minste solen snudd og det går mot lysere tider, selv om det går sakte i starten 😊 Men man vet at det blir noen minutter lysere for hver dag som går og det hjelper, syns jeg. November er bare grå, ofte mye tåke og trist. Alltid mislikt november, helt siden jeg var liten. Litt over 3,5 mnd til 1.mars, da begynner det å hjelpe på lyset, i hvert fall 😄 Håper på en lang og fin vår når den tid kommer og ikke vinter til langt uti april som det var i år. Jo, men den varer en hel evighet, går bare å venter på våren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2024 #22906 Del Skrevet 7. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (6 minutter siden): Og jeg blir halvveis til 90 i løpet av denne måneden 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2024 #22907 Del Skrevet 7. november 2024 jukkapalme skrev (2 timer siden): Ja Jeg fylte halvveis til 90 for to uker siden 😱 Helt vilt hvor fort tiden går, føler at det nettopp har vært jul og så er det jaggu meg snart jul igjen Tror vi hadde bursdag på samme dato da 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. november 2024 #22908 Del Skrevet 7. november 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Tror vi hadde bursdag på samme dato da 😄 Oi, kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2024 #22909 Del Skrevet 7. november 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Oi, kult! Bedre å være halvveis til 90 enn 100 da 😅 om 1 og et halvt år forøvrig så er jeg halvveis til 69 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. november 2024 #22910 Del Skrevet 7. november 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Bedre å være halvveis til 90 enn 100 da 😅 om 1 og et halvt år forøvrig så er jeg halvveis til 69 😝 Det er sant. Men hjelpes, 5 år går fort og da er jeg halvveis til 100 😱 Syns ikke det er lenge siden jeg var halvveis til 50 jeg. Haha, halvveis til 69 om halvannet år, det må vel feires når den tid kommer, tenker jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2024 #22911 Del Skrevet 7. november 2024 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Det er sant. Men hjelpes, 5 år går fort og da er jeg halvveis til 100 😱 Syns ikke det er lenge siden jeg var halvveis til 50 jeg. Haha, halvveis til 69 om halvannet år, det må vel feires når den tid kommer, tenker jeg! Tiden er heldigvis fortsatt ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. november 2024 #22912 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Og jeg blir halvveis til 90 i løpet av denne måneden 😱 Ja, på tide at vi finner frem rullatorerene! I følge enkelte her på kåge er man jo gammel når man fyller 30 så. Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Jo, men den varer en hel evighet, går bare å venter på våren da. Ja, den er veldig lang. Men mye nærmere våren enn november da 😊 Endret 7. november 2024 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2024 Forfatter #22913 Del Skrevet 8. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (11 timer siden): Jeg vet ........det er et tegn på at vi begynner å bli gamle Akk ja sann. 👵 *Hoppen griper om hekletøyet sitt, tar et kamferdrops og gynger litt ekstra i stolen sin* Freyja Valkyrie skrev (11 timer siden): Syns Januar er den verste måneden jeg. Det kommer litt an på sesongens vær. Har det kommet snø og en får sol, så blir alt ekstra lyst. Upps...der hørtes det et øyeblikk ut som at jeg liker det hvite og det må avkreftes øyeblikkelig. jukkapalme skrev (10 timer siden): Ikke så kul den heller, nei, men da har i det minste solen snudd og det går mot lysere tider, selv om det går sakte i starten 😊 Men man vet at det blir noen minutter lysere for hver dag som går og det hjelper, syns jeg. November er bare grå, ofte mye tåke og trist. Alltid mislikt november, helt siden jeg var liten. Litt over 3,5 mnd til 1.mars, da begynner det å hjelpe på lyset, i hvert fall 😄 Håper på en lang og fin vår når den tid kommer og ikke vinter til langt uti april som det var i år. Akkurat det å tenke at "solen har snudd" (noe den jo ikke har), det hjelper og en får håp og trangen til lys ekspluderer. ☀️ jukkapalme skrev (10 timer siden): Ja Jeg fylte halvveis til 90 for to uker siden 😱 Helt vilt hvor fort tiden går, føler at det nettopp har vært jul og så er det jaggu meg snart jul igjen Alt blir feil når julekjaset starter i september. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi er enige, vi synes også at november er den verste måneden i året, den er grå, mørk og trist. I januar føler vi at det går mot lysere tider siden solen har snudd.😊😊 Med dere på forumet er solen alltid med oss. Solskinnsgutten og Solskinnsjenta. Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): Og jeg blir halvveis til 90 i løpet av denne måneden 😱 Da gratulerer jeg allerede nå og ønsker deg en flott feiring etter eget ønske og et godt år i livet. Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): Jo, men den varer en hel evighet, går bare å venter på våren da. For meg som har det motsatt er den mørkeste tiden en fin hule å søke tilflukt i og jeg nyter den. Cid skrev (7 timer siden): Bedre å være halvveis til 90 enn 100 da 😅 om 1 og et halvt år forøvrig så er jeg halvveis til 69 😝 Akkurat det kan ikke passe bedre til noen andre enn deg. jukkapalme skrev (7 timer siden): Det er sant. Men hjelpes, 5 år går fort og da er jeg halvveis til 100 😱 Syns ikke det er lenge siden jeg var halvveis til 50 jeg. Haha, halvveis til 69 om halvannet år, det må vel feires når den tid kommer, tenker jeg! Uansett hvilken alder en har eller er på vei mot; det er mye bedre med alt det enn alternativet. Mange fikk det ikke... Cid skrev (7 timer siden): Tiden er heldigvis fortsatt ung Den har jeg faktisk ikke hørt før og selv om tiden er eldgammel...så er den også nyfødt hvert sekund. Bravo, Cid! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2024 #22914 Del Skrevet 8. november 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Akk ja sann. 👵 *Hoppen griper om hekletøyet sitt, tar et kamferdrops og gynger litt ekstra i stolen sin* Det kommer litt an på sesongens vær. Har det kommet snø og en får sol, så blir alt ekstra lyst. Upps...der hørtes det et øyeblikk ut som at jeg liker det hvite og det må avkreftes øyeblikkelig. Akkurat det å tenke at "solen har snudd" (noe den jo ikke har), det hjelper og en får håp og trangen til lys ekspluderer. ☀️ Alt blir feil når julekjaset starter i september. Med dere på forumet er solen alltid med oss. Solskinnsgutten og Solskinnsjenta. Da gratulerer jeg allerede nå og ønsker deg en flott feiring etter eget ønske og et godt år i livet. For meg som har det motsatt er den mørkeste tiden en fin hule å søke tilflukt i og jeg nyter den. Akkurat det kan ikke passe bedre til noen andre enn deg. Uansett hvilken alder en har eller er på vei mot; det er mye bedre med alt det enn alternativet. Mange fikk det ikke... Den har jeg faktisk ikke hørt før og selv om tiden er eldgammel...så er den også nyfødt hvert sekund. Bravo, Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2024 Forfatter #22915 Del Skrevet 8. november 2024 Da ble det tidligmiddag til lønsj: kjøttkaker og ertestuing. Fjordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2024 #22916 Del Skrevet 8. november 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Da ble det tidligmiddag til lønsj: kjøttkaker og ertestuing. Fjordland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2024 Forfatter #22917 Del Skrevet 8. november 2024 Tror det kun blir godsaker nå til kvelds. Søtsaker altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. november 2024 #22918 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg elsker dyrene mine. De gjør meg så varm om hjertet ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. november 2024 #22919 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg har 574 poeng igjen til neste rang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2024 #22920 Del Skrevet 8. november 2024 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Jeg har 574 poeng igjen til neste rang. jukkapalme skrev (9 minutter siden): Jeg elsker dyrene mine. De gjør meg så varm om hjertet ♥️ Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Tror det kun blir godsaker nå til kvelds. Søtsaker altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå