Cid Skrevet 12. oktober #22761 Del Skrevet 12. oktober Jeg har ikke sett noe julesnop eller julebrus i noen butikker enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. oktober #22762 Del Skrevet 12. oktober Cid skrev (37 minutter siden): Jeg har ikke sett noe julesnop eller julebrus i noen butikker enda. Det har jeg Kjøpt både julebrød og julemarsipan De hadde julekakemenn, julebrus, og alt av godteri her hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #22763 Del Skrevet 12. oktober Sola de skrev (2 timer siden): Det har jeg Kjøpt både julebrød og julemarsipan De hadde julekakemenn, julebrus, og alt av godteri her hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. oktober #22764 Del Skrevet 12. oktober Cid skrev (8 timer siden): Jeg har ikke sett noe julesnop eller julebrus i noen butikker enda. Så det på ikea i dag. Knep sammen øynene og skyndte meg forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober #22765 Del Skrevet 12. oktober Boetica skrev (Akkurat nå): Så det på ikea i dag. Knep sammen øynene og skyndte meg forbi. Vil du ikke ha julebrus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. oktober #22766 Del Skrevet 12. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Vil du ikke ha julebrus? Ikke før jul. Men er ingen stor brusdrikker uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober #22767 Del Skrevet 12. oktober Boetica skrev (Akkurat nå): Ikke før jul. Men er ingen stor brusdrikker uansett. Tar det gjerne lenge før og etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. oktober #22768 Del Skrevet 12. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Tar det gjerne lenge før og etter Skål for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober #22769 Del Skrevet 12. oktober Boetica skrev (Akkurat nå): Skål for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober Forfatter #22770 Del Skrevet 14. oktober Ordet mitt kom forskrekket inn til meg og viste meg et bilde av Onkel @Cid når han driver å løper så mye her inne. Guri Malla...jeg hadde jo ikke behøvd å se SÅ mye av ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober #22771 Del Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Ordet mitt kom forskrekket inn til meg og viste meg et bilde av Onkel @Cid når han driver å løper så mye her inne. Guri Malla...jeg hadde jo ikke behøvd å se SÅ mye av ham. Er Anton det som løper fra deg som prøver å knipe han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #22772 Del Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Ordet mitt kom forskrekket inn til meg og viste meg et bilde av Onkel @Cid når han driver å løper så mye her inne. Guri Malla...jeg hadde jo ikke behøvd å se SÅ mye av ham. 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. oktober #22773 Del Skrevet 15. oktober Gleder meg til våren/ sommeren og det blir varmt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober Forfatter #22774 Del Skrevet 15. oktober Cid skrev (13 timer siden): Er Anton det som løper fra deg som prøver å knip_e han. Det mangler en S i ordet knipse...hvis det hadde vært sånn da, men det er det jo ikke. Det ER deg! Titania skrev (1 minutt siden): Gleder meg til våren/ sommeren og det blir varmt igjen Vi har det akkurat motsatt vi to...jeg er fornøyd over mørket som kommer og lar meg søke kjølig ly i det i mange uker fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. oktober #22775 Del Skrevet 15. oktober Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Det mangler en S i ordet knipse...hvis det hadde vært sånn da, men det er det jo ikke. Det ER deg! Vi har det akkurat motsatt vi to...jeg er fornøyd over mørket som kommer og lar meg søke kjølig ly i det i mange uker fremover. Her er høst/vinterdepresjonen allerede godt i gang av at det er mørkere, og vondtene dukker opp som følge av kaldere temperaturer. Så den verste perioden av året er i gang 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober Forfatter #22776 Del Skrevet 15. oktober (endret) Titania skrev (29 minutter siden): Her er høst/vinterdepresjonen allerede godt i gang av at det er mørkere, og vondtene dukker opp som følge av kaldere temperaturer. Så den verste perioden av året er i gang 🙃 Skjønner det og jeg lover at du skal få de fleste soldagene mine i høst/vinter, for du har bedre bruk for dem enn jeg har. Endret 15. oktober av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. oktober #22777 Del Skrevet 15. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Skjønner det og jeg lover at du skal få de fleste soldagene mine i høst/vinter, for du har bedre bruk for dem enn jeg har. Takk takk 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober Forfatter #22778 Del Skrevet 15. oktober Rart at det ikke finnes halvlitere med vørterøl for dem som vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #22779 Del Skrevet 15. oktober Titania skrev (6 timer siden): Gleder meg til våren/ sommeren og det blir varmt igjen Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det mangler en S i ordet knipse...hvis det hadde vært sånn da, men det er det jo ikke. Det ER deg! Vi har det akkurat motsatt vi to...jeg er fornøyd over mørket som kommer og lar meg søke kjølig ly i det i mange uker fremover. Cassidy Tvillingene liker godt både våren og høsten vi.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober Forfatter #22780 Del Skrevet 17. oktober Kaffekopp nummer èn er i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå