Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (11 timer siden):

Jeg har handlet på temu :ninja:

Cid?!? :sjokk: Er det virkelig sant....og hva kjøpte du der? *hilsen ikke nysgjerrig* :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Det gjør de fleste. Jeg dømmer ikke☺️ Følger bare det som funker for meg😌

Skjønner det ♥️ måtte opp 0530 jeg og da jeg hadde 8 mils reisevei til jobb. Min daværende jobb flyttet, men jeg trivdes så godt, så fortsatte likevel helt til hele administrasjonen flyttet til utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Cid?!? :sjokk: Er det virkelig sant....og hva kjøpte du der? *hilsen ikke nysgjerrig* :jolie: 

Noen skjorter og støv kluter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 timer siden):

Skjønner det ♥️ måtte opp 0530 jeg og da jeg hadde 8 mils reisevei til jobb. Min daværende jobb flyttet, men jeg trivdes så godt, så fortsatte likevel helt til hele administrasjonen flyttet til utlandet.

Jobber man liker er verdt litt umake😌🧡

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at depresjonen smeller til når man minst venter det, og det er alltid så stygt i starten. 

Men selv om mesteparten av verden er ganske ræva, er det dukket opp en person som gir bittelitt sommerfugler også, så spennende å se om det skjer noe der 😊 

Men begynner jo å lure på hva det er med at jeg alltid må finne folk et stykke unna, og Innlandet er visst det nye stedet 😛 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg fant frem en gammel cd med "Narum"-bandet og minner strømmer på. :) 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Jeg er lei av at depresjonen smeller til når man minst venter det, og det er alltid så stygt i starten. 

Men selv om mesteparten av verden er ganske ræva, er det dukket opp en person som gir bittelitt sommerfugler også, så spennende å se om det skjer noe der 😊 

Men begynner jo å lure på hva det er med at jeg alltid må finne folk et stykke unna, og Innlandet er visst det nye stedet 😛 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (32 minutter siden):

Narum?

@Cid får nok google litt her. ;)  / Bortsett fra det, så fristet @Sola de meg med kålstuing akkurat nå. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

@Cid får nok google litt her. ;)  / Bortsett fra det, så fristet @Sola de meg med kålstuing akkurat nå. :spise: 

Går an å svare hva det er når folk spør da 😛 jeg svarer deg når du spør om ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner akkurat nå at jeg er glad for at Dustin Hoffman fremdeles lever og har det bra. ❤️
...og en gang før året er omme skal jeg se "Rain man" for første gang. :rodmer: Tror den er bra. 

licensed-image?q=tbn:ANd9GcQxGa1DSJL0X8K 

Endret av Hoppetaujenta
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker halloween 😄 Denne helgen skal jeg på 2 halloweenfester med barn og på tirsdag skal jeg på et halloween-party for voksne. Drar sjeldent ut så det gleder jeg meg til 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...