Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2024 #22881 Del Skrevet 1. november 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nå har jeg kledd godt på meg og vært ute på verandaen for å redde det som reddes kunne. Vinden er sterk og fra alle kanter, men merkelig mild. Glad for at ikke de amerikanske tornadoene finnes her. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2024 Forfatter #22882 Del Skrevet 1. november 2024 Så skal jeg innrømme at MENY`s ferdigoppkuttede melonbiter i et lite plastbeger...de smakte ingenting. De var antagelig 100% mettet med vann der de lå, men ellers var det en smaksmessig nedtur. Det var skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2024 #22883 Del Skrevet 1. november 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så skal jeg innrømme at MENY`s ferdigoppkuttede melonbiter i et lite plastbeger...de smakte ingenting. De var antagelig 100% mettet med vann der de lå, men ellers var det en smaksmessig nedtur. Det var skuffende. Cassidy Tvillingene synes at sånt er skikkelig kjipt, for det blir jo bare bortkastede penger av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2024 Forfatter #22884 Del Skrevet 1. november 2024 Ja...og litt nedtur for meg som hadde tenkt meg litt smakfull befruktning en tidlig morgenstund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november 2024 #22885 Del Skrevet 1. november 2024 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja...og litt nedtur for meg som hadde tenkt meg litt smakfull befruktning en tidlig morgenstund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2024 #22886 Del Skrevet 2. november 2024 Det er nok ikke helt korrekt i disse tider.. farsemat.. rødt kjøtt.. men jeg elsker karbonader. Ble 5 denne uka. 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2024 #22887 Del Skrevet 2. november 2024 Hoppetaujenta skrev (På 1.11.2024 den 4.47): Ja...og litt nedtur for meg som hadde tenkt meg litt smakfull befruktning en tidlig morgenstund. Åå det var leit. Skulle gjerne gitt deg en sjokoball og så kan du komme på steinbit og julefilmkveld☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2024 Forfatter #22888 Del Skrevet 2. november 2024 Alt høres trivelig ut...unntatt sånn klissete juleforviklingsfilm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2024 #22889 Del Skrevet 2. november 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Alt høres trivelig ut...unntatt sånn klissete juleforviklingsfilm. Ja… men psykologer trenger ukomplisert fritid der alt ender godt. 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2024 #22890 Del Skrevet 2. november 2024 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Åå det var leit. Skulle gjerne gitt deg en sjokoball og så kan du komme på steinbit og julefilmkveld☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 Forfatter #22891 Del Skrevet 3. november 2024 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Ja… men psykologer trenger ukomplisert fritid der alt ender godt. 😌 Hmm...så da mener du at vi menneskene også har bruk for det innerst i sjela? Skal jeg gjør et forsøk, altså? Er det TV3 eller en annen kanal det går på? Jeg forbereder meg til å se i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. november 2024 #22892 Del Skrevet 5. november 2024 Jeg ble så godtesyk at jeg spiste noe som egentlig skulle være en gave, så nå må jeg kjøpe det inn på nytt 🙈 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2024 Forfatter #22893 Del Skrevet 6. november 2024 DET har jeg også gjort noen ganger og vi skal ikke skjemmes for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2024 #22894 Del Skrevet 6. november 2024 Innrømmer at jeg er drittlei det evige mørket. November er en tøff måned må jeg ærlig innrømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2024 #22895 Del Skrevet 6. november 2024 jukkapalme skrev (1 time siden): Innrømmer at jeg er drittlei det evige mørket. November er en tøff måned må jeg ærlig innrømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2024 Forfatter #22896 Del Skrevet 7. november 2024 Året går så fort... ...er det et tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2024 #22897 Del Skrevet 7. november 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Året går så fort... ...er det et tegn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november 2024 #22898 Del Skrevet 7. november 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Året går så fort... ...er det et tegn? Jeg vet ........det er et tegn på at vi begynner å bli gamle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november 2024 #22899 Del Skrevet 7. november 2024 jukkapalme skrev (På 6.11.2024 den 16.44): Innrømmer at jeg er drittlei det evige mørket. November er en tøff måned må jeg ærlig innrømme. Syns Januar er den verste måneden jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. november 2024 #22900 Del Skrevet 7. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (35 minutter siden): Syns Januar er den verste måneden jeg. Ikke så kul den heller, nei, men da har i det minste solen snudd og det går mot lysere tider, selv om det går sakte i starten 😊 Men man vet at det blir noen minutter lysere for hver dag som går og det hjelper, syns jeg. November er bare grå, ofte mye tåke og trist. Alltid mislikt november, helt siden jeg var liten. Litt over 3,5 mnd til 1.mars, da begynner det å hjelpe på lyset, i hvert fall 😄 Håper på en lang og fin vår når den tid kommer og ikke vinter til langt uti april som det var i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå